XXL Nutrition

HS maakt prive adres bekent van voorzitter Pedopartij.

Bezoekers in dit topic

bouwens62 zei:
Ik keur het zeker niet goed! Maar aan het bestaan van zo'n partij kan je niets doen democratisch gezien. En zoals ik al eerder zei: ze zullen nooit een zetel halen. Dus waar maak je je druk om!

Ik ben ook niet bang dat ze een zetel halen, maar het idee alleen al dat er zo'n partij bestaat... Dat gaat mij gewoon te ver.
 
Big_T zei:
Nou daar ben ik het dus niet mee eens. Aangezien ik pedofilie geen democratische waarde vind, kan het ook geen inperking zijn als zulke themapartijen verboden worden.

Het gaat dan natuurlijk niet om wat alleen jij ervan vindt...
Democratie = Volk beslist!

Uiteraard trekt deze partij mij ook niet, pedofielen die coïtus met kinderen hebben al helemaal niet, deze moeten gestraft worden!
Maar een partij als deze mag best de kamer in, ver zullen ze niet komen, er zijn zat Nederlanse + Europese wetten die verbieden coïtus met kinderen te hebben!
Hun kunnen daar niets aan veranderen... Maar een mening mogen ze best hebben. Zolang die mening maar een mening blijft!
Net zoals een gedachte een gedachte moet blijven in sommige situatie's en patronen.

Een volwassen persoon die zich aangetrokken voelt tot minderjarige lijkt me al een straf op zichzelf!
Als zo een persoon, die zich dus aangetrokken voelt tot kinderen, er verder niets mee doet, lijkt me dit geen misdaad...

Partijen als deze, die dit soort misdaden proberen te realiseren, zullen enkelen misschien verontrusten, maar ik zie er verder niet veel gevaar in, wel vind ik het walgelijk, maar dit is ook slecht een mening!

Sex met kinderen zal nooit gelegaliseerd worden!!! ;)
 
dj_phreak zei:
Ik zei (letterlijk) dat ik daar voor noch tegen ben. Dat is een heel andere discussie. Waar ik me (al heel lang) aan erger is de combinatie "grote mond + lafheid" van 99,99% van de Nederlanders. Allemaal een grote bek van wat er wel niet met zulk soort mensen moet gebeuren, maar doen ze zelf echt wat? Nee. Dan moet je ook gewoon je kop dicht houden. Stoere verhalen lopen vertellen en ze dan niet waar maken is zoooo triest. Als je hem zo nodig in elkaar wilt schoppen (niet specifiek jij hoor, Smoothmold) dan heb je nu de kans. Het complete adres is bekend. Aan wat ik in mn omgeving hoor, wenst iedereen hem een gruwelijke dood toe. Als ik dat even doortrek naar heel Nederland: waarom staat er geen menigte van tienduizenden mensen voor zijn deur nu? Ik durf te wedden dat er (op een verdwaalde journalist na) helemaal niemand staat.

Ik ben opgevoed met het spreekwoord "een man een man, een woord een woord". Dus geen dingen lopen schreeuwen die je toch niet waar durft te maken. Dat is waar ik me in deze discussies altijd aan erger.


Hoewel ik het met zijn daad absoluut niet eens ben (ging namelijk zelf LPF stemmen toen) heb ik wel een bepaald soort respect voor hem. Hij durfde tenminste te handelen naar zijn overtuigingen. Geen woorden maar daden.

Ik weet niet hoe jij ben opgevoed... 'Maar een man een man, een woord een woord' betekend wellicht iets anders dan wat jij bedoeld :rolleyes:
Relativeren heb je waarschijnlijk niet geleerd tijdens je opvoeding!

Als je iets beloof moet je het nakomen, klopt!
Maar als iemand een mening/gevoel heeft en deze uit, maar niet naar handelt, moet je dit niet gaan zien als een laffe uitspraak........
Dat zou mooi worden: 'Iemand die ge-emotioneerd is door iemand, zou hem gelijk kapot maken omdat zn gevoel dat op dat moment zegt'
Neen! Daarom denken wij laffe Nederlanders eerst na, relativeren we eerst, alvorens te reageren op situatie's als deze!

Als we onze ongenoegen proberen te realiseren in een plan van aanpak, kijken we eerst of deze haalbaar is, dan wel niet teveel kost!

Stel Pietje schiet deze Pedo-voorzitter voor zn ballen, dan gaat hij de gevangenis in. Was dit nodig? Waarschijnlijk niet!
De dingen waar Pietje tegenop kijkt, zullen nooit ge-realiseerd worden door deze Pedo-voorzitter!

Resultaat? Pietje zit 17.5 jaren vast, de partij ging verder met een nieuwe voorzitter, deze kwam net als zn voorganger niet veel verder met de plannen, die zij als partij voor ogen hadden...
'Pietje wilde veiligheid voor zn kinderen' Zijn kinderen leven nog steeds, zijn nooit verkracht, maar hebben nooit de opvoeding van Pa genoten!
De moeder kon het opvoeden niet goed in haar eentje aan, ze moest immers veel werken om het gezin staande te houden, waarop zoonlief het verkeerde pad op ging...

Was Pietje zijn plan nu werkelijk een slimme zet geweest, voor het weren van slechte invloeden, in het leven van zijn kinderen?


Dit is inderdaad een saaie monoloog, maar wat ik probeer duidelijk te maken, wanneer jij later tegen je kinderen zegt: 'Geen woorden maar daden' of 'Man en man, een woord een woord', dat je je kinderen niet leert relativeren, maar simpelweg zegt: Als je sago bent en iemand irriteerd je, steek maar een mes in zn flikker! Maar niet alleen zeggen he??!!!! 'Een man, een woord':rolleyes:

Op deze manier van denken gaan we kwa IQ weer terug de stenentijdperk in!

Iemand die zich uitspreekt op internet, typt eigenlijk een beetje zijn ongenoegen/haat van zich af, deze gaat niet letterlijk over op actie!
En dat is maar goed ook!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[voorzitter van de partij]
:roflol:
 
Ironmind zei:
Ik weet niet hoe jij ben opgevoed... 'Maar een man een man, een woord een woord' betekend wellicht iets anders dan wat jij bedoeld :rolleyes:
Relativeren heb je waarschijnlijk niet geleerd tijdens je opvoeding!

Als je iets beloof moet je het nakomen, klopt!
Maar als iemand een mening/gevoel heeft en deze uit, maar niet naar handelt, moet je dit niet gaan zien als een laffe uitspraak........
Dat zou mooi worden: 'Iemand die ge-emotioneerd is door iemand, zou hem gelijk kapot maken omdat zn gevoel dat op dat moment zegt'
Neen! Daarom denken wij laffe Nederlanders eerst na, relativeren we eerst, alvorens te reageren op situatie's als deze!

Als we onze ongenoegen proberen te realiseren in een plan van aanpak, kijken we eerst of deze haalbaar is, dan wel niet teveel kost!

Stel Pietje schiet deze Pedo-voorzitter voor zn ballen, dan gaat hij de gevangenis in. Was dit nodig? Waarschijnlijk niet!
De dingen waar Pietje tegenop kijkt, zullen nooit ge-realiseerd worden door deze Pedo-voorzitter!

Resultaat? Pietje zit 17.5 jaren vast, de partij ging verder met een nieuwe voorzitter, deze kwam net als zn voorganger niet veel verder met de plannen, die zij als partij voor ogen hadden...
'Pietje wilde veiligheid voor zn kinderen' Zijn kinderen leven nog steeds, zijn nooit verkracht, maar hebben nooit de opvoeding van Pa genoten!
De moeder kon het opvoeden niet goed in haar eentje aan, ze moest immers veel werken om het gezin staande te houden, waarop zoonlief het verkeerde pad op ging...

Was Pietje zijn plan nu werkelijk een slimme zet geweest, voor het weren van slechte invloeden, in het leven van zijn kinderen?


Dit is inderdaad een saaie monoloog, maar wat ik probeer duidelijk te maken, wanneer jij later tegen je kinderen zegt: 'Geen woorden maar daden' of 'Man en man, een woord een woord', dat je je kinderen niet leert relativeren, maar simpelweg zegt: Als je sago bent en iemand irriteerd je, steek maar een mes in zn flikker! Maar niet alleen zeggen he??!!!! 'Een man, een woord':rolleyes:

Op deze manier van denken gaan we kwa IQ weer terug de stenentijdperk in!

Iemand die zich uitspreekt op internet, typt eigenlijk een beetje zijn ongenoegen/haat van zich af, deze gaat niet letterlijk over op actie!
En dat is maar goed ook!

Mee eens (word:D...)
 
Back
Naar boven