XXL Nutrition

Houdbaarheid Weight Gainer

grand line

Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
59kg
Hallo iedereen :D

Misschien een hele domme vraag maar ik heb sinds half januari 2010 een geopende weightgainer in bezit. Ik was ziek geworden eind januari vandaar dat ik het niet gebruikte. Ik heb het dicht gedaan en in een hoekje in de kamer geplaatst Sindsdien staat het aan het verstoffen.

Ik denk niet dat er op dat spul een schimmel kan groeien of wat dan ook. Is het verstandig om de weight gainer weg te gooien of kan ik het nog gebruiken? Ik moet er wel aan toevoegen dat ik op een zolder woon ookal met een geopende raam is het hier behoorlijk warm.

Groeten,
Grand Line

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen :D

Misschien een hele domme vraag maar ik heb sinds half januari 2010 een geopende weightgainer in bezit. Ik was ziek geworden eind januari vandaar dat ik het niet gebruikte. Ik heb het dicht gedaan en in een hoekje in de kamer geplaatst Sindsdien staat het aan het verstoffen.

Ik denk niet dat er op dat spul een schimmel kan groeien of wat dan ook. Is het verstandig om de weight gainer weg te gooien of kan ik het nog gebruiken? Ik moet er wel aan toevoegen dat ik op een zolder woon ookal met een geopende raam is heet hier behoorlijk warm.

Groeten,
Grand Line

Mja, kwam afgelopen week nog een emmer whey tegen van XXL die al een paar maanden over de datum was. Het rook wel een beetje 'muf', maar de smaak was hetzelfde. Denk niet dat je er snel iets van krijgt eigenlijk.

Gewoon gebruiken. Zoniet : doorsturen naar mij :D

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel voor de hulp.

Ik zal het morgen maar gebruiken. Het ruikt bij mij ook duf Daniel1986 :D
Morgen nog kijken of er meer reacties zijn voordat ik ga slikken ^^
Ik hoop maar dat het nog smaakt :P

staat toch gewoon een datum op?

Is zeker en vast nog bruikbaar.

Terug
Naar boven