XXL Nutrition

Hot blood - Scitec

Bezoekers in dit topic

Ook ik heb een aantal weken geleden Hot blood gekocht bij TNHC.
De pomp is echt heel relax en mentaal is het ook een steuntje in de rug.
Na de training heb ik soms wel last van misselijkheid enz. Terwijl ik dat normaal niet heb. Ik weet niet zeker of dat aan Hot Blood te wijten is, hebben jullie daar ook ervaring mee?
 
Supplement Facts
Serving size: 20 g
Calories 25
Calories from fat 0
Total carbohydrates 7 g (2%)
Sugars 0 g
Sodium 275 mg (11%)
Potassium 30 mg (1%)
Vitamin B3 70 mg (350%)
Magnesium 15 mg (4%)
Phosphorus 40 mg (4%)
HOT BLOOD proprietary blend: 20,000 mg

Cell-volume maximizer blend :
- Multi-vector creatine matrix: tricreatine malate, tricreatine orotate
- Pre-creatine factor matrix:betain (TMG: trimetilglicin), guanidinoacetic acid (glycocyamine)
- Multi-vector taurine matrix:taurine, taurine ethyl ester

Nitric oxide & vasodilation enhancers
- AAKG (arginine alpha ketoglutarate), arginine ethyl ester, AKIC (arginine ketoisocaproate)
- citrulline malate, citrulline malate ester
- nicotinic acid

Energizers & nootropic factors
- L-tyrosine, beta-alanine, citrulline malate, citrulline malate ester, methylxanthines (caffeine), niacin, evodiamine, vinpocetine

Antioxidant complex for NO support
- green tea extract (95% polyphenols), grape seed extract (95% polyphenols), NAC (N-Acetylcysteine), R-ALA (R-alpha lipoic acid)

Electrolyte push
- potassium dihydrogen phosphate, magnesium hydrogen phosphate trihydrate

"Expressorb" active substance delivery enhancement system
- sodium hydrogen carbonate, glucose polymers, inulin, naringin, Bioperine®.

Laten we alles wat we ooit in een rat bestudeerd hebben er eens in gooien en zien wat er gebeurd.....
 
Vergeleken met andere pre workouts vind ik dit een waardeloos product.

Merk er zelf na genoeg niks van.

Doe mij maar noxi pro of maximize.
 
niks van gevoeld
 
Ik ben redelijk tevreden over de werking van Hot blood.
 
'amaai man wa ne zotte pomp da je hebt' :D

Wat een heerlijk taaltje eigenlijk
Vlaams :p haha. Is het trouwens waar dat je van deze 'hot blood' enoooooooorm warm krijgt. Alsof je kookt van binnenuit? :p
 
Hot Blood

Ik vindt het fijn spul het geeft een goede boost als je na een lange dag nog wil trainen in de avonduren :D.
 
En weer een 'newbie' erbij:).

Kijk al jaren op het forum voor informatie, maar nooit geregistreerd. Op dit draadje van Hot Blood wil ik wel even reageren.

Deze 'creatine' gebruik ik nu meer dan een jaar. Kreeg een gratis zakje bij een pot Syntha-6.
Gebruik het nu 1x per week op een zaterdagochtend. Doordeweeks werk ik overdag en dan is het niet aan te raden om dit nog in te nemen 's avonds. Uit eigen ervaring is n.l gebleken dat ik er de hele nacht van wakker lag ondanks een flinke work-out achter de rug te hebben gehad. Zoals de beschrijving dan ook aan geeft kun je Hot Blood beter op de nuchtere maag innemen. Op zaterdag ga ik altijd 's ochtends vroeg trainen (liefst rond 09:00) en makkelijk wakker worden deed ik niet. Met Hot Blood is dat compleet veranderd.
Ik sta nog steeds 'grumpy' op, ga douchen en tandenpoetsen en neem dit dan gelijk in (ff mixen met water). Enorme zoete geur en smaak, maar ook erg lekker. Na 10 a 15 min slaat hij in als een bom en stuiter ik zowat door de woonkamer heen!
Wat een energieboost krijg je hiervan zeg! Dan ga ik gelijk naar de sportschool, koptelefoon op en trainen maar! De concentratie voor je oefeningen staat ook op scherp. Om niet helemaal op een nuchtere maag te gaan trainen pak ik af en toe een banaantje tussendoor en dat gaat prima.

Overigens wil ik wel kwijt dat niet iedereen hetzelfde reageert op dit product. De 1 wat heftiger dan de andere.

Ondanks dat dit product (nog) niet zo heel bekend is raad ik het de fanatieke sporter wel aan. Ook voor degen die moeilijk op kunnen staan;).

Super product!
 
Back
Naar boven