AndroidHealthClinic

Steken borst en gejaagd gevoel na eerste injectie

Bezoekers in dit topic

Paar dagen verder nu is er niet veel veranderd kwa gevoel heb nog steeds dat gejaagde gevoel en steken in mij borst en soms in me rug. Het was wel minder aan het worden tot ik woensdag weer moest zetten.
Ik heb gehalveerd en woensdag na het zetten leek het juist wel weg te zijn voor de rest van de dag. Maar helaas begon het gister avond ineens weer na het eten en werd er vanochtend ook weer mee wakker. Dus net zoals vorige keer dat het gevoel iets sterker word met de dag na het zetten.
Verder gaat sporten gewoon goed en heb ik voor mijn gevoel meer energie.
Moet ik nu gewoon accepteren dat dit gevoel blijft aanhouden of misschien toch even langs de dokter?

Paar dagen verder nu is er niet veel veranderd kwa gevoel heb nog steeds dat gejaagde gevoel en steken in mij borst en soms in me rug. Het was wel minder aan het worden tot ik woensdag weer moest zetten.
Ik heb gehalveerd en woensdag na het zetten leek het juist wel weg te zijn voor de rest van de dag. Maar helaas begon het gister avond ineens weer na het eten en werd er vanochtend ook weer mee wakker. Dus net zoals vorige keer dat het gevoel iets sterker word met de dag na het zetten.
Verder gaat sporten gewoon goed en heb ik voor mijn gevoel meer energie.
Moet ik nu gewoon accepteren dat dit gevoel blijft aanhouden of misschien toch even langs de dokter?
En je had hier eerder nooit last van?

Ik bedoel, voordat je de eerste had gezet?

En je had hier eerder nooit last van?

Ik bedoel, voordat je de eerste had gezet?
Nee niet dat ik me kan herinneren in ieder geval.

• Like
Waarderingen: K82
Nee niet dat ik me kan herinneren in ieder geval.
Wel bizar man, bang voor naalden geweest misschien? Dat je je nu onbewust helemaal stuk aan het stressen bent? Ik weet het niet hoor.

Als je het echt niet vertrouwt zou ik er niet mee rond blijven lopen en gewoon naar de huisarts gaan, eerlijk aangeven wat je hebt gedaan en dan zal hij waarschijnlijk zeggen dat je meteen moet stoppen.
Maar ik denk als je bij je besluit blijft om alsnog door te gaan dat ie je misschien wel onderzoekt om te kijken of er iets serieus aan de hand is.

Moet je niet mee lopen ouwehoeren met zulke klachten.

Sterkte!

Enige wat die zal zeggen is dat je ermee zal moeten stoppen zonder verder te kijken waarschijnlijk.
TS zou kunnen aangeven bij zijn besluit te blijven om te kuren en daarmee alsnog een onderzoek kunnen afdwingen, zou best verrot zijn als er echt iets aan de hand is. Is natuurlijk wel heeeeel toevallig dat ie nu klachten heeft maar je weet maar nooit....

TS zou kunnen aangeven bij zijn besluit te blijven om te kuren en daarmee alsnog een onderzoek kunnen afdwingen, zou best verrot zijn als er echt iets aan de hand is. Is natuurlijk wel heeeeel toevallig dat ie nu klachten heeft maar je weet maar nooit....
Veel huisartsen werken daar niet zo makkelijk aan mee. Dan moet je geluk hebben dat het een beetje een open minded huisarts is.

Ananolics zijn slecht en zijn het probleem van alles volgens de huisarts. Als je last hebt van je pink en je gebruikt gear zal de huisarts je alsnog overtuigen dat het door de gear komt.

Anabolen is het probleem bij elk kwaaltje, aldus de gemiddelde huisarts

• Like
Waarderingen: K82
Veel huisartsen werken daar niet zo makkelijk aan mee. Dan moet je geluk hebben dat het een beetje een open minded huisarts is.
Ja klopt.

Ananolics zijn slecht en zijn het probleem van alles volgens de huisarts. Als je last hebt van je pink en je gebruikt gear zal de huisarts je alsnog overtuigen dat het door de gear komt.

Anabolen is het probleem bij elk kwaaltje, aldus de gemiddelde huisarts
Ja dat verwacht ik ook al.

• Heart
Waarderingen: AK
Ik heb toch voor de zekerheid een afspraak gemaakt met de dokter aangezien het nu bijna week is. Ik heb tot nu toen alleen de klachten verteld verder nog niks. Ben idd bang dat als ik dat over de telefoon zeg dat hij aangeeft dat ik moet stoppen zonder verder onderzoek terwijl het misschien heel iets anders is.
Dus aan de hand van het dokter bezoek ga ik kijken of ik misschien maar moet stoppen of niet.

Maarja, steken in je borst kunnen wel duiden op iets ernstigers. Dus ik zou wel even een hartfilmpje laten maken, bloedwaardes controleren.

En ja, de dokter zegt vast dat je moet stoppen.

Ik zeg ook dat je moet stoppen. Anabolen zijn niets voor jou.

Eerste kuur en dan dit … leer eerst kennis maken met AAS… ik heb verders geen advies dan in jedergeval je primo te stoppen en lekker op een lagere dosis test verder te gaan 🤣

Eerste kuur en dan dit … leer eerst kennis maken met AAS… ik heb verders geen advies dan in jedergeval je primo te stoppen en lekker op een lagere dosis test verder te gaan 🤣
Als TS naar jou advies moet luisteren en eruit komt te zien zoals je profielfoto zou ik ook twijfelen hoor. Weet niet hoe jou cut inmiddels loopt, maar als “atleet” zon penske hebben en ook nog kuren is gewoon schandalig.

Als TS naar jou advies moet luisteren en eruit komt te zien zoals je profielfoto zou ik ook twijfelen hoor. Weet niet hoe jou cut inmiddels loopt, maar als “atleet” zon penske hebben en ook nog kuren is gewoon schandalig.
Ouwe foto niet van de huidige shape 🥺🥺 oordeel t boek niet op zijn kaft mannetje

Ja dat verhaal ken ik inmiddels wel hier.
Ja goed t is aan jou wat je er mee doet , ik weet in iedergeval dat t niet mijn huidige shape is , als je geïnteresseerd ben ken je een foto album kopen dan handelen we t wel verders af zo toch

Back
Naar boven