Fitness Seller

Hulp bij maken trainingsschema

Bezoekers in dit topic

vonny7

Novice
Lid geworden
17 sep 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
80kg
Hallo forumlezers,

Ik ben een vrouw van 40 met slappe spieren.
Nu wil ik graag gaan fitnessen en krachttraining gaan doen om af te vallen en strakker in mijn vel te zitten.
Ik heb al vele pagina's op het internet nagelezen maar ik om er toch nog niet helemaal uit.
Het liefste wil ik 4-5x per week naar de sportschool gaan.
Ik wil zelf een schema maken omdat ik al eerder schema's heb gekregen die niet voldeden ( werd achteraf gezegd door mensen die zelf sportten)
Kunnen jullie mij helpen met een goed opgezet schema? Denkend aan het herstel van de spieren en goede oefeningen?
Ik ben een beginner wat betreft krachttraining en wil het graag goed doen om gemotiveerd te blijven.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes Yvonne
 
Laatst bewerkt:
Het stikt op internet van beginnersschema's.

Google maar eens op 'Stronglifts' of 'Startingstrength', of lees hier de sticky's.
 
Veel antwoorden kun je in de stickies vele male beter geformuleerd en uitgebreider lezen.

Ik ben een vrouw van 40 met slappe spieren.
Nu wil ik graag gaan fitnessen en krachttraining gaan doen om af te vallen en strakker in mijn vel te zitten.

Je bent dus beginner, je wil afvallen en wat kracht erbij.

Kies hier je beginner schema: https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/
Zelf samen stellen is dus niet nodig, het is het vinden van het juiste schema voor jezelf. Dat kun je dus alleen doen door het te proberen.

Het liefste wil ik 4-5x per week naar de sportschool gaan.