XXL Nutrition

Hoppa Basisbeurs wordt afgeschaft

hoe komen mensen er hier bij dat je bij al die WO opleidingen dik geld gaat verdienen? Ik ga echt niet zo heel erg veel meer verdienen als psycholoog dan een gemiddelde HBO student. Op deze manier is het alleen nog maar lucratief om de studies te kiezen waarmee je later veel geld kan gaan verdienen. Weet niet of dat uiteindelijk het beste is voor Nederland..

het is toch gewoon algemeen bekend dat het gemiddelde salaris van wo groter is dan dat van hbo en ook weer zo bij mbo? Dik geld is nogal een breed begrip, voor de een is dat 4k en de ander weer 15k

Dat doen ze goed gewoon alles afschaffen werken dat moet iedereen en leren laat maar over aan de slimme mensen

Echt een lompe debieltjes.

Zelf hebben ze lekker lang kunnen studeren, kunnen genieten. Deze maatregel is echt idioot. Ze gooien nog verder de economie op slot.

Als ze nou eerst eens oostblokkers enzo terug gooien en zo weer werk creëren voor de Nederlandse arbeider. En stoppen met achterlijk veel geld geven aan goede doelen.

Ik ga voorlopig echt niet meer rechts stemmen.

+1

als je ziet hoeveel geld naar ontwikkelingslanden gaat;) schrap dat en je bent van 3/4 van je miljardenbezuiniging af

Ik kom op de home page terecht. :o

dan doe je toch iets fout:D, maargoed ik zal het stukje tekst kopieren:
---
De bezuinigingen van Wilders? Nooit!’
Als het aan PVV-leider Geert Wilders ligt, worden er 4 miljard euro’tjes bezuinigd op ontwikkelingssamenwerking. Staatssecretaris Henk Bleker (Economische Zaken) ziet helemaal niets in het plan en vindt het onbespreekbaar. “Nooit niet”. Dat zei hij gisteren in het radioprogramma Tros Kamerbreed.

Het kabinet wil de nieuwe bezuinigingen in januari bekend gaan maken, maar Wilders lijkt roet in het eten te gooien. Hij wil alleen tot een overeenstemming komen als die overeenstemming ook de vier miljard bezuinigingen op de ontwikkelingssamenwerking behelst. “Als ergens een streep getrokken wordt, we zijn nu nog niet zover, maar dan zou het wel eens op zo'n punt kunnen zijn”, zei Bleker daarover.
Bleker wilde verder niet ingaan op de vraag of hij überhaupt open staat voor bezuinigingen op ontwikkelingssamenwerking. “Ach, laten we niet gaan afdingen.''
---

schrap die ontwikkelingshulp en help eerst je eigen land, als dat op orde is kun je daar weer verder mee gaan imo

+1

als je ziet hoeveel geld naar ontwikkelingslanden gaat;) schrap dat en je bent van 3/4 van je miljardenbezuiniging af

Eerst zorgen dat alles in je eigen land goed gaat, daarna pas wat aan anderen geven. Hier in Nederland leven ook genoeg weeskinderen enz, maar die krijgen geen rooie cent, maar ergens in Afrika is het geld wel heel hard nodig? Dat is pas bullshit.

Ja en, je gaat toch meteen afbetalen neem ik aan. Niet pas 10 jaar later.

ooh jij gaat daarop verder, nou dan kan je toch gewoon gaan afbetalen, 10k verdeeld over 15 jaar. Big deal...

Dacht in eerste instantie dat je het had over het feit dat wo'ers denken meer te verdienen.

Wanneer gaat het voor bachelor in hoop in 2014 pas :(

Met onze master zijn we sowieso genaaid :(

Dat wel ja, maar dat ene jaartje betalen we wel terug. Alleen als het ook in bachelor gebeurt dan is het too much for me.

Dan heb je echt een ongelofelijke studieschuld (in acht genomen dat ik maximaal bijleen en in aanmerking kom voor langstudeerboete).

heb je eerst HBO gedaan dat je nu pas 1e jaar WO zit??

Niet zeiken, wil je studeren moet je BETALEN!

Het is niet gratis ofzo bitches

Terug
Naar boven