stefan1978
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 13%
ervaar de laatste 3-4 dagen zware hoofdpijn... zit momenteel in week 5 van een test prop only kuurtje... deed eerst 200mg eod maar ben momenteel teruggegaan naar 100mg.. heb wel eens vaker hoofdpijn maar het is nu vrij aanhoudend... zelfs snachts en ook bij het wakker worden.. voel het aan als druk in de nek, achter de ogen en zijkant van het hoofd dus ook op meerdere plaatsten tegelijk gepaard met lichtelijk duizelig zijn.. zou dit vocht kunnen zijn? heb het gevoel alsof er iets niet helemaal klopt maar ben wel eens eerder naar een arts gegaan en het enige wat ze je geven is pijnstillers en heb het gevoel dat het wel met mijn kuurtje te maken heeft
ik lees dit soort klachten wel eens vaker en vroeg me af of iets tegen vocht bijv. een paar dagen nolva of iets anders geholpen heeft??
Steve
ik lees dit soort klachten wel eens vaker en vroeg me af of iets tegen vocht bijv. een paar dagen nolva of iets anders geholpen heeft??
Steve

want loop nu dus 24/7 met een kloppend hoofd rond dus dat gaat niet werken zo... snap er helemaal niks van iemand nog andere suggesties?