Fitness Seller

Hsv - nec

Usernamed

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Gisteren als vanzelfsprekend naar Hamburg geweest..wat natuurlijk supervet was..maar.

Even een mooi staaltje supportersrespect in het stadion. Het over een weer zingen. Dit duurde een kleine 10 minuten. Zo kan voetbal dus ook zijn.

Neem daar maar s een voorbeeld aan k*t kakkerlakken of joden die altijd alles moeten slopen. Losers

http://www.youtube.com/watch?v=sZiXJmRSgfM

Er is anders weinig gesloopt in Florence...

Nec -1

hardcore supporters

Nek -2

Voetbal.

-3.

Voetbal -4, ga toch voetballen n00b. Dit is de verkeerde sectie.

Vindt het wel jammer dat NEC niet door is. Ben geen NEC fan (Is inmiddels wel duidelijk voor welke club ik ben lijkt me), maar het zou beter zijn geweest voor het Nederlands voetbal, en ik gun het Mario Been ook wel.

//care

Doei NEC!!!! BYE BYE

hamas hamas usernamed aan het gas:P

OT: //care

eensch met trasher dus....

k*tvoetbal

NEC vergane glorie... -5

Gisteren als vanzelfsprekend naar Hamburg geweest..wat natuurlijk supervet was..maar.

Even een mooi staaltje supportersrespect in het stadion. Het over een weer zingen. Dit duurde een kleine 10 minuten. Zo kan voetbal dus ook zijn.

Neem daar maar s een voorbeeld aan k*t kakkerlakken of joden die altijd alles moeten slopen. Losers

Dat laatste getuigt nu weer niet van respect... jammer, je was er zo dichtbij.

Nana jammer het commentaar. Voetbal interesseerd ze niet, maar wel reageren in dit topic.
Sfeer moet de hele dag geweldig zijn geweest. Tig bekenden, allemaal gezellig aan de zuup en na de wedstrijd.
Als ik van te voren had geweten was ik zeker mee gegaan.
Niet omdat ik diehard fan ben (ben al 2 jaar niet meer geweest en de jaren ervoor ook maar 1-2 wedstrijden per jaar), maar puur voor de gezelligheid.

Nana jammer het commentaar. Voetbal interesseerd ze niet, maar wel reageren in dit topic.
Sfeer moet de hele dag geweldig zijn geweest. Tig bekenden, allemaal gezellig aan de zuup en na de wedstrijd.
Als ik van te voren had geweten was ik zeker mee gegaan.
Niet omdat ik diehard fan ben (ben al 2 jaar niet meer geweest en de jaren ervoor ook maar 1-2 wedstrijden per jaar), maar puur voor de gezelligheid.

wat is er nu zo gezellig aan nec ja misschien Been en el-Akchaoui alleen die zie je volgend jaar niet meer want die gaan naar Feyenoord dus misschien krijgen jullie van Stee wel.

• Topic Starter Topic Starter
Pfff...wat een kk stakkertjes hier..

Hoe staat je werkgever tegenover je voetbalhobby Usernamed?

Accepteren ze het dat je met een schorre stem maandag's weer voor de klas staat?

Wow, Nec aanhang zingt... het mag in de krant.

Anrhem reageert ook een keer.
1e echte supporter van de Rijn club moet nog geboren worden:D

Terug
Naar boven