MuscleMeat

hoofdpijn

stefan1978

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
ervaar de laatste 3-4 dagen zware hoofdpijn... zit momenteel in week 5 van een test prop only kuurtje... deed eerst 200mg eod maar ben momenteel teruggegaan naar 100mg.. heb wel eens vaker hoofdpijn maar het is nu vrij aanhoudend... zelfs snachts en ook bij het wakker worden.. voel het aan als druk in de nek, achter de ogen en zijkant van het hoofd dus ook op meerdere plaatsten tegelijk gepaard met lichtelijk duizelig zijn.. zou dit vocht kunnen zijn? heb het gevoel alsof er iets niet helemaal klopt maar ben wel eens eerder naar een arts gegaan en het enige wat ze je geven is pijnstillers en heb het gevoel dat het wel met mijn kuurtje te maken heeft

ik lees dit soort klachten wel eens vaker en vroeg me af of iets tegen vocht bijv. een paar dagen nolva of iets anders geholpen heeft??

Steve

Ik zou nog eens naar een dokter gaan voor een check up. zelf denk ik dat het met je bloeddruk kan te maken hebben. Miss een asperientje nemen?Ed

Toevallig las ik laatst ergens dat iemand met dezelfde problemen iedere dag een kinderparacetamol of aspirine nam en nog meer water ging drinken en toen van de problemen af was.

Bloeddruk, vocht en je hebt er al vaker last van.
1e kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Bloeddruk, vocht en je hebt er al vaker last van.
1e kuur?
net bij de arts geweest en bloeddruk was ok... ik heb er idd vaker last van maar nu is het wel extreem.. word er helemaal gestoord van.. arts zei dat het mogelijk spanningshoofdpijn was en zoals ik al d8 raadde mij pijnstillers aan die ik ook neem maar nauwelijks helpen.. heb hem niet verteld over de aas omdat ik uit eerdere gesprekken al doorhad dat hij daar 0,0 vanaf weet en als ik daarover begin hij het 100% daarop afschuift hij heeft wat tests gedaan op mijn ogen en reflexen maar alles was ok

lijkt wel alsof de druk in mijn kop verhoogd is ofzo maar heb niet het gevoel dat ik veel vocht vasthoud

zit wel te overwegen om mijn kuur te staken :mad: want loop nu dus 24/7 met een kloppend hoofd rond dus dat gaat niet werken zo... snap er helemaal niks van iemand nog andere suggesties?

net bij de arts geweest en bloeddruk was ok... ik heb er idd vaker last van maar nu is het wel extreem.. word er helemaal gestoord van.. arts zei dat het mogelijk spanningshoofdpijn was en zoals ik al d8 raadde mij pijnstillers aan die ik ook neem maar nauwelijks helpen.. heb hem niet verteld over de aas omdat ik uit eerdere gesprekken al doorhad dat hij daar 0,0 vanaf weet en als ik daarover begin hij het 100% daarop afschuift hij heeft wat tests gedaan op mijn ogen en reflexen maar alles was ok

lijkt wel alsof de druk in mijn kop verhoogd is ofzo maar heb niet het gevoel dat ik veel vocht vasthoud

zit wel te overwegen om mijn kuur te staken :mad: want loop nu dus 24/7 met een kloppend hoofd rond dus dat gaat niet werken zo... snap er helemaal niks van iemand nog andere suggesties?

Misschien wel goed om te staken als het dan over gaat weet je dat dat de oorzaak was.

best weird. ik heb dit van een best zware & hoog-gedoseerde combo (oxy, npp, test) - soort van migraine bedoel ik dan.

soor van stijve nek heb ik ook dikwijls

en dat andere stijve ding als simone in de buurt is hehehehehe

drink je wel genoeg water en let je op je zoutinname?
wel vreemd. meende dat je met test prop minder last van vocht had

drink je wel genoeg water en let je op je zoutinname?
wel vreemd. meende dat je met test prop minder last van vocht had

in mijn geval is waterinname niet ideaal - gaat er gewoon niet bij - het is of echt correct eten elke 3 uur of veel drinken - ik kan het gewoon allebei niet. niet veel drinken is bij mij iets van een 2 liter/dag, waarbij 1.5 lieter tijden training...

zoutinname staat bij mij wel voorop in de agenda en is bij mij zo klein als kan.

Het kan idd zijn dat je spanningskoppijn hebt als je heel erg zwaar het gebied schouder / bovenrug hebt getrained. In dat geval kan je proberen ff paar dagen 2x600 mg (1x ochtend 1xavond)brufen te nemen dat zou de spanning wat van de spieren afhalen. En dat gebied even wat minder zwaar aan te pakken. Echter is maar aanname op basis van wat je doc zegt. houdt het niet op dan maar kappen en kijken of het weggaat.

Door de Test kan je oogdruk ook verhoogd zijn wat vaak samen komt met hoofdpijn. omdat je normaal al vaak last hebt kan het door de test verergeren.

Heb een beetje gelijkaardige klachten.
heb ook last van hartkloppingen door de t3

Ben mij vandaag om cardioasperine geweest, deze middag één genomen, en moet zeggen: voel me al veel beter.
Ga me dagelijks eentje nemen. Er staat in de bijsluiter dat het bloeddrukverlagend is... Mooi zo :)
en voor het geld moet je het ook niet laten want kost nog geen 4euro :)

Laatst bewerkt:
Heb een beetje gelijkaardige klachten.
heb ook last van hartkloppingen door de t3

Ben mij vandaag om cardioasperine geweest, deze middag één genomen, en moet zeggen: voel me al veel beter.
Ga me dagelijks eentje nemen. Er staat in de bijsluiter dat het bloeddrukverlagend is... Mooi zo :)
en voor het geld moet je het ook niet laten want kost nog geen 4euro :)

cardioaspirine?? is dat nog iets anders dan gewone aspi? nog noiit van gehoord, die naam...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven