- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je het gejaagde gevoel eens beter kunnen omschrijven? Heb je de mogelijkheid je rusthartslag te meten? Nog beter; als je je slecht voelt kan je dan een ecg doen met een apple watch? Ik vind je doseringen niet schokkend dat je tegen deze problemen aan zou moeten lopen. Test flu zou je andere klachten horen te hebben.Paar dagen verder nu is er niet veel veranderd kwa gevoel heb nog steeds dat gejaagde gevoel en steken in mij borst en soms in me rug. Het was wel minder aan het worden tot ik woensdag weer moest zetten.
Ik heb gehalveerd en woensdag na het zetten leek het juist wel weg te zijn voor de rest van de dag. Maar helaas begon het gister avond ineens weer na het eten en werd er vanochtend ook weer mee wakker. Dus net zoals vorige keer dat het gevoel iets sterker word met de dag na het zetten.
Verder gaat sporten gewoon goed en heb ik voor mijn gevoel meer energie.
Moet ik nu gewoon accepteren dat dit gevoel blijft aanhouden of misschien toch even langs de dokter?
Heb helaas geen apple watch dus kan dit niet meten. Mijn normale hartslag was 119/68 - 63.Zou je het gejaagde gevoel eens beter kunnen omschrijven? Heb je de mogelijkheid je rusthartslag te meten? Nog beter; als je je slecht voelt kan je dan een ecg doen met een apple watch? Ik vind je doseringen niet schokkend dat je tegen deze problemen aan zou moeten lopen. Test flu zou je andere klachten horen te hebben.
Huisarts gaat niet mee werken zoals Wovano zegt.
Kwa voeding geen grote veranderingen iets minder vet en probeer meer water te drinken.Ben je misschien beter op je voeding gaan letten en nu in een goeie bulk ?
Overleg met huisarts kan geen kwaad.
Zal het een huisarts nog boeien wat z'n patiënten via het internet bestellen? Denk het niet.
Moet jij niet slapen ouwe reus?Volgens mij is het hierboven al gezegd, maar ik zou gewoon terug gaan naar 250-350 miligram per week, verdelen over 2 injecties. Waar injecteer je nu en met wat voor een naald? Je kunt ook met een insulinenaald subcutaan injecteren.
Gebruik verder geen stims ik ga even opletten met wat ik gegeten heb wanneer het opkomt en maar even helemaal de koffie schrappen.HR is goed, van bepaalde voedings stoffen kan je ook last hebben. Ik heb met mijn adhd erg last van cafestol wat in bepaalde koffiesoorten zit. Probeer eens bij te houden wat je gegeten/gedronken hebt als je last krijgt. Klinkt ook wel als stims maar niet met een hr van 63
Ik doe nu 250 mg verdeeld over 2 injecties de primo laat ik maar even. Ik gebruik 0,7 x 40 in me bil. Krijg je bij subcutaan geen ophopingen en word het dan goed opgenomen?Volgens mij is het hierboven al gezegd, maar ik zou gewoon terug gaan naar 250-350 miligram per week, verdelen over 2 injecties. Waar injecteer je nu en met wat voor een naald? Je kunt ook met een insulinenaald subcutaan injecteren.
Dat zijn grote naalden, meestal gebruikt voor optrekken. Ik zou intramusculair 0.6 x 25 hanteren. Subcutaan wordt langzamer opgenomen. Werkt prima.Gebruik verder geen stims ik ga even opletten met wat ik gegeten heb wanneer het opkomt en maar even helemaal de koffie schrappen.
Ik doe nu 250 mg verdeeld over 2 injecties de primo laat ik maar even. Ik gebruik 0,7 x 40 in me bil. Krijg je bij subcutaan geen ophopingen en word het dan goed opgenomen?
Prima maat voor de bil. Het is goed om diep te injecteren in de spier. Gebruikte zelfs ‘vroeger’ altijd 0,8x40. Zorg er wel voor dat je niet met de naald prikt waar je ook mee optrekt.Dat zijn grote naalden, meestal gebruikt voor optrekken. Ik zou intramusculair 0.6 x 25 hanteren. Subcutaan wordt langzamer opgenomen. Werkt prima.
Zelf geen ervaring met subc olie injecteren. Krijg je daar geen bulten van onderhuids? Slin backloaden met olie doe ik wel maar zet dan wel IM.Gear subq zetten is top en op zulke lage volumes geen probleem. Zou per spot wel max 0.4ml aanraden.
Ligt aan de lengte van de naald, en de plek waar je zet of het subcutaan wordt of imPrima maat voor de bil. Het is goed om diep te injecteren in de spier. Gebruikte zelfs ‘vroeger’ altijd 0,8x40. Zorg er wel voor dat je niet met de naald prikt waar je ook mee optrekt.
Zelf geen ervaring met subc olie injecteren. Krijg je daar geen bulten van onderhuids? Slin backloaden met olie doe ik wel maar zet dan wel IM.
0,33x12,7Ligt aan de lengte van de naald, en de plek waar je zet of het subcutaan wordt of im
Dat is logisch voor insuline spuit.
Ja uiteraard krijg je een klein depot in je vetweefsel wat tijdelijk voelbaar is als een miniballetje, maar dat trekt snel weg.Prima maat voor de bil. Het is goed om diep te injecteren in de spier. Gebruikte zelfs ‘vroeger’ altijd 0,8x40. Zorg er wel voor dat je niet met de naald prikt waar je ook mee optrekt.
Zelf geen ervaring met subc olie injecteren. Krijg je daar geen bulten van onderhuids? Slin backloaden met olie doe ik wel maar zet dan wel IM.
Waarom zou je niet met dezelfde naald mogen injecteren?Prima maat voor de bil. Het is goed om diep te injecteren in de spier. Gebruikte zelfs ‘vroeger’ altijd 0,8x40. Zorg er wel voor dat je niet met de naald prikt waar je ook mee optrekt.