MuscleMeat

How to Droog worden

• Topic Starter Topic Starter
ik ben een leek, graag wat meer info hierover aub

te veel vet is niet goed. je lichaam is een soort motor, om benzine te verbranden heb je ook olie nodig. en zo is het ook met jou lichaam jou lichaam heeft vetten nodig. olijf olie omega 3 lijnzaad olie.

bedankt voor jullie hulp, Laten we geen ruzie maken.

Ik heb voor me zelf een schema gevonden via de stickys. kunnen jullie mij wat meer over voeding vertellen? ik weet nu dat je hoog in eiwitten moet blijven en gezonde vetten moet nemen olijfolie bijv. goede multi vitamines.

Ik ben gek op kip aardappelen macaroni, pasta, tonijn, en veel vlees. ( ik ben grof gebouwt).

hoe kan ik het beste een schema samen stellen, met wat ik moet eten, en hebben jullie nog andere suggesties?

We maken helemaal geen ruzie, ik had iets fout en daar word ik op gecorrigeerd. Is maar goed ook anders komt alles vol te staan met verkeerde info

We maken helemaal geen ruzie, ik had iets fout en daar word ik op gecorrigeerd. Is maar goed ook anders komt alles vol te staan met verkeerde info

oke dan excuss dan heb ik het verkeerd begrepen,

kan iemand mij nog helpen
bedankt voor jullie hulp, Laten we geen ruzie maken.

Ik heb voor me zelf een schema gevonden via de stickys. kunnen jullie mij wat meer over voeding vertellen? ik weet nu dat je hoog in eiwitten moet blijven en gezonde vetten moet nemen olijfolie bijv. goede multi vitamines.

Ik ben gek op kip aardappelen macaroni, pasta, tonijn, en veel vlees. ( ik ben grof gebouwt).

hoe kan ik het beste een schema samen stellen, met wat ik moet eten, en hebben jullie nog andere suggesties?

te veel vet is niet goed. je lichaam is een soort motor, om benzine te verbranden heb je ook olie nodig. en zo is het ook met jou lichaam jou lichaam heeft vetten nodig. olijf olie omega 3 lijnzaad olie.

Origineel gepost door peterkex [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Sinds wanneer heeft VET eten echt veel invloed op vet aankomen?

wat jij zegt, klopt helemaal, daar was ik al van op de hoogte

maar hieruit lijdt ik af dat je ook vetter kan worden zonder vet te eten/op te nemen. dat snap ik niet goed

maar hieruit lijdt ik af dat je ook vetter kan worden zonder vet te eten/op te nemen. dat snap ik niet goed

Je word natuurlijk vetter als je meer eet dan je verbrandt. Daarbij maakt het niet uit wat je eet. Je lichaam slaat het op want weet niet wat het er mee moet

best radzi,

iedereen heeft een bepaalde voedings waarde nodig, de ene 2000 en de andere wat meer of mindere,

als je te veel koolydaten eet worden die omgezet in vetten. zorg dus daarom altijd dat je kleine maaltijden neem en veel, zo zorg je dat je lichaam continu draait en je stofwisseling lkkr op gang blijf, als je je auto te veel benzine geeft verzuigt die gelijk.

en eet vooral in de avond wat minder, liefst na 6 uur niks meer eten ( als je droog wilt worden)

voor het slapen gaan een banaan ( snelle suiker voor transport van eiwitten naar je spieren, en een eiwitten shake of kwark)

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

kleine maaltijden en niet veel

Ja het liefst 6 of meer maaltijden dan blijft je Metabolisme hoog

best radzi,

iedereen heeft een bepaalde voedings waarde nodig, de ene 2000 en de andere wat meer of mindere,

als je te veel koolydaten eet worden die omgezet in vetten. zorg dus daarom altijd dat je kleine maaltijden neem en veel, zo zorg je dat je lichaam continu draait en je stofwisseling lkkr op gang blijf, als je je auto te veel benzine geeft verzuigt die gelijk.

en eet vooral in de avond wat minder, liefst na 6 uur niks meer eten ( als je droog wilt worden)

voor het slapen gaan een banaan ( snelle suiker voor transport van eiwitten naar je spieren, en een eiwitten shake of kwark)

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

thx

beste roderick,

ik zie dat jij wat meer ervaring heb dan mij, weet jij hoe ik mijn "voedingsschema">voedings schema kan stellen?, ( droog worden )

Ik zou dat graag willen doen, ik weet wel wat maar niet alles. voor mijn voedings schema ben ik naar een dieetiste geweest. Die heeft mij een perfect schema gegeven voor mijn doel.

Er zijn mensen op dit forum die meer weten van voeding, als ik jouw was zou ik hulp vragen in voedingsschema topic bij voeding dus.
Daar word je goed geholpen

Kan jij me dan uitleggen hoe het dan wel precies zit?

Het is toch de bedoeling dat je steeds kleinere maaltijden tot je neemt zodat je alles verbrandt? en ook redelijk snel verbrandt?

Iemand afkraken is niet moeilijk maar onderbouw het dan met Kritiek?

Laatst bewerkt:
Kan jij me dan uitleggen hoe het dan wel precies zit?

Het is toch de bedoeling dat je steeds kleinere maaltijden tot je neemt zodat je alles verbrandt? en ook redelijk snel verbrandt?

Iemand afkraken is niet moeilijk maar onderbouw het dan met Kritiek?

beste roderick,

je lichaam is een soort benzine motor, om motor te laten draaien moet je constant een hoeveel heid benzine geven, als je te weinig benzine geeft val je motor uit( ondervoeding ) slechte verbranding, en als je te veen bezine geeft gaat je motor verzuipen. en bij je lichaam opgeslagen als vet.

Er is geen wetenschappelijke studie die bewijst dat het het metabolisme verhoogt, het heeft te maken met het altijd voor de hand hebben van voedingsstoffen voor de spieren so to say.

Dat is de makkeiljke versie

Ah iemand was me voor

afvallen; zoeken op cutten
aankomen in spier; zoeken op bulken en bij de trainingsschema's

Even simpel voor jou wat je kan doen om even snel je voeding om te gooien tot dat je een beter schema hebt.

Elke twee uur minimaal 2 stukken brood nemen met kipfilet. Niet twee plakjes, maar de helft van een pakje(50 gram). Ontbijten met brinta of havermout met melk. Geen suiker.
Drinken; water
08 uur; ontbijt. Brinta met melk en een appel of banaan oid. (niet 1 aarbei ofzo, maar wel genoeg om op te kunnen levne dus)
10 uur; 2 stukken brood met kipfilet
12 uur; 2 stukken brood met kipfilet
14 uur; 2 stukken brood met kipfilet
16 uur; 2 stukken brood met kipfilet
18 uur; Avondeten. Wat de pot schaft, maar zonder toetje
20 uur; 50 gram cashewnoten
22 uur(voor het slapen); 500 gram magere kwark met 20 gram cashews.

Het is heel saai lijkt t zo, maar totdat je goed doorhebt heo je een goed voedingsschema maakt, kan je dit eerst proberen. ZOEK OP CUTTEN!

Naast dit schema; elke doordeweekse dag 5 keer cardio op 60 % van je hartslag voor 30 minuten.

Daarna, als je afgevallen bent, kan je gaan bulken. Dan pas kan je aankomen in spier.

Succes.

lol?? Dit was een geintje, ja toch??

afvallen; zoeken op cutten
aankomen in spier; zoeken op bulken en bij de trainingsschema's

Even simpel voor jou wat je kan doen om even snel je voeding om te gooien tot dat je een beter schema hebt.

Elke twee uur minimaal 2 stukken brood nemen met kipfilet. Niet twee plakjes, maar de helft van een pakje(50 gram). Ontbijten met brinta of havermout met melk. Geen suiker.
Drinken; water
08 uur; ontbijt. Brinta met melk en een appel of banaan oid. (niet 1 aarbei ofzo, maar wel genoeg om op te kunnen levne dus)
10 uur; 2 stukken brood met kipfilet
12 uur; 2 stukken brood met kipfilet
14 uur; 2 stukken brood met kipfilet
16 uur; 2 stukken brood met kipfilet
18 uur; Avondeten. Wat de pot schaft, maar zonder toetje
20 uur; 50 gram cashewnoten
22 uur(voor het slapen); 500 gram magere kwark met 20 gram cashews.

Het is heel saai lijkt t zo, maar totdat je goed doorhebt heo je een goed voedingsschema maakt, kan je dit eerst proberen. ZOEK OP CUTTEN!

Naast dit schema; elke doordeweekse dag 5 keer cardio op 60 % van je hartslag voor 30 minuten.

Daarna, als je afgevallen bent, kan je gaan bulken. Dan pas kan je aankomen in spier.

Succes.

:scratch: ???

Eerst afvallen en dan bulken? ik zou eerst spieren gaan kweken met de vetten die je al hebt. Goed op je voeding letten(clean bulken) beetje cardio erbij. En het word al stukken beter en als je eenmaal de spieren hebt die je wilt dan gaan droog trainen.

Lijkt mij logischer?

TS is niet de enige die nog een hoop moet leren.. :hamer:

Dat voedingsschema hierboven moet je NIET gaan volgen, dat lijkt natuurlijk nergens op.

Laatst bewerkt:
:dunno:

Zo is het mij uitgelegt, ik weet dat je vet niet om kan zetten naar spieren.

Ik zal wel eerst wat meer lezen voordat ik wat post:(

best radzi,

[B]en eet vooral in de avond wat minder, liefst na 6 uur niks meer eten ( als je droog wilt worden) [/B]voor het slapen gaan een banaan ( snelle suiker voor transport van eiwitten naar je spieren, en een eiwitten shake of kwark)---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Je weet niet hoe je een voedingsschema moet maken , maar geeft wel advies aan anderen ? En je spreekt jezelf ook wel een beetje tegen :o.

lol?? Dit was een geintje, ja toch??

HIj gaf zelf aan dat hij heel veel ongezonde dingen at. Die moet hij eerst kwijt zijn. Als hij dit schema aanhoudt wordt hij de komende tijd niet dikker. Dan kan hij in een paar dagen een goed schema maken, en diegaan volgen. Het was niet de bedoeling dat hij hiermee zou gan cutten. Alleen eerst even de verkeerde dingen eruit halen zodat hij een goede voor zichzelf in elkaar kan knutselen en in ieder geval niet vetter wordt!

Terug
Naar boven