Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noten eten of olijfolie ergens doorheen gooien of zo
Ja, dit kan prima. Kijk wel even naar de voedingswaarden voor de rest. Vetten moeten zo'n 1 gram per kg lichaamsgewicht zijn. Aanhouden wat Stunna zei.
Ikzelf gooi, omdat ik niet goed aan vetten kom, eetlepel olijfolie door mn shake of kwark.
, kan je niet beter je kip in olijfolie bakken. In de kwark lijkt me nogal ranzig...Dat je wel gebruikte.
OT:
Voedingschema is ook puzzelen denk niet dat je in een half uurtje ffjes een goed voedingschema neerzet.
En zeker niet voor de 1e keer.
Geloof me je wend er snel aan, gewoon lekker eten.
---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------
, kan je niet beter je kip in olijfolie bakken. In de kwark lijkt me nogal ranzig...
Dat je wel gebruikte.
OT:
Voedingschema is ook puzzelen denk niet dat je in een half uurtje ffjes een goed voedingschema neerzet.
En zeker niet voor de 1e keer.
Geloof me je wend er snel aan, gewoon lekker eten.
---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------
, kan je niet beter je kip in olijfolie bakken. In de kwark lijkt me nogal ranzig...
Het is nu zo'n 3 weken geleden dat ik mijn hele eetpatroon heb omgegooid. Ik ben er zeer tevreden mee!
resultaat; zo'n 3,5 kg kwijt. En mijn omtrek is 3cm kleiner geworden!
Echter een vraagje; Ik zie af en toe van die 'fat burners' langs komen. Is dit wellicht iets voor mij? helpt het ook echt, of niet? Ik zat onder andere te kijken naar;
Ripped Freak en Green tea Slank.
Het is nu zo'n 3 weken geleden dat ik mijn hele eetpatroon heb omgegooid. Ik ben er zeer tevreden mee!
resultaat; zo'n 3,5 kg kwijt. En mijn omtrek is 3cm kleiner geworden!
Echter een vraagje; Ik zie af en toe van die 'fat burners' langs komen. Is dit wellicht iets voor mij? helpt het ook echt, of niet? Ik zat onder andere te kijken naar;
Ripped Freak en Green tea Slank.
Naar mijn mening is het enige wat dat doet je een actiever gevoel geven, waardoor je misschien meer zin hebt om te bewegen. Maar zonder kan het ook, het belangrijkste aspect van afvallen ben je al aan het toepassen en dat is je voeding aanpassen.