AndroidHealthClinic

HS maakt prive adres bekent van voorzitter Pedopartij.

Bezoekers in dit topic

Net op het nieuws weer een Lid van de Pedopartij van martijn ontmaskert.
Deze keer was het een universitair student die bekent maakte dat hij trots lid was van de partij.
Nu komt het,3 keer raden welke universitaire studie hij volgde.idd Ortopedagogiek ..hulp aan kinderen met zware problemen.
Het Radbout heeft de student met onmiddelijke ingang ontslagen en heeft bekent gemaakt dat zulke figuren niet gewenst zijn op de universiteit.
Aldus het gaat de goede kant op .

http://www.nu.nl/news/755682/10/Nijmeegse_universiteit_verwijdert_pedofiele_student.html
 
Haha wat een losers, een schande voor de politiek gewoon. Nogmaals: het is aan de huidige regering om een wetsvoorstel in te dienen zodat dit gewoon verboden wordt.
 
Big_T zei:
Haha wat een losers, een schande voor de politiek gewoon. Nogmaals: het is aan de huidige regering om een wetsvoorstel in te dienen zodat dit gewoon verboden wordt.
Is dat niet een inperking van de democratie
Ik weet dat het cru is, maar gewoon even uit nieuwsgierigheid
 
Is pedofilie democratisch?

Er zijn voldoende aanwijzingen dat er pedo's achter zitten, dat moet een mogelijkheid bieden tot verscherpen van de wetgeving voor het stichten van een partij met dat thema.

Net zoals er in Belgie een verscherping is geweest van de grondwet voor het stichten van een partij met racistisch getinte uitspraken als thema.
 
spiertje16 zei:
Is dat niet een inperking van de democratie
Ik weet dat het cru is, maar gewoon even uit nieuwsgierigheid

Ik denk dat het gedachtegoed van pedofielen die in de politiek willen gaan sowiso misplaats en onhaalbaar is.
Het zal een schreeuw om aandacht zijn denk ik en om de aandacht van hun ziekelijke daden te verdoezelen en daarom ook een goede reden om deze ziekelijke figuren uit te sluiten van onze democratie.

Pedofielie valt met geen woord goed te praten en dat zullen de heren zelf wel beseffen onderhand hoop ik.
 
Nu zijn er veel mensen die dit vergelijken met de vroegere (althans in NL) kijk tegen homocoïtusualiteit. Zij vergeten echter dat het hier niet om 2 volwassenen gaat, maar een kind en een volwassene.

Het verboden maken van dergelijke politieke partijen vind ik persoonlijk een goed plan, maar het is inderdaad een inperking van de democratie (goed hoor kleine mocro van me ;) ).

Ik ben trouwens wel van mening dat mensen die een studie volgen, juist om met kinderen in aanraking te komen, terwijl jij JUIST een vertrouwenspersoon voor hun zal zijn, verschrikkelijk. Deze mensen mogen dan ook zeer, maar dan ook zeer hard aangepakt worden.
 
:
Pure_tech zei:
Ik denk dat het gedachtegoed van pedofielen die in de politiek willen gaan sowiso misplaats en onhaalbaar is.
Het zal een schreeuw om aandacht zijn denk ik en om de aandacht van hun ziekelijke daden te verdoezelen en daarom ook een goede reden om deze ziekelijke figuren uit te sluiten van onze democratie.

Pedofielie valt met geen woord goed te praten en dat zullen de heren zelf wel beseffen onderhand hoop ik.
Helemaal mee eens
Enige waar ik bang voor ben is dat de tijden mischien veranderen en dit in de toekomst wel mogelijk wordt: scared:
 
Oxgene zei:
Het verboden maken van dergelijke politieke partijen vind ik persoonlijk een goed plan, maar het is inderdaad een inperking van de democratie
Nou daar ben ik het dus niet mee eens. Aangezien ik pedofilie geen democratische waarde vind, kan het ook geen inperking zijn als zulke themapartijen verboden worden.
 
Big_T zei:
Aangezien ik pedofilie geen democratische waarde vind

Waar slaat dat op?
Hiervoor zei je ook al dat Pedofilie niet democratisch is...?
waar heb je het over?
 
dj_phreak zei:
Dat is dan in Nederland ook weer zoiets: hier lult iedereen groot, maar gebeurt er toch nooit iets. Misschien wat rotte eieren tegen de ramen, maar daar blijft het bij. Hier is zelden iemand bereid tot het brengen van offers (lees: risico op gevangenisstraf) voor iets waar men in gelooft. Volkert van der G. was daarop een zeldzame uitzondering.

Dit heeft natuurlijk zijn voor- en nadelen, maar dat is weer een andere discussie.

extremisme is waar jij over praat. Zowel links- als rechtcoïtustremisten heb ik niets mee en kan ik geen bergip meer voor opbrengen.
 
2hard2die zei:
extremisme is waar jij over praat. Zowel links- als rechtcoïtustremisten heb ik niets mee en kan ik geen bergip meer voor opbrengen.
Nou, die pedo's mogen best aangepakt worden van mij.Alleen al bij de idiote gedachte over pedo partij word ik al agressief.
 
2hard2die zei:
extremisme is waar jij over praat. Zowel links- als rechtcoïtustremisten heb ik niets mee en kan ik geen bergip meer voor opbrengen.
Is het extremisme om na te leven wat je loopt te verkondigen? Schreeuwen zonder daden is voor kleine kinderen. Als je volwassen wordt, dan moet je een keuze maken: ofwel je volgt de wet en praat dan ook niet loos over het overtreden ervan, of je voegt daad bij woord en doet er daadwerkelijk iets aan.

Is dat extremisme? Ik vind het niet extreem om je geloof (religieus, moreel of politiek) aktief te belijden. Sterker: ik kan er begrip en vaak ook bewondering voor opbrengen. Liever een (in jouw ogen) extremist die (in zijn ogen) misstanden aanpakt, dan het zoveelste laffe schaap dat luid blatend, maar volstrekt ineffectief, achter de grote massa aanhobbelt.
 
Big_T zei:
Haha wat een losers, een schande voor de politiek gewoon. Nogmaals: het is aan de huidige regering om een wetsvoorstel in te dienen zodat dit gewoon verboden wordt.


Wat een bullshit dit is gewoon democratie hoor dat zo'n partij kan bestaan! En waar ben je trouwens bang voor? Dat zo'n partij een enorme hoop stemmen haalt? Dat zal nooit gebeuren. En daarom snap ik ook niet dat er zoveel ophef om gemaakt wordt!
 
bouwens62 zei:
Wat een bullshit dit is gewoon democratie hoor dat zo'n partij kan bestaan! En waar ben je trouwens bang voor? Dat zo'n partij een enorme hoop stemmen haalt? Dat zal nooit gebeuren. En daarom snap ik ook niet dat er zoveel ophef om gemaakt wordt!
Omdat het in deze dagen een schande is. Vind jij het normaal dan dat zo'n partij bestaat? Ik niet, want pedofielen verwoesten levens.
Het is verder wel een vorm van democratie wat je zegt.. maar dit gaat te ver
 
SageFrancis zei:
Omdat het in deze dagen een schande is. Vind jij het normaal dan dat zo'n partij bestaat? Ik niet, want pedofielen verwoesten levens.
Het is verder wel een vorm van democratie wat je zegt.. maar dit gaat te ver

Ik keur het zeker niet goed! Maar aan het bestaan van zo'n partij kan je niets doen democratisch gezien. En zoals ik al eerder zei: ze zullen nooit een zetel halen. Dus waar maak je je druk om!
 
en er wordt toch niks op uit gedaan.................

in het verleden heb ik hier actie gevoerd doordat iemand het prive adres van Norbert de Jonge had weergegeven, die lul woonde zowat naast me!

ik ben blij dat ik nu lekker hier zit op Curacao...............in Arnhem had ik er al zeker 1 het licht uitgeblazen.............
;)
 
bouwens62 zei:
Ik keur het zeker niet goed! Maar aan het bestaan van zo'n partij kan je niets doen democratisch gezien. En zoals ik al eerder zei: ze zullen nooit een zetel halen. Dus waar maak je je druk om!
Klopt, zo dacht ik er ook over hoor.. het wordt iig niet sociaal geaccepteerd, ze zullen nooit een zetel halen.
 
dj_phreak zei:
Is het extremisme om na te leven wat je loopt te verkondigen? Schreeuwen zonder daden is voor kleine kinderen. Als je volwassen wordt, dan moet je een keuze maken: ofwel je volgt de wet en praat dan ook niet loos over het overtreden ervan, of je voegt daad bij woord en doet er daadwerkelijk iets aan..
Is dat extremisme?
Je had het over offers brengen en dingen doen waar gevangenisstraf opstaat om je doel of ideaal te bereiken, dat noem ik extremisme, ja.
En daar heb ik niets (meer) mee.
dj_phreak zei:
Liever een (in jouw ogen) extremist die (in zijn ogen) misstanden aanpakt, dan het zoveelste laffe schaap dat luid blatend, maar volstrekt ineffectief, achter de grote massa aanhobbelt.
Ik heb vroeger iin extreemrechtse kringen verkeert. En geloof me dat de grootste laffe schapen juist daar zitten. Luid blatend en agressief, en idd volkomen ineffectief omdat niemand zulke mensen (maatschappelijk of politiek) ooit serieus zal nemen.
Maar daar kom je nog wel eens achter als je ooit volwassen wordt.;)
 
Plat branden!!!!!!!!
 
2hard2die zei:
Je had het over offers brengen en dingen doen waar gevangenisstraf opstaat om je doel of ideaal te bereiken, dat noem ik extremisme, ja.
En daar heb ik niets (meer) mee.
Je hebt dus ook geen respect en bewondering voor bijvoorbeeld mensen als M.L. King junior en Gandhi?

Ik heb vroeger iin extreemrechtse kringen verkeert. En geloof me dat de grootste laffe schapen juist daar zitten. Luid blatend en agressief, en idd volkomen ineffectief omdat niemand zulke mensen (maatschappelijk of politiek) ooit serieus zal nemen.
Ja, extreem rechts makt zichzelf wereldwijd compleet belachelijk. Extreem links heb ik zelf helemaal niets mee, maar die zijn dan tenminste wel daadkrachtiger. Jammer genoeg vaak wel nog groter tuig dan extreem rechts.
 
Back
Naar boven