AndroidHealthClinic

Huidige kuur doet niks, overstappen mogelijk?

JE BENT 29 JAAR WEET NIET HOEVEEL, MG, JE ZET ??? EN VRAAGT HIER OOK NOG WANNEER JE DE VOLGENDE KUUR KAN ZETTEN ??????

ER WORDEN HIER TOPICS GESLOTEN VAN JOCHIES VAN NOG GEEN 19-20 JAAR MAAR DIE HEBBEN ZICH
BETER INGELEZEN DAN JIJ

DUS DOE JE HUISWERK EN GA JE BETER INLEZEN DAN HOEF JE NIET ZULKE ONNOZELE VRAGEN TE STELLEN

Ouwe waarom gebruik je altijd caps lock. Ken je het anders niet lezen? Verder ben ik het met je eens hoor.

Thanks voor jullie antwoorden!

Zoals ik al zij, een vriend zet de spuiten en dus ook hoeveel MG en dergelijke. Ik heb de sticky inderdaad gelezen maar toch zie je verschillende mensen andere dingen zeggen. Sommige zeggen dat je op oudere leeftijd sneller achter elkaar kunt omdat je lichaam minder "overdonderd" is door de kuur, andere zeggen weer dit, andere weer dat... dus vandaar dat ik het hier nogmaals vroeg maar goed. Dankjewel voor het antwoord :)

Link naar de topics met bovenstaand "advies" / mening?

Elk die hier kuurt met verstand hanteert zover ik weet on = off of controleert bloedwaarden voor aanvang van nieuwe kuur.

Thanks voor jullie antwoorden!

Zoals ik al zij, een vriend zet de spuiten en dus ook hoeveel MG en dergelijke. Ik heb de sticky inderdaad gelezen maar toch zie je verschillende mensen andere dingen zeggen. Sommige zeggen dat je op oudere leeftijd sneller achter elkaar kunt omdat je lichaam minder "overdonderd" is door de kuur, andere zeggen weer dit, andere weer dat... dus vandaar dat ik het hier nogmaals vroeg maar goed. Dankjewel voor het antwoord :)

Denk je nou echtt dat een ouder iemand sneller hersteld dan een jonger iemand? Lijkt me toch logisch van niet. Al ben je nog niet zo oud lijkt me dat jè er last van ondervind maargoed

Laatst bewerkt:
Jij ziet jezelf niet groeien omdat je 24/7 in de mirror staat, punt.

Aan je metingen in cm te zien ben je wel gegroeid.

Mirror Addict

Wauw, eerst zeggen dat je in een jaar keihard trainen bijna niet groeit in gewicht/size en daarom gaat kuren. Dan in 5 weken 6 kg pakken en centimeters op je lichaam en denken dat je dit natty ook had gehaald. Knurft.

Wat raar brah!
In mijn laatste kuur kwam ik 25 kilo aan en verloor 5% vet.
Iedereen is mirrin nu ;)

Antwoord op je vraag: maak je kuur af, daarna goed nakuren, bloedwaarden laten checken en indien deze goed zijn kan je je volgende kuur doen.

vriend van je zou is een dosis ghb in je donder moeten spuiten. ben je het gelijk afgeleerd. Je gaat toch niet zomaar iemand wat in je laten spuiten zonder dat je uberhaupt weet wat t is? :S 29 jaar oud en me zusje van 10 die ik niet heb is nog slimmer....

Waarom bestaan zulke infantiele mensen

vriend van je zou is een dosis ghb in je donder moeten spuiten. ben je het gelijk afgeleerd. Je gaat toch niet zomaar iemand wat in je laten spuiten zonder dat je uberhaupt weet wat t is? :S 29 jaar oud en me zusje van 10 die ik niet heb is nog slimmer....
+1

In een ander topic uit mei 2014 zegt TS trouwens dat hij pas 7 maanden serieus traint.. Ik neem aan dat hij bedoelt dat je sindsdien een vast voedings- en trainingsschema hanteert en daarvoor maar wat deed. Maar dat komt er eigenlijk gewoon op neer dat je pas 7 maanden traint, en dan eigenlijk veel te snel naar de AAS grijpt. Niet weten wat je neemt en eigenlijk dus je gezondheid toevertrouwen aan een vriend die jou wijsmaakt dat hij verstand heeft van AAS (een echte vriend met verstand van zaken zou je nooit zo'n zware eerste kuur aanraden), dat is gewoon jouw eigen fout. Het antwoordt op je vraag is al gegeven, maar voordat je aan een tweede kuur mocht beginnen zou ik mezelf eerst maar eens goed gaan inlezen.. Want als ik jouw posts lees, ben je gewoon ongeduldig en heb je een te hoog verwachtingspatroon. In ieder geval wel goed dat je een en ander meet, niet blindstaren op de spiegel.

Terug
Naar boven