XXL Nutrition

Review Horse Power - Ultimate Nutrition

Beoordeling: 6/10 +- Twijfelgeval
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Horse Power acts to increase Nitric Oxide production in the body for remarkable benefits. Nitric Oxide creates an anabolic environment in your body by increasing blood flow to working muscles to promote muscle growth, dilation of blood vessels, increased strength, and faster muscle recovery. Dilation of the blood vessels helps to increase blood flow to your muscles, bringing with it much-needed nutrients, oxygen and hormones.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ongeveer 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? Ik had Orange Blast, het smaakt naar Toxic Waste, slecht dus.Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 's ochtends, 1 scoop half uur voor trainingWaar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzendingWat heb je voor dit supplement betaalt? € 44.90 - IntroductieprijsZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. Vrij duur en het smaakt ellendig.Mijn review:

Over de werking van dit supplement ben ik zeker tevreden. Het geeft echt een flinke krachttoename en vooral meer uithoudingsvermogen. Meestal ben ik na 6 sets wel vermoeid, met Horse Power pers je er makkelijk 8 tot 10 uit per spiergroep.
Hoewel ik moet zeggen dat ik van pure creatine ethyl ester bijna hetzelfde effect heb.

De smaak ervan is echter niet om over naar huis te schrijven. Het is erg zuur en zwaar op de maag. Je boert 3 uur later nog de smaak op.
Normaal gesproken heb ik nooit moeite met dingen naar binnen werken En qua voedsel kan ik me niks bedenken wat ik echt vies vind, maar dit gaat echt niet zonder kokhalzen. De eerste 10 keer is het nog wel te doen, maar het gaat na een tijdje echt tegenstaan.

Wat ook vreemd is dat, ongeveer 10 á 15 minuten na inname heel je lichaam begint te tintelen. Dit komt door de beta-Alaline die erin zit.

Eindconclusie:

Als je veel geld hebt, en geen moeite met vieze drankjes drinken is het wel aardig om een keer te proberen. Ik vind het zelf echter het geld niet echt waard boven gewone creatine.

horse-power_ultimate-nutrition.jpg

Dus het werkt wel goed maar omdat de smaak slecht is geef je een laag cijfer?
Er zullen toch wel meer smaken zijn?
En merk je dat je er sterker van werd of niet?

goeie review !!

Goede review

Heb wel al een paar keer gehoord dat mensen over hun nek gingen na dit gedronken te hebben ...

• Topic Starter Topic Starter
Dus het werkt wel goed maar omdat de smaak slecht is geef je een laag cijfer?
Er zullen toch wel meer smaken zijn?
En merk je dat je er sterker van werd of niet?

Het werkt wel ja, ik werd er ook zeker sterker van!

Maar ik heb het een laag cijfer gegeven omdat het innemen echt vervelend is, ook je maag raakt van streek ervan.

En met 2 doseringen per dag, wat aangeraden wordt, doe je maar 25 dagen met de pot....

Ik neem Horsepower nu een week of 3. Ik gebruik eveneens orange en vind het zeer lekker. Het smaakt naar fanta, maar iets zuurder. Ik kan er liters van drinken. Als je onmiddellijk grote dosissen neemt dan kan je er wel het schijt van krijgen.
Ik neem het maar 1 maal per dag: 30 min voor de workout. Neem pure creatine 's morgens, post work out en 's avonds.
Mijn reps zijn langer geworden, snellere recuperatie, maar geen echte krachttoename. Een collega heeft net dezelfde opmerkingen.

Het goedje mengt wel niet goed, maar als je nagaat wat erin zit is dit niet abnormaal.

dit is voor mij het beste wat ik ooit heb gekocht zeer tevreden van mij krijgt het een 10!!!

als het al niet te zuipen is dan zeker al niks voor mij!!!:eek:

thx

hier een goede mededeling!!!

heb me nieuwe pot binnen en wat denk je de smaak is verandert.
keek er weer ff tegenop maar totdat ik me 1ste slok binnenkreeg.

dacht licht het nou aan mij maar na me 4de glas moet ik toch echt geloven dat ie veel beter smaakt en de kleur is ook meer oranje

dus voor de mensen die lopen te zeiken voor de smaak haha

hij is nu echt te drinken:D

gebruik het zelf ook.. en ik vind het echt fantastisch spul. je hele hoofd gaat tintelen na ongeveer 20 minuten na je inname en je heb ook een grote krachttoename.De smaak is idd heel erg smerig. maar ik mix het altijd met 100 ml ipv 500 ml. en drink na die 100 ml een halve liter water

gebruik het zelf ook.. en ik vind het echt fantastisch spul. je hele hoofd gaat tintelen na ongeveer 20 minuten na je inname en je heb ook een grote krachttoename.De smaak is idd heel erg smerig. maar ik mix het altijd met 100 ml ipv 500 ml. en drink na die 100 ml een halve liter water

hoe is bv je bench er op vooruit gegaan?

Ik weet wel 1 ding na 20 min tintelt je hele lichaam lekker en ontspannen :)

alleen al om die tintelingen zal ik het een keertje halen

ik heb ook orange gebruikt, eerste keer vond ik hem erg zuur maar wen je snel aan. ik kijk niet naar de smaak van een produkt. als je dat doet vind je denk ik nooit jou top merk. vaak zijn de meest gore sups de beste! haha. ik ben zeker tevreden over horse power! voor mij de beste die er is! als je die tinteling krijgt kan je niet anders dan trainen. een 10

mijn trainingsmaat gebruikt nu sinds 3 weken horsepower. hij doet aan krachttraining en maakt hem niet zo uit hoe eruit ziet. hij deed setjes van 4-6 herhalingen. hij begon 3 weken terug aan horsepower dus, en ging ff wat meer herhalingen doen: 6-8 herhalingen. dus is wat er gebeurd:

hij drukte voor de horsepower 5x 140 kg. nu, na 3 weken horsepower nog maar 2x 140. hij wordt er slapper van!!

is dat mogelijk door een of ander goedje wat in horsepower zit? want ik ging er wel hard op!

Citaat:
Origineel gepost door Robke78
Goede review

Heb wel al een paar keer gehoord dat mensen over hun nek gingen na dit gedronken te hebben ...

Het is dan ook paardenspul

Horse power equals Paarden sperma??

Hmm no thanks

Er staat bij dat je dit niet langer dan 12 weken mag gebruiken. Waarom is dit?

Terug
Naar boven