burnside0575
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 120
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Je wordt nu ook gedwongen te werken na je studie. Vaak gaan mensen voordat ze studeren een paar jaar er tussen uit, maar dan komt er vaak weinig van studeren terecht. En wat als ik als nou pleite wil uit dit land na het afstuderen om de wereld te bereizen en dus geen werk heb om studie schulden af te betalen en ook geen ouders heb die dit kunnen doen. En wat als je een handicap hebt waardoor je na je studie niet fulltime kunt werken? Zoals autisten bijvoorbeeld die wel kunnnen studeren maar niet kunnen functioneren op de arbeidsmarkt. En als ik dan eenmaal fulltime aan de slag ben lijkt me het sterk dat ik nadat ik mijn schuld heb afbetaald stop met mijn baan en er tussen uit ga.
Als je arbeidsongeschikt raakt dan los je ook af naar draagkracht. In de praktijk betekend dit dat na 20 jaar het restant word kwijtgescholden. Die regeling is er op dit moment ook al en werkt goed, niks nieuws onder de zon.
Als je een wereldreis wil maken, ga je gang, maar doe niet alsof de maatschappij dat moet financieren door een aantrekkelijker leenstelsel, zo lust ik er nog wel een paar.
Laatst bewerkt:

Waarom gaan mensen nog überhaupt naar de stembussen? Zoals al eerder in het topic werd gezegd: pappen en nathouden.