AndroidHealthClinic

How to Droog worden

HIj gaf zelf aan dat hij heel veel ongezonde dingen at. Die moet hij eerst kwijt zijn. Als hij dit schema aanhoudt wordt hij de komende tijd niet dikker. Dan kan hij in een paar dagen een goed schema maken, en diegaan volgen. Het was niet de bedoeling dat hij hiermee zou gan cutten. Alleen eerst even de verkeerde dingen eruit halen zodat hij een goede voor zichzelf in elkaar kan knutselen en in ieder geval niet vetter wordt!

Mja...waarom iemand een half gaar schema geven als je dan ook gelijk een goed schema kan geven? En hij wordt niet vetter met dit schema? Dat zou me verbazen! Tenzij TS al een massamonster is, waar ik maar even niet vanuit ga gezien de aard van zijn vragen, gok ik hem op een kcal of 2700 wat hij per dag nodig heeft.

Heb jij dat schema van jou wel eens bekeken? Alleen de laatste maaltijd al is pakweg 500 kcal, en een gemiddeld "standaard avondmaal" zit rond de 1000 kcal. Dan zit je met 2 maaltijden al op de 1500 kcal, en dan de andere 6 nog.

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Je word natuurlijk vetter als je meer eet dan je verbrandt. Daarbij maakt het niet uit wat je eet. Je lichaam slaat het op want weet niet wat het er mee moet

Hehe...

Het lichaam weet dondersgoed wat het er mee moet! Je lichaam is er vanuit de oersoep op gebouwd! Het is deel van je eigen overlevingsmechanisme!

Heb nog nooit zoveel onwaarheden/onzin in één topic gelezen, gelukkig zijn er wel een paar leden die wel weten waar ze over praten. Gelukkig wordt er goed gecorrigeerd maar daar is het forum ook voor. chapeau!

Als je vet wilt afvallen dan is het allerbelangrijkste dat je gezond en goed gaat eten, daarnaast zul je veel aan cardio moeten doen als je goede resultaten wilt krijgen.
Je lichaam werkt eigenlijk heel simpel, calorieen erin vs calorieen eruit, eet je meer dan dat eruit gaan dan kom je aan, eet je minder dan val je af, wat je aankomt of afvalt (spieren/vet) hangt af van wat je eet, (eet je genoeg eiwitten?, Veel koolhydraten of juist weinig?).
Als allereerst zul je dus een gezond dieet moeten opstellen waar voldoende eiwitten in zitten en als het kan weinig koolhydraten, je wilt immers vet afvallen, vetten zijn prima , zolang ze maar niet verzadigd zijn (een beetje verzadigde vetten kan best, maar niet te veel), daar moet je wel voor uit kijken.
Ik stel voor dat je begint met 2 x cardioen in de week waarbij je als doel voor jezelf stelt dat je minstens 400 calorieen per keer verbrand, later kun je dat opschroeven tot 3 dagen cardio of 600 calorieen per keer bijvoorbeeld.
Daarnaast moet je ook letten op wat je drinkt, frisdranken en sappen kan je beter links laten liggen als je wilt afvallen, drink veel water en groene thee dat helpt bij afvallen en is gezond voor je.
Blijf positief, blijf jezelf pushen en dan zul je vanzelf resultaten gaan zien, maar let op je voeding, anders zal je geen resultaten boeken!

als je vet wilt afvallen dan is het allerbelangrijkste dat je gezond en goed gaat eten, daarnaast zul je veel aan cardio moeten doen als je goede resultaten wilt krijgen.
Je lichaam werkt eigenlijk heel simpel, calorieen erin vs calorieen eruit, eet je meer dan dat eruit gaan dan kom je aan, eet je minder dan val je af, wat je aankomt of afvalt (spieren/vet) hangt af van wat je eet, (eet je genoeg eiwitten?, veel koolhydraten of juist weinig?).
Als allereerst zul je dus een gezond dieet moeten opstellen waar voldoende eiwitten in zitten en als het kan weinig koolhydraten, je wilt immers vet afvallen, vetten zijn prima , zolang ze maar niet verzadigd zijn (een beetje verzadigde vetten kan best, maar niet te veel), daar moet je wel voor uit kijken.
Ik stel voor dat je begint met 2 x cardioen in de week waarbij je als doel voor jezelf stelt dat je minstens 400 calorieen per keer verbrand, later kun je dat opschroeven tot 3 dagen cardio of 600 calorieen per keer bijvoorbeeld.
Daarnaast moet je ook letten op wat je drinkt, frisdranken en sappen kan je beter links laten liggen als je wilt afvallen, drink veel water en groene thee dat helpt bij afvallen en is gezond voor je.
Blijf positief, blijf jezelf pushen en dan zul je vanzelf resultaten gaan zien, maar let op je voeding, anders zal je geen resultaten boeken!
+1

Mja...waarom iemand een half gaar schema geven als je dan ook gelijk een goed schema kan geven? En hij wordt niet vetter met dit schema? Dat zou me verbazen! Tenzij TS al een massamonster is, waar ik maar even niet vanuit ga gezien de aard van zijn vragen, gok ik hem op een kcal of 2700 wat hij per dag nodig heeft.

Heb jij dat schema van jou wel eens bekeken? Alleen de laatste maaltijd al is pakweg 500 kcal, en een gemiddeld "standaard avondmaal" zit rond de 1000 kcal. Dan zit je met 2 maaltijden al op de 1500 kcal, en dan de andere 6 nog.

kwark 250 kcal
noten totaal op een dag is 450 kcal
Dus avond is 700 kcal.
Een beetje normaal avond eten, inclusief toetje is 800 kcal.
Haal het toetje er van af ,en je zit op 550 kcal

Brood plus kipfilet is zo'n 1000 kcal.
Ontbijt is 300.

700+550=1350+1000=1350+300=2650

2650 is niet overdreven veel dacht ik ;)

sIMPEL schema, waar hij waarschijnlijk van af zal vallen.
Maar zoals ik al vermeld is dit enkel tot dat hij een echt goed shcema heeft!

Anders raad je hem rijst aan inplaats van brood..

Anders raad je hem rijst aan inplaats van brood..

Zoals ik al had gezegd. Het is een tijdelijk schema. Voor twee of drie dagen. Zodat hij zijn eigen schema kan maken, maar begint met gezond eten. Hij eet nu alleen maar ongezond. Dus rijst kan ie als tip meenemen naar zijn eigen schema!

kwark 250 kcal
Dus avond is 700 kcal.

Ontbijt is 300.

En reken het nou eens echt uit, ipv wat natte vingerwerk, moet je eens kijken hoeveel je er naast gaat zitten.

wat een faal adviezen worden er tog gegeven :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

kwark 250 kcal
Dus avond is 700 kcal.

Ontbijt is 300.

als het zo makkelijk ging waren wij allemaal aan de brood
je moet je niet blind staren op kcals ;)

En reken het nou eens echt uit, ipv wat natte vingerwerk, moet je eens kijken hoeveel je er naast gaat zitten.

Ik heb dit uitgerekend in een tabel! Toen kwam ik hierop ! avond eten kan aan de hand van hoeveeel je eet iets verschillen, maar serieus, dit komt uit een tabeL! En ja, ik heb alles afgerond, maar dan hoeft t nog niet 100000 kcal te verschillen!

Terug
Naar boven