AndroidHealthClinic

hulp bij afvallen

Noten eten of olijfolie ergens doorheen gooien of zo

bijvoorbeeld ongezouten cashewnoten?

Ja, dit kan prima. Kijk wel even naar de voedingswaarden voor de rest. Vetten moeten zo'n 1 gram per kg lichaamsgewicht zijn. Aanhouden wat Stunna zei.
Ikzelf gooi, omdat ik niet goed aan vetten kom, eetlepel olijfolie door mn shake of kwark.

Dat je wel gebruikte.

OT:
Voedingschema is ook puzzelen denk niet dat je in een half uurtje ffjes een goed voedingschema neerzet.
En zeker niet voor de 1e keer.

Geloof me je wend er snel aan, gewoon lekker eten.

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Ja, dit kan prima. Kijk wel even naar de voedingswaarden voor de rest. Vetten moeten zo'n 1 gram per kg lichaamsgewicht zijn. Aanhouden wat Stunna zei.
Ikzelf gooi, omdat ik niet goed aan vetten kom, eetlepel olijfolie door mn shake of kwark.

:eek:, kan je niet beter je kip in olijfolie bakken. In de kwark lijkt me nogal ranzig...

• Topic Starter Topic Starter
Dat je wel gebruikte.

OT:
Voedingschema is ook puzzelen denk niet dat je in een half uurtje ffjes een goed voedingschema neerzet.

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

:eek:, kan je niet beter je kip in olijfolie bakken. In de kwark lijkt me nogal ranzig...

olijfolie door mn kwark lijkt me niks. dan ga ik toch maar voor de noten, alhoewel dat nogal tegen mijn principes in gaat.

zo'n schema valt indd tegen. maar ben bereid om flink te veranderen dus heb er zat voor over! tot nu toe bevalt me deze (gezondere) leefstijl zeker.

Olijfolie door mn ontbijt-slurry proefde ik echt niks van en was een makkelijke manier om aan vetten en kcal te komen..

Dat je wel gebruikte.

OT:

Bakken neemt niet zoveel op en als je tekort komt in vet en daarin hoger moet, kun je beter zeker weten dat je het inneemt. Kwark met olijfolie is wennen, maar zeker niet vies.

Of pleur wat door je eiwitshake, merk je niets van.

proberen kan altijd. bedankt voor de reacties!

Het is nu zo'n 3 weken geleden dat ik mijn hele eetpatroon heb omgegooid. Ik ben er zeer tevreden mee!

resultaat; zo'n 3,5 kg kwijt. En mijn omtrek is 3cm kleiner geworden!

Echter een vraagje; Ik zie af en toe van die 'fat burners' langs komen. Is dit wellicht iets voor mij? helpt het ook echt, of niet? Ik zat onder andere te kijken naar;
Ripped Freak en Green tea Slank.

Het is nu zo'n 3 weken geleden dat ik mijn hele eetpatroon heb omgegooid. Ik ben er zeer tevreden mee!

Echter een vraagje; Ik zie af en toe van die 'fat burners' langs komen. Is dit wellicht iets voor mij? helpt het ook echt, of niet? Ik zat onder andere te kijken naar;

anyone?

Naar mijn mening is het enige wat dat doet je een actiever gevoel geven, waardoor je misschien meer zin hebt om te bewegen. Maar zonder kan het ook, het belangrijkste aspect van afvallen ben je al aan het toepassen en dat is je voeding aanpassen.

Naar mijn mening is het enige wat dat doet je een actiever gevoel geven, waardoor je misschien meer zin hebt om te bewegen. Maar zonder kan het ook, het belangrijkste aspect van afvallen ben je al aan het toepassen en dat is je voeding aanpassen.

de zin en motivatie ontbreekt zeker niet om te gaan 'bewegen'. In tegendeel zelfs. Qua dat opzicht heb ik dus niet zoveel aan al die extra supplementen..

Terug
Naar boven