Fitness Seller

HS maakt prive adres bekent van voorzitter Pedopartij.

Bezoekers in dit topic

BREAKING NEWS! Het is zover! Hersenscheet wordt bedreigd door een péédóó van de PNVD! We citeren de reactie van Pédo Martin:
"@Charles.Wat nou lamlul,gaan we schelden jochie,het is duidelijk dat je niet weet wie je voor je hebt.Ik kan je hier de huid wel vol kankeren, maar wedden dat ik een BAN krijg,dat is het enigste wat je fysiek durft,want geloof me,ik knijp je tot dunne stront!Als je nog 1 keer,hoor (hoe moet je dat nou horen?) me goed 1KEER een adres van mijn colega van me hier op zet,zal ik jou is niet lekker laten slapen.Of nog beter nog voor altijd! laten slapen.Jij kent de PNVD-leden waarschijnlijk niet goed genoeg,misschien denk je dat het halfzachte -eitjes zijn MIS!!Wij zijn het bijna strontzat met dat gebash!Kankerstraal jij maar op met je zielige kanker-site van je. R.I.P."

dat hij maar eens een cursus nederlands en typen neemt.
 
Nu zijn adres bekend is, moet hij denk ik wel verhuizen als hij wil blijven leven.
 
martie zei:
Ja, ik martel hem zo erg dat hij niks anders wil dan zelfmoord.

Wie had het over martelen :D .

Maarja eigen schuld dikke bult, had die maar beter moeten nadenken. Je kon er vanuit gaan dat mensen zijn adres proberen te achterhalen.
 
martie zei:
Nu zijn adres bekend is, moet hij denk ik wel verhuizen als hij wil blijven leven.
Dat is dan in Nederland ook weer zoiets: hier lult iedereen groot, maar gebeurt er toch nooit iets. Misschien wat rotte eieren tegen de ramen, maar daar blijft het bij. Hier is zelden iemand bereid tot het brengen van offers (lees: risico op gevangenisstraf) voor iets waar men in gelooft. Volkert van der G. was daarop een zeldzame uitzondering.

Dit heeft natuurlijk zijn voor- en nadelen, maar dat is weer een andere discussie.
 
dj_phreak zei:
Dat is dan in Nederland ook weer zoiets: hier lult iedereen groot, maar gebeurt er toch nooit iets. Misschien wat rotte eieren tegen de ramen, maar daar blijft het bij. Hier is zelden iemand bereid tot het brengen van offers (lees: risico op gevangenisstraf) voor iets waar men in gelooft. Volkert van der G. was daarop een zeldzame uitzondering.

Dit heeft natuurlijk zijn voor- en nadelen, maar dat is weer een andere discussie.

Ik vind dit toch wel verontrustende uitspraken die je doet nu. Ik ben het ook niet eens met zijn ideeen en gedachtes. Maar om nu iemand de mond te snoeren door hem zo maar af te knallen, vind ik te ver gaan. En Volkert van de G. is gewone een gore klootzak, bah!
 
een van die gasten had een stacaravan op een camping vlak bij mij, die is helemaal gemolesteerd, met de grond gelijk.
 
dj_phreak zei:
Dat is dan in Nederland ook weer zoiets: hier lult iedereen groot, maar gebeurt er toch nooit iets. Misschien wat rotte eieren tegen de ramen, maar daar blijft het bij. Hier is zelden iemand bereid tot het brengen van offers (lees: risico op gevangenisstraf) voor iets waar men in gelooft. Volkert van der G. was daarop een zeldzame uitzondering.

Dit heeft natuurlijk zijn voor- en nadelen, maar dat is weer een andere discussie.

Volgens mij lees je nooit kranten.
 
"@Charles.Wat nou lamlul,gaan we schelden jochie,het is duidelijk dat je niet weet wie je voor je hebt.Ik kan je hier de huid wel vol kankeren, maar wedden dat ik een BAN krijg,dat is het enigste wat je fysiek durft,want geloof me,ik knijp je tot dunne stront!Als je nog 1 keer,hoor me goed 1KEER een adres van mijn colega van me hier op zet,zal ik jou is niet lekker laten slapen.Of nog beter nog voor altijd! laten slapen.Jij kent de PNVD-leden waarschijnlijk niet goed genoeg,misschien denk je dat het halfzachte -eitjes zijn MIS!!Wij zijn het bijna strontzat met dat gebash!Kankerstraal jij maar op met je zielige kanker-site van je. R.I.P."


Omfg, mijn grooste wens voor deze week is dat ik die gozer in persona tegenkomen en hij dat tegen mij durft te zeggen
 
dj_phreak zei:
Dat is dan in Nederland ook weer zoiets: hier lult iedereen groot, maar gebeurt er toch nooit iets. Misschien wat rotte eieren tegen de ramen, maar daar blijft het bij. Hier is zelden iemand bereid tot het brengen van offers (lees: risico op gevangenisstraf) voor iets waar men in gelooft. Volkert van der G. was daarop een zeldzame uitzondering.

Dit heeft natuurlijk zijn voor- en nadelen, maar dat is weer een andere discussie.

Hits de juiste gestoorde salafi fanaat op en je hebt jezelf een wandelende tijdbom
 
Netjes netjes, vieze smeerlappen zijn het
 
spiertje16 zei:
"@Charles.Wat nou lamlul,gaan we schelden jochie,het is duidelijk dat je niet weet wie je voor je hebt.Ik kan je hier de huid wel vol kankeren, maar wedden dat ik een BAN krijg,dat is het enigste wat je fysiek durft,want geloof me,ik knijp je tot dunne stront!Als je nog 1 keer,hoor me goed 1KEER een adres van mijn colega van me hier op zet,zal ik jou is niet lekker laten slapen.Of nog beter nog voor altijd! laten slapen.Jij kent de PNVD-leden waarschijnlijk niet goed genoeg,misschien denk je dat het halfzachte -eitjes zijn MIS!!Wij zijn het bijna strontzat met dat gebash!Kankerstraal jij maar op met je zielige kanker-site van je. R.I.P."


Omfg, mijn grooste wens voor deze week is dat ik die gozer in persona tegenkomen en hij dat tegen mij durft te zeggen

Spiertje jij bent uber ecto das niet leuk dan knijpt ie je echt fijn :p
 
Juriaan zei:
Nou wie het zegt weet ik niet ik typ het iig :D

Pas maar op Juriaan dat Spiertje dalijk jou adres gegevens ook niet online zet:D
 
Moeste ze in Belgie een pedofiele partij hebben, en ik kan erheen, zal ik het niet laten,...meen ik serieus...
Als iemand me wil kome hale voor met de auto naar die gozer zn deur te rijden,laat het me weten...
Woon in Gent dus je moet wel een endje rijden...

En op die reactie van die pedofiel tegen de persoon die het adres vrijgaf----->>>WTF man,ik wil zijn adres ook, kan ie het tegen een jongetje van 65kg zeggen, ik scheur die klootzak-homoverkrachtende-vuile hond-jeanet-stront-eikel-k*tkop-apelul ppende sukkel aan stukken,...

Er is geen excus voor coïtus met kinderen, want kinderen beseffen niks, dus is het zowiezo misbruik!!!!!!!!!!:mad: :fire:

En post eens die website, dan geef ik gelijk mn adres aan die flikkers, dat ze eens lekker langskome voor een "onderonsje":splat:
 
Laatst bewerkt:
Pure_tech zei:
Pas maar op Juriaan dat Spiertje dalijk jou adres gegevens ook niet online zet:D
Waarom? volg de stank en je vind hem ook wel.....

;) kon t niet laten....

On-topic:
ik heb een soort pedo ontdekt waar ik wel veel respect voor heb. De pedo die beseft wat voor een schade hij kan aanrichten met zijn coïtusuele behoeftes en daarom er voor kiest coïtusloos door het leven te gaan. :thumb:

Praktiserende pedo's moeten dood, maar zoals Phreak al zei, daar ga ik dus niet voor zitten. Totdat een pedo aan mijn familie komt, dan ruim ik 10 jaar van mijn leven in voor de ultieme wraak. Dan zorg ik overigens wel dat ik er van geniet, dus ik huur wel een kleine loods op een afgelegen industrieterrein, zodat ik de pedo een weekje voor mezelf heb.
 
the better dayz zei:
Moeste ze in Belgie een pedofiele partij hebben, en ik kan erheen, zal ik het niet laten,...meen ik serieus...
Als iemand me wil kome hale voor met de auto naar die gozer zn deur te rijden,laat het me weten...
Woon in Gent dus je moet wel een endje rijden...

En op die reactie van die pedofiel tegen de persoon die het adres vrijgaf----->>>WTF man,ik wil zijn adres ook, kan ie het tegen een jongetje van 65kg zeggen, ik scheur die klootzak-homoverkrachtende-vuile hond-jeanet-stront-eikel-k*tkop-apelul ppende sukkel aan stukken,...

Er is geen excus voor coïtus met kinderen, want kinderen beseffen niks, dus is het zowiezo misbruik!!!!!!!!!!:mad: :fire:

En post eens die website, dan geef ik gelijk mn adres aan die flikkers, dat ze eens lekker langskome voor een "onderonsje":splat:

KICKASSSSS :brew: :meal: :kots:
 
Smoothmold zei:
Ik vind dit toch wel verontrustende uitspraken die je doet nu. Ik ben het ook niet eens met zijn ideeen en gedachtes. Maar om nu iemand de mond te snoeren door hem zo maar af te knallen, vind ik te ver gaan.
Ik zei (letterlijk) dat ik daar voor noch tegen ben. Dat is een heel andere discussie. Waar ik me (al heel lang) aan erger is de combinatie "grote mond + lafheid" van 99,99% van de Nederlanders. Allemaal een grote bek van wat er wel niet met zulk soort mensen moet gebeuren, maar doen ze zelf echt wat? Nee. Dan moet je ook gewoon je kop dicht houden. Stoere verhalen lopen vertellen en ze dan niet waar maken is zoooo triest. Als je hem zo nodig in elkaar wilt schoppen (niet specifiek jij hoor, Smoothmold) dan heb je nu de kans. Het complete adres is bekend. Aan wat ik in mn omgeving hoor, wenst iedereen hem een gruwelijke dood toe. Als ik dat even doortrek naar heel Nederland: waarom staat er geen menigte van tienduizenden mensen voor zijn deur nu? Ik durf te wedden dat er (op een verdwaalde journalist na) helemaal niemand staat.

Ik ben opgevoed met het spreekwoord "een man een man, een woord een woord". Dus geen dingen lopen schreeuwen die je toch niet waar durft te maken. Dat is waar ik me in deze discussies altijd aan erger.


En Volkert van de G. is gewone een gore klootzak, bah!
Hoewel ik het met zijn daad absoluut niet eens ben (ging namelijk zelf LPF stemmen toen) heb ik wel een bepaald soort respect voor hem. Hij durfde tenminste te handelen naar zijn overtuigingen. Geen woorden maar daden.
 
Ophangen Zulke Mensen .....
FFu belluh
Ik wil wel eens meer weten over hun partij
Wie Zijn Ze Om Zoiets Te Beginnen .
Dit Bedoel Ik Nou Met Je Kind Opvoeden ..... Met Zulke Viespeuken In De Wereld Word Het Steeds Zwaarder .
Zal Nicky Hopelijk Kunnen Behoeden Voor Mannetjes Als Deze
Dan Maar Een Overbezorgde Mamma ...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven