XXL Nutrition

Steken borst en gejaagd gevoel na eerste injectie

Bezoekers in dit topic

Als je niet wilt backloaden, kun je ook 27g grijs 13mm gebruiken, of verwarmde gear met 30g geel. Kan gewoon op 1ml BD plastipak spuit.

Dat is logisch voor insuline spuit.
Bekijk bijlage 618744

Als je niet diep genoeg kunt door vet op de plek is het subc.

Bekijk bijlage 618743
Ik zet mijn peptides ook SC maar het antwoord waar ik naar zocht staat in de volgende post. Het ging mij om het depot wat langzaam weg zou moeten trekken of niet. Thnx voor je antw

Ja uiteraard krijg je een klein depot in je vetweefsel wat tijdelijk voelbaar is als een miniballetje, maar dat trekt snel weg.
Hoe snel ligt er een beetje aan, want niet iedereen reageert er even fijn op.
Zelf heb ik gisteren nog 100mg nebido gezet (0.4ml) in bilvet en ik kan die spot zo 1,2,3 niet terugvinden.

Dit antwoord was ik benieuwd naar. Dacht dat dit niet kon met olie namelijk. Zat vorige maand op korte esters, elke dag IM dus dit zou een uitkomst geweest kunnen zijn 😎

Waarom zou je niet met dezelfde naald mogen injecteren?
V.w.b. diepte kan het wel inderdaad, ook afhankelijk van hoeveel het je hebt. I.v.m littekenweefsel zou ik toch voor kleiner gaan, tegenwoordig injecteer ik alleen nog maar net insulinenaalden.

Het kan wel maar voor het comfort is het prettig dat de naald scherp blijft. Die wordt echt bot als je in 3-4 vials bent geweest.

Als je niet wilt backloaden, kun je ook 27g grijs 13mm gebruiken, of verwarmde gear met 30g geel. Kan gewoon op 1ml BD plastipak spuit.
De olie van het merk die ik nu heb is geen druivenpitolie meer dus lekker dun, ga het proberen 😁 5ml spuit met geel wil iig niet, heb nog well doos vol 2ml spuiten liggen dus ga proberen.

Dit antwoord was ik benieuwd naar. Dacht dat dit niet kon met olie namelijk. Zat vorige maand op korte esters, elke dag IM dus dit zou een uitkomst geweest kunnen zijn 😎
Bedenk wel dat de opname uit vetweefsel iets trager verloopt.
Dat betekent ook dat je gear iets minder hoog piekt en langer in je systeem is.
Ligt dus een beetje aan de reden dat je voor korte esters kiest of het handig is om op die manier in te zetten.

Bedenk wel dat de opname uit vetweefsel iets trager verloopt.
Dat betekent ook dat je gear iets minder hoog piekt en langer in je systeem is.
Ligt dus een beetje aan de reden dat je voor korte esters kiest of het handig is om op die manier in te zetten.
Thnx voor je antwoord. Dat zou zonde zijn, dan kan je net zo goed E of C esters pakken.
Ik zet met slin backloaden hem vaak in de biceps borst, kuiten IM. Dit is ook wel vrij comfortabel. Dan laat ik SC voor wat het is.

Waarom zou je niet met dezelfde naald mogen injecteren?
V.w.b. diepte kan het wel inderdaad, ook afhankelijk van hoeveel het je hebt. I.v.m littekenweefsel zou ik toch voor kleiner gaan, tegenwoordig injecteer ik alleen nog maar net insulinenaalden.
Ik trek op met 21G 16mm en zet nu met 27g 19mm, of 13mm. 19mm in been, en 13 mm in pecs. je wilt met zetten ook een scherpe naald

SC olie injecteren kan ik niet aanbevelen. Enkele dagen geleden geprobeerd met test en bold en krijgt echt onderhuidse pijnlijke bulten/reservoirs. 0,25ml per spot geprobeerd. Slin IM in biceps nergens last van… :-)

SC olie injecteren kan ik niet aanbevelen. Enkele dagen geleden geprobeerd met test en bold en krijgt echt onderhuidse pijnlijke bulten/reservoirs. 0,25ml per spot geprobeerd. Slin IM in biceps nergens last van… :-)
Ligt ook aan de olie en of ethyl oleate of andere zooi er doorheen zit.

Back
Naar boven