AndroidHealthClinic

HTC One

Ruig

Advanced Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Wassup!

Mijn abonnement loopt de 11e November af, dus ben ik rond aan het kijken voor een goede mobiel/mooie prijs. Heb de afgelopen vier jaar HTC gehad en ben daar tevreden mee, dus mijn oog viel op de HTC One. Iemand ervaring met dit toestel? Waar kan ik een betaalbaar abonnement betreffende deze telefoon afsluiten?

Thanks!

Heb er zelf 1 gekocht toen die net uitkwam, geen abbo verder..

Top toestel.. erg volwassen en veel mannelijker dan een S4 bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Heb er zelf 1 gekocht toen die net uitkwam, geen abbo verder..

Top toestel.. erg volwassen en veel mannelijker dan een S4 bijvoorbeeld.

Allright, heb er ook goede dingen over gehoord. Ik ben wel op zoek naar een abonnement want kan het me momenteel niet veroorloven om even 600 euro neer te tellen.

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 19:25 ----------

http://www.tele2.nl/mobiel/abonneme...0&databundle=InternetXLarge&contractPeriod=24

38euro per maand is een mooi bedrag toch. Ik zit momenteel wel bij Hi (KPN), even kijken of die mij nog iets spectaculairs kunnen aanbieden.

Allright, heb er ook goede dingen over gehoord. Ik ben wel op zoek naar een abonnement want kan het me momenteel niet veroorloven om even 600 euro neer te tellen.

---------- Post toegevoegd 20 October 2013 om 19:25 ----------

http://www.tele2.nl/mobiel/abonneme...0&databundle=InternetXLarge&contractPeriod=24

38euro per maand is een mooi bedrag toch. Ik zit momenteel wel bij Hi (KPN), even kijken of die mij nog iets spectaculairs kunnen aanbieden.

Toen ik hem nieuw kocht was die 600 euro waard.. toen ik hem voor het laatst checkte was die nog maar 500 euro waard bij gsm 2 buy.. maar ze zijn daar uitverkocht.. denk je dat je hem veel goedkoper kan halen dan 600 euro hoor.

Ja zie op verschillende sites rond de 500eu, maar heb liever een abonnement!

htc one is echt ****ing chill maat

ik heb em voor 37,50 per maand ofzo bij hi

HTC One V, echt een k*t toestel, baal er heel zwaar van dat ik deze heb genomen een jaar geleden.

Is een ander toestel dan de One

HTC One heb em zelf ook, zeker top toestel! Vooral in zwart vind ik ;)

Je kan eventueel kijken naar HTC One Max.. is wel in zilver en is 5,9"

www.studentmobiel.nl,

Volgens mij 10000sms, 10000belmin en 2gb data(bij vodafone) voor 39p maand

Losse nexus 4 kopen?
Voelt net zo snel als een one.
Is een heel stuk goedkoper.
Kale android, geen blinkfeed e.d.

Ik heb toen gekozen voor de n4 ipv de one of de s4.

De alu body enzo is wel echt super mooi!!

koop de htc one!
ik heb hem nu 1 en halve maand en ben zeer tevreden.
samsung of iphone kopen is schapengedrag htc vind ik veel serieuzer en komt beter uit de tests

Mooi toestel iig.

Heb em ook. Goede telefoon.

T-mobile heb ik, 1000mb en 150belminuten.

KPN en zo is toch allemaal lease?

T-mobile heeft de beste abonnementen. Heb de HTC one zelf ook. Ben zeer tevreden en is ook een stevig ding. Heb hem al een stuk of 30 keer op de grond laten vallen. Wel wat deukjesin het aluminium maar geen schade aan het scherm.

Raad je aan een hoesje te kopen, moet dat zelf ook maar is gaan doen haha. Me geluk zal uiteindelijk op raken..

Terug
Naar boven