XXL Nutrition

Nieuwe telefoon mening graag

Ik ga dinsdag een nieuwe phone halen. Ik denk dat het ook een S3 wordt.
Iphone is wel leuk en werkt heel mooi, maar de abo's zijn zo overpriced. Als ze normale tarieven zouden rekenen tov concurrentie zou ik het ook overwegen...

Ik ga dinsdag een nieuwe phone halen. Ik denk dat het ook een S3 wordt.
Iphone is wel leuk en werkt heel mooi, maar de abo's zijn zo overpriced. Als ze normale tarieven zouden rekenen tov concurrentie zou ik het ook overwegen...

Dit.. echt way overpriced en tevens betaal je ook nog flink voor het toestel zelf dat veel te duur is. Apple hanteert ook torenhoge prijzen helaas. Jammer, want ik enk dat ze nog meer zouden verkopen als t iets goedkoper was

Waarom zouden ze de prijzen verlagen als ze nu al over de toonbank vliegen?

Maar inderdaad t succes van android is dat het goedkoop is...

De iPhone 4s is trouwens niet heel veel duurder.. Bij vodafone 1e jaar 25 p/m 2e jaar 50.. 200 min, onbeperkt sms, 500 mb.. galaxy s gratis en iphone 40 euro.

One x man

mooi dingetje

One x is idd wel nice. Erg mooi display ook

Ik heb een maand geleden de htc one x aangeschaft.. Ik twijfelde toen ook tussen de s3 en de one x. Uiteindlk met beiden in de hand gestaan en de htc voelt veel beter aan.. daartegen lijkt de s3 speelgoed. + de htc kost denk ik 50 euro minder.
Werkt ook supersoepel en reageert egt heerlijk, de beeldkwaliteit is gwn niet normaal.. fotos komen precies tot leven.
Zeker tevreden mee.

Serieus niemand die Windows Phone 7 aanraadt? Ik zou gaan voor de Lumia 800.

Je raadt windows phone aan? Heb je dan ooit wel eens iOS of Android gebruikt?

Waarom zouden ze de prijzen verlagen als ze nu al over de toonbank vliegen?

Maar inderdaad t succes van android is dat het goedkoop is...

De iPhone 4s is trouwens niet heel veel duurder.. Bij vodafone 1e jaar 25 p/m 2e jaar 50.. 200 min, onbeperkt sms, 500 mb.. galaxy s gratis en iphone 40 euro.

Dat is het hele punt een beetje. Je krijgt voor die abo prijs bijna geen minuten/internet in vergelijking met de concurrent. Bij de iphone abo's die ik gechecked heb is het net of je elke maand een deel van het toestel aflost en daarnaast een uurtje mag bellen in plaats van dat je een abonnement koopt waar je als compensatie een tel bij krijgt.

Wacht op iPhone 5

Ik ben aan het overwegen om deze telefoon te halen:
http://link.marktplaats.nl/585075489

Ik vraag me alleen af of windows mobile ook veel apps heeft?? aangezien het een besturingssysteem is wat niet veel wordt gebruikt

Ik heb een paar keer gewerkt met WP7 en de look en feel en de werking van het OS beviel me zeer. Als ik een nieuwe telefoon haal dan wordt dat sws een toestel met WP7. Wat apps betreft kan je hier kijken. Ik gebruik mn phone alleen voor de stamdaard dingen, dus hele speciale apps heb ik zelf niet nodig, maar das natuurlijk altijd persoonlijke voorkeur.

Ik heb een paar keer gewerkt met WP7 en de look en feel en de werking van het OS beviel me zeer. Als ik een nieuwe telefoon haal dan wordt dat sws een toestel met WP7. Wat apps betreft kan je hier kijken. Ik gebruik mn phone alleen voor de stamdaard dingen, dus hele speciale apps heb ik zelf niet nodig, maar das natuurlijk altijd persoonlijke voorkeur.

oke, ik denk dat ik maar een keer naar de winkel ga om een phone met windows uit te testen dan.

zie trouwens wel dat die HTC radar maar 8gb geheugen heeft en is niet uitbreidbaar. is dat niet een beetje weinig?

Laatst bewerkt:
Naja weinig, ligt eraan wat jij er mee doet natuurlijk. Als jij 100 gig aan muziek hebt, dan is 8 gig weinig. Als je hem alleen gebruikt voor bellen, smsen, internetten en foto's maken dan is 8 gig ruim voldoende.

Wacht een paar maanden op iPhone5, is het niets verkoop je hem en haal je alsnog een s3:)

Terug
Naar boven