- Waardering
- 138
ik vind het wel een hoop zielig gedoe...het gaat je voor je master 7000 euro kosten...neem daarbij dat je toch nog stage daarbij hebt (stagevergoeding?) en een master vaak zelf in te delen is en dus minder uren heeft dan een bachelor, dus meer tijd over...
ga vervolgens kijken wat voor profijt het heeft op arbeidsmarkt...je gaat wel behoorlijk meer verdienen dus het hele gedoe dat studeren voor rijken wordt, vind ik overdreven...je kan tegen een redelijke rente die 7000 euro anders nog lenen...betaalt zich allemaal wel terug
Zeer mee eens. Ik heb het idee dat mensen iets te kortzichtig zijn. Met een goede master diploma heb je dat geld al vlug terug betaald en rij je spoedig in een dikke mercedes...en daar komt nog eens bij kijken dat ze nu ook nog eens op deze manier wat normen en waarden meekrijgen
sjeezus wat zitten er arrogante balgehakten tussen zeg, nu maar lekker zelf de centjes ophoesten 
Feit is dat we al jaren boven onze capaciteit leven en dus boven onze eigen financiele kunnen. Dit is vooral te danken aan wijsneuzen die bezuinigingen tegenhouden die weldegelijk nodig zouden zijn geweest in het verleden. Hun normen en waarden moesten gehandhaafd blijven boven alles en iedereen, egocentrisch zeg maar. Nu zijn we op een punt aangekomen in onze ecenomie waarbij eenvoudige oplossingen en bezuinigingen geen rentabele oplossingen meer bieden voor op de lange termijn en er behoefte is aan een hele grote bron van financien die het stufi biedt...jackpot !
Laatst bewerkt: