AndroidHealthClinic

Hoort het te bloeden na het zetten van een injectie?

Levrone@

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
ALs ik een spuit zet, aspireer ik voordat ik de vloeistof injecteer..maar nu ik test gebruik bloed ik gelijk nadat ik de spuit eruithaal, een paar drubbeltjes ..maar toch..

Ik heb er nooit eerder last van gehad maar nu met test wel :rolleyes:

Hoort dit??

Is normaal bro. Het kan ook zijn dat je door een klein vaatje heen bent gegaan. Met aspireren merk je dan niks, haal je hem eruit dan zie je een paar druppeltjes bloed. belangrijkste is dat je met aspireren geen bloed in de spuit trekt en hem er netjes en diep inhoud, dus niet met aspireren de naald er half uithalen. zie je met aspireren geen bloed dan is er niks aan de hand. waar injecteer je btw.??

• Topic Starter Topic Starter
soulreaver zei:
Is normaal bro. Het kan ook zijn dat je door een klein vaatje heen bent gegaan. Met aspireren merk je dan niks, haal je hem eruit dan zie je een paar druppeltjes bloed. belangrijkste is dat je met aspireren geen bloed in de spuit trekt en hem er netjes en diep inhoud, dus niet met aspireren de naald er half uithalen. zie je met aspireren geen bloed dan is er niks aan de hand. waar injecteer je btw.??

In me billen bro, net 1000 mg test gezet dmv 3 prikken..niet leuk :rolleyes:

Ik moet nog 400 mg deca in de andere bil...Ik zuig alles op met 38 mm naald , en ik gebruik spuiten van 2ml..

Het is toch ook zo dat ik voor het zetten de lucht eruit druk , dat als ik dit sneller doe dan ik zo min mogelijk vloeistof verlies?? of heb ik het mis?

Groet

Levrone@

Laatst bewerkt:
2 ml spuiten?? beetje onhandig, ik zou voor 5ml spuiten gaan.
5ml kan makkelijk in je bil, tenminste zelf nooit problemen mee...

Levrone@ zei:
Het is toch ook zo dat ik voor het zetten de lucht eruit druk?
Ja, dat klopt. Je houdt de spuit rechtop en je tikt tegen de spuit zodat de luchtbelletjes zich boven in de spuit verzamelen en je ze eruit kunt duwen

Levrone@ zei:
dat als ik dit sneller doe dan ik zo min mogelijk vloeistof verlies?? of heb ik het mis?

Geloof niet dat ik snap wat je bedoelt, bro !?

LOL!! :D

1kg test in je donder!!!! :roflol:

Grote spuit zei:
2 ml spuiten?? beetje onhandig, ik zou voor 5ml spuiten gaan.
5ml kan makkelijk in je bil, tenminste zelf nooit problemen mee...

Ja, dat klopt. Je houdt de spuit rechtop en je tikt tegen de spuit zodat de luchtbelletjes zich boven in de spuit verzamelen en je ze eruit kunt duwen

Geloof niet dat ik snap wat je bedoelt, bro !?

Ik bedoel ..als ik de lucht uit de spuit druk , dat het beter is dan ik 1 keer en snel druk, dan geleidelijk langzaam , op deze manier verlies ik minder vloeistof.. of heb ik het fout?

Groet

Levrone@

Flinke kuur testoboy, groeise kerel

1000 mg test gezet dmv 3 prikken..niet leuk...??? NIET NODIG!

1. Gebruik uitsluitend 5ml spuiten en bespaar je de extra prikken.
2. Als je langzaam aan de vloeistof naar boven drukt zul je nooit vloeistof hoeven verliezen.
Wacht geduldig tot de eerste druppel buiten de naald begint te komen en stop dan. Druk niet door, is zonde van je spullen.

Ik verlies zelden wat vloeistof uit een naald op deze manier.

3. Dat beetje bloed maakt niet uit, je hebt vermoedelijk een adertje geraakt.
Ik heb het weleens meegemaakt dat toen ik de naald eruit trok er een fontein bloed achteraan kwam dat ik dacht ter plekke leeg te lopen :) :) :)

Succes.

dbc01 zei:
1000 mg test gezet dmv 3 prikken..niet leuk...??? NIET NODIG!

1. Gebruik uitsluitend 5ml spuiten en bespaar je de extra prikken.
2. Als je langzaam aan de vloeistof naar boven drukt zul je nooit vloeistof hoeven verliezen.
Wacht geduldig tot de eerste druppel buiten de naald begint te komen en stop dan. Druk niet door, is zonde van je spullen.

Ik verlies zelden wat vloeistof uit een naald op deze manier.

3. Dat beetje bloed maakt niet uit, je hebt vermoedelijk een adertje geraakt.
Ik heb het weleens meegemaakt dat toen ik de naald eruit trok er een fontein bloed achteraan kwam dat ik dacht ter plekke leeg te lopen :) :) :)

Succes.

Thanks bro, ik ga 5ml spuiten kopen, en die 2 ml spuiten bewaar ik wel...

400 mg deca en 500 mg test past en kan dat samen in één 5 ml spuit?

Anders kan ik net zo goed de test blijfen injecteren met 2ml spuiten dat kan wel...maar dan moet ik weer de deca apart injecteren.. omdat het dan niet past:rolleyes:

"400 mg deca en 500 mg test past en kan dat samen in één 5 ml spuit?"

Levroontje Levroontje kom op zeg, een simpele rekensom is dit!!! :mad:

Deca zal wel100mg/ml zijn, per amp dus 200mg=2ml

Je injecteert dus 2 amps=400mg, (100mg=1ml) dus 100x4=4ml

Krijg je nog Test die zal wel 250mg/ml zijn, dus 500mg test is gelijk aan 2 amps, 2x1ml=2ml

4+2=6....nou dat zou je misschien net halen in een 5ml spuit, die heeft altijd wat ruimte over.

Anders:
1 spuit van 5 en eentje van 2ml.

Laatst bewerkt:
dbc01 zei:

Krijg je nog Test die zal wel 250mg/ml zijn, dus 500mg test is gelijk aan 2 amps, 2x1ml=2ml

4+2=6....nou dat zou je misschien net halen in een 5ml spuit, die heeft altijd wat ruimte over.

Anders:

Als je vial's hebt is dit wat lastiger denk ik.. Of heb ik het mis?

dbc01 zei:

Anders:

haha :D dbc01, ik bedoelde meer in de zin van of het wel oke is om 4 ampullen in 1 spuit te zetten en te injecteren , en of de deca wel met de test enathaat kan (samen) in 1 spuit kan worden gedaan.

Groet

Levrone@

geen probleem, er schijnt ook precies 6 ml in een 5 ml spuit te gaan heb ik ooit eens gehoord.. dus zou net kunnen dan :) zolang het op olie basis is maakt het niet uit. zijn er zelfs zat die waterbasis en oliebasis in 1 spuit doen, maar kan op schijven en abcessen zou dan groter zijn..

soulreaver zei:
geen probleem, er schijnt ook precies 6 ml in een 5 ml spuit te gaan heb ik ooit eens gehoord.. dus zou net kunnen dan :) zolang het op olie basis is maakt het niet uit. zijn er zelfs zat die waterbasis en oliebasis in 1 spuit doen, maar kan op schijven en abcessen zou dan groter zijn..

thnx bro :) Dat wordt weer de apotheek bezoeken, en de 5ml spuitjes aanschaffen :cool:

Ik wou het eerder doen, maar ik dacht dat het ook wel goed zou lukken met 2ml spuiten ....niet dus :rolleyes: en ik wist ook niet zeker of deca en test samen gemengd kon worden.

Groet

Levrone@

Alles kan samengegooid, ik heb zelfs een paar keer Primo en Win samen gespoten maar dat geeft zo'n vieze blubberzooi dat je amper kan zien wat een luchtbel en wat een olie-in-water-bel is :)

Vials Matthieu, zijn niet moeilijk. Trek eruit wat je nodig hebt, aflezende aan de spuit, trek ietsje minder dan er staat want er zit vaak nog 0,3ml extra in de dikte van de spuit.

dbc01 zei:
Alles kan samengegooid, ik heb zelfs een paar keer Primo en Win samen gespoten maar dat geeft zo'n vieze blubberzooi dat je amper kan zien wat een luchtbel en wat een olie-in-water-bel is :)

Vials Matthieu, zijn niet moeilijk. Trek eruit wat je nodig hebt, aflezende aan de spuit, trek ietsje minder dan er staat want er zit vaak nog 0,3ml extra in de dikte van de spuit.

Ja ik heb er geen ervaring mee, maar bij een vial spuit je toch altijd eerst wat lucht erin om druk op te bouwen?

Trek je de spuit dan verder terug of iets, als je nog een vloeistof in de spuit wil hebben?

Ik heb zelf nooit lucht in de vial gespoten om druk op te bouwen, ik trok het er zo uit.

ALS je een vial hebt, zorg dan dat je die eerst gebruikt en daarna kunnen de ampul(len) erbij in de spuit.
Deed ik ook met Tren en test, eerst de Tren uit de vial en dan de test uit de amps.

dbc01 zei:
Ik heb zelf nooit lucht in de vial gespoten om druk op te bouwen, ik trok het er zo uit.

ALS je een vial hebt, zorg dan dat je die eerst gebruikt en daarna kunnen de ampul(len) erbij in de spuit.
Deed ik ook met Tren en test, eerst de Tren uit de vial en dan de test uit de amps.

Ja ok, maar wat als je 2 vial's hebt waar je je goodies uit moet halen :D
Het zou moeten kunnen uiteraard, maar het lijkt mij erg lastig.

Terug
Naar boven