AndroidHealthClinic

Steken borst en gejaagd gevoel na eerste injectie

Je zal maar huisarts zijn en elke dag van die mong*len binnen zien lopen die experimenteren met allerlei shit waar ze geen verstand van hebben, vervolgens schrikken van de “gevolgen” en dan bij jou komen klagen en vragen wat ze moeten doen.

Paar dagen verder nu is er niet veel veranderd kwa gevoel heb nog steeds dat gejaagde gevoel en steken in mij borst en soms in me rug. Het was wel minder aan het worden tot ik woensdag weer moest zetten.
Ik heb gehalveerd en woensdag na het zetten leek het juist wel weg te zijn voor de rest van de dag. Maar helaas begon het gister avond ineens weer na het eten en werd er vanochtend ook weer mee wakker. Dus net zoals vorige keer dat het gevoel iets sterker word met de dag na het zetten.
Verder gaat sporten gewoon goed en heb ik voor mijn gevoel meer energie.
Moet ik nu gewoon accepteren dat dit gevoel blijft aanhouden of misschien toch even langs de dokter?
Zou je het gejaagde gevoel eens beter kunnen omschrijven? Heb je de mogelijkheid je rusthartslag te meten? Nog beter; als je je slecht voelt kan je dan een ecg doen met een apple watch? Ik vind je doseringen niet schokkend dat je tegen deze problemen aan zou moeten lopen. Test flu zou je andere klachten horen te hebben.
Huisarts gaat niet mee werken zoals Wovano zegt.

Ben je misschien beter op je voeding gaan letten en nu in een goeie bulk ?

Overleg met huisarts kan geen kwaad.
Zal het een huisarts nog boeien wat z'n patiënten via het internet bestellen? Denk het niet.

• Topic Starter Topic Starter
Zou je het gejaagde gevoel eens beter kunnen omschrijven? Heb je de mogelijkheid je rusthartslag te meten? Nog beter; als je je slecht voelt kan je dan een ecg doen met een apple watch? Ik vind je doseringen niet schokkend dat je tegen deze problemen aan zou moeten lopen. Test flu zou je andere klachten horen te hebben.
Huisarts gaat niet mee werken zoals Wovano zegt.
Heb helaas geen apple watch dus kan dit niet meten. Mijn normale hartslag was 119/68 - 63.
Gejaagd gevoel ja lastig te omschrijven alsof ik op een randje van een heel hoog gebouw loop en elk moment kan vallen dat onrustige/nerveuze gevoel zeg maar.

Ben je misschien beter op je voeding gaan letten en nu in een goeie bulk ?

Overleg met huisarts kan geen kwaad.
Zal het een huisarts nog boeien wat z'n patiënten via het internet bestellen? Denk het niet.
Kwa voeding geen grote veranderingen iets minder vet en probeer meer water te drinken.
En sinds dat gejaagde gevoel minder koffie van 3 bakken naar 1 bak per dag.

Neem je ook stims ?
Lijkt wel of je clenbuterol voor het eerst neemt.

HR is goed, van bepaalde voedings stoffen kan je ook last hebben. Ik heb met mijn adhd erg last van cafestol wat in bepaalde koffiesoorten zit. Probeer eens bij te houden wat je gegeten/gedronken hebt als je last krijgt. Klinkt ook wel als stims maar niet met een hr van 63

Volgens mij is het hierboven al gezegd, maar ik zou gewoon terug gaan naar 250-350 miligram per week, verdelen over 2 injecties. Waar injecteer je nu en met wat voor een naald? Je kunt ook met een insulinenaald subcutaan injecteren.

Volgens mij is het hierboven al gezegd, maar ik zou gewoon terug gaan naar 250-350 miligram per week, verdelen over 2 injecties. Waar injecteer je nu en met wat voor een naald? Je kunt ook met een insulinenaald subcutaan injecteren.
Moet jij niet slapen ouwe reus?

• Like
Waarderingen: BB_
Hartslag kan altijd wat verhogen door Test. Tenminste dat ervaar ik wel aan de hand van mijn hartslag tijdens slaap. Zonder Test is mijn HR rond de 41-44bpm en tijdens Test ( vanaf 125mg/pw) is mijn HR 52-56bpm. HSV veranderd niet.

Ik ben benieuwd wat de huisarts heeft te zeggen.

Ik lees eigenlijk niks raars.
PEDs hebben effect op neurotransmitters en kunnen daardoor ook wat effect hebben op hoe je lichaam met stress omgaat. Dat verklaart al dat opgejaagd gevoel.
Ook caffeine kan de stressrespons vergroten.
Je doet deze shit voor de eerste keer en dat gaat logischerwijs gepaard met wat spanningen. Als je hierdoor lichtjes gaat hyperventileren dan ben je al snel in ademnood, probeer je over een ademdrempel heen te ademen en overbelast je de ademhalingsspieren.
Ga je die symptomen googlen dan kom je inderdaad al snel uit op hart- en vaatziekten.
Het lijkt me gezien de timing van de klachten heel onwaarschijnlijk dat dit de oorzaak is.
Dosis idd gewoon halveren en lekker doorgaan. Caffeine er even helemaal uit en wat ademhalingsoefeningen doen om die vicieuze cirkel te doorbreken.

En voor de zekerheid kan je natuurlijk altijd even een ecg en/of hartecho laten doen bij de android health clinic

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
HR is goed, van bepaalde voedings stoffen kan je ook last hebben. Ik heb met mijn adhd erg last van cafestol wat in bepaalde koffiesoorten zit. Probeer eens bij te houden wat je gegeten/gedronken hebt als je last krijgt. Klinkt ook wel als stims maar niet met een hr van 63
Gebruik verder geen stims ik ga even opletten met wat ik gegeten heb wanneer het opkomt en maar even helemaal de koffie schrappen.
Ik doe nu 250 mg verdeeld over 2 injecties de primo laat ik maar even. Ik gebruik 0,7 x 40 in me bil. Krijg je bij subcutaan geen ophopingen en word het dan goed opgenomen?

Gebruik verder geen stims ik ga even opletten met wat ik gegeten heb wanneer het opkomt en maar even helemaal de koffie schrappen.

Ik doe nu 250 mg verdeeld over 2 injecties de primo laat ik maar even. Ik gebruik 0,7 x 40 in me bil. Krijg je bij subcutaan geen ophopingen en word het dan goed opgenomen?
Dat zijn grote naalden, meestal gebruikt voor optrekken. Ik zou intramusculair 0.6 x 25 hanteren. Subcutaan wordt langzamer opgenomen. Werkt prima.

15% bf, waarschijnlijk dus 20. Stop er maar helemaal mee en ga eerst fatsoenlijk trainen/eten ipv na 3 weken trainen gear rammen.

Gear subq zetten is top en op zulke lage volumes geen probleem. Zou per spot wel max 0.4ml aanraden.

Dat zijn grote naalden, meestal gebruikt voor optrekken. Ik zou intramusculair 0.6 x 25 hanteren. Subcutaan wordt langzamer opgenomen. Werkt prima.
Prima maat voor de bil. Het is goed om diep te injecteren in de spier. Gebruikte zelfs ‘vroeger’ altijd 0,8x40. Zorg er wel voor dat je niet met de naald prikt waar je ook mee optrekt.

Gear subq zetten is top en op zulke lage volumes geen probleem. Zou per spot wel max 0.4ml aanraden.
Zelf geen ervaring met subc olie injecteren. Krijg je daar geen bulten van onderhuids? Slin backloaden met olie doe ik wel maar zet dan wel IM.

Prima maat voor de bil. Het is goed om diep te injecteren in de spier. Gebruikte zelfs ‘vroeger’ altijd 0,8x40. Zorg er wel voor dat je niet met de naald prikt waar je ook mee optrekt.

Zelf geen ervaring met subc olie injecteren. Krijg je daar geen bulten van onderhuids? Slin backloaden met olie doe ik wel maar zet dan wel IM.
Ligt aan de lengte van de naald, en de plek waar je zet of het subcutaan wordt of im

Dat is logisch voor insuline spuit.
IMG_0182.jpeg

Als je niet diep genoeg kunt door vet op de plek is het subc.

IMG_0819.jpeg

Ja uiteraard krijg je een klein depot in je vetweefsel wat tijdelijk voelbaar is als een miniballetje, maar dat trekt snel weg.
Hoe snel ligt er een beetje aan, want niet iedereen reageert er even fijn op.
Zelf heb ik gisteren nog 100mg nebido gezet (0.4ml) in bilvet en ik kan die spot zo 1,2,3 niet terugvinden.

Waarom zou je niet met dezelfde naald mogen injecteren?
V.w.b. diepte kan het wel inderdaad, ook afhankelijk van hoeveel het je hebt. I.v.m littekenweefsel zou ik toch voor kleiner gaan, tegenwoordig injecteer ik alleen nog maar net insulinenaalden.

Terug
Naar boven