AndroidHealthClinic

Houding verbeteren

aeRoNz

Dutch Bodybuilder
Waardering
30
Beste DBB'ers,

Ik word me wat gewaar van men slechte houding tijdens het wandelen/zitten. Dit is niet elegant, zeker niet als je al wat breder wordt! Begrijp me niet verkeerd ik ben geen Quasimodo. Maar soms denk ik "loop eens rechtop joh" en een kwartier later leun ik al weer wat door.

Ik ben dus op zoek naar correctioneel ondergoed dat werkt (geen sportswear 60€ extra strak tshirt)

Zelf zat ik te denken aan www.braceadvies.nl (bij rughouding verbeteren).

Jullie mening?

Mvg

Vincent

Mijn mening is oefenen, eerst is t k*t, dan is t natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelf ook last gehad van een slechte houding, heb het nog wel een beetje.
Omdat ik altijd als een zoutzak zat is m'n rug iets scheef gegroeid. (scoliose) Hier heb ik ook aardig wat last van gehad tijdens sporten.
Dus uiteindelijk naar de huisarts geweest et cetera, toen ben ik doorgestuurd naar een fysiotherapeut die me weer doorstuurde naar cesar therapie. Daar heb ik allemaal oefeningen gekregen die ik moest doen voor een betere houding, maar ook voor het oprekken van m'n spieren die blijkbaar te kort waren.

Nu heb ik er bijna geen last meer van. Als ik jou was zou ik gewoon even bij de huisarts langs gaan, ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik dat gedaan heb. ^^

Ik heb het mezelf ook aangeleerd, Gewoon er veel mee bezig zijn, Ik had bijvoorbeeld op mijn telefoon achtergrond het woord houding staan, Omdat ik als gewoonte heb mijn telefoon regelmatig te checken voor berichten. Op die manier herinnerde ik het me vaak en is het mijn eigen houding geworden.

Terug
Naar boven