Fitness Seller

Huidige shape

Mooi fysiek Aron! Kun je misschien wat meer vertellen over hoe je het hebt aangepakt om dit te bereiken?

Omfg echt gruwelijk lichaam dat is echt mijn streefdoel

Net fysiek man, toch een heel eind de streef voor mij! vooral een grotere borst + zichtbare abs is altijd nice.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi fysiek Aron! Kun je misschien wat meer vertellen over hoe je het hebt aangepakt om dit te bereiken?

Zoals ik al zei train ik nu zo'n 10 jaar, ben altijd heel consequent in mijn training en voeding. Zeker als ik dieet zal ik nooit cheaten tenzij op mijn junkdag. Voor de rest is er geen magische formule ofzo gewoon hard trainen en goed eten. Qua training doe ik ook niks speciaals, vind al die speciale oefeningen BS! Ik heb het het laaste jaar zeer druk op het werk dus ik train door de dag als ik tijd heb onder het werk, op 45 min a 1u ben ik klaar.

like a boss !

absoluut streeffysiek. lekkere massa op de rug. Deadliften voor jou de basis van je rugtraining?? Of BOR, DB ROW??

Goed fysiek!

Mirrin...Mijn laaaaaaaange termijn streef fysiek.

Ziet er goed uit baas.

Vooral je instelling om niet zo zwaar meer te worden.
Dit is mooi zo. Ikzelf ga ook niet meer te zwaar. Levert niets extra op.
Je wordt alleen maar lomper dan.

Net fysiek man, ziet er goed uit!!

Ziet er goed uit. Die ader op je linke bicep is echt dik.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit baas.

Vooral je instelling om niet zo zwaar meer te worden.
Dit is mooi zo. Ikzelf ga ook niet meer te zwaar. Levert niets extra op.
Je wordt alleen maar lomper dan.

Idd, en ik kleed me graag stijlvol en dan is een dikke 100kg bij mijn lengte al zwaar genoeg :)

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 21:34 ----------

absoluut streeffysiek. lekkere massa op de rug. Deadliften voor jou de basis van je rugtraining?? Of BOR, DB ROW??

Deadliften deed ik heel zwaar vroeger (reps met 240kg) maar dat heeft mijn rug niet meer graag en nu doe ik vooral BOR.

Mag je die guns gewoon op straat dragen? ;)

OT: Ziet er goed uit man, respect

Very nice AronW :cool:

Terug
Naar boven