AndroidHealthClinic

Hulp bij supplement uitkiezen

BvK297

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
77kg
Goededag
Ik train nu ongeveer een half jaar waarvan gemiddeld 4x per week waarbij ik het onderverdeel in borst/bicep schouders/bicep rug. Benen/buik

Ik begin nu te merken dat ik aardig vastzit in me progressie. Danwel kwa kracht als groei.

Ik ben zelf 1.76 lang en weeg rond de 77 kg me postuur is normaal met nog een vet laagje op de buik.

ik heb rondgekeken op b&f maar kom hier niet echt uit. Er is zoveel keuze en elk product heeft verschillende revieuws. Graag zie ik wat tips
Alvast bedankt

1. Zou ergens anders kijken dan B&F, ze lichten mensen op met ondergedoseerde producten
2. Jouw voeding is waarschijnlijk niet op orde

Stop met kijken bij b&f, oplichters zijn het!

En waarom train je 2x biceps en geen triceps?

1. Niks bij B&F kopen. XXL, Bulkpowders, Myprotein, Bodylab lijken betere opties.
2. Als je vastloopt qua kracht en groei moet je meer eten
3. Als je dan toch aan de supplementen wil: whey proteine en creatine

• Topic Starter Topic Starter
Waar zou je dan kijken welke website bijvoorbeeld.

Kwa voeding zou ik denk ook wel wat kunnen winnen ik eet best veel maar of het allemaal even goed voor me is weet ik niet. Gaat per dag ongeveer een heel brood met vaak pindakaas kipfilet of rosbief doorheen. Dri k verder veel water en dan normaal avondeten

Niet bij Body en Shit bestellen, beter bij XXL bestellen.

Maar maak eerst een goed voedingsschema, anders hebben je supps helemaal geen zin. Voeding is 80%. In de voedingssectie op dit forum staat hoe je een goed schema kan maken op basis van je doelen.

Een basis stack:
Whey Eiwit (bijvoorbeeld Whey Delicious: http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/whey-delicious)
Omega-3 (http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/omega-3)
En wellicht nog een goede multivit zoals bijvoorbeeld: Orange Triad van Controlled Labs: http://xxlnutrition.com/nl/nld/controlled-labs/orange-triad

bestel bij mij myprotein maar ben gisteren teleurgesteld, ze verkopen geen agmatine???

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor de snelle reacties. Ik was eigenlijk lid geworden voor het persoonlijke begeleidingsdeel alleen die kan ik niet openen.

Denk dat je meer posts nodig hebt om bepaalde dingen te kunnen doen.

ja daar gaat het nu wel op uitdraaien denk ik..

Behalve B&F af te kraken, maakt het echt niet uit waar je het haalt. Als Gold Whey goedkoper is bij B&F dan XXL, pak je toch de goedkoopste. Uiteindelijk beroof je jezelf alleen maar. Die euros kun je weer uitgeven aan iets anders. Beide kopen ze de meeste supplementen (behalve huismerk) bij dezelfde leveranciers. Dus wees geen dief van je eigen portemonnee. Alleen huismerk producten van B&F is voor mij een no-go momenteel. Hun levering en service is nog steeds prima.

Wat betreft je supplementenkeus. Dat hangt grotendeels af van je voeding. Heb je eiwit tekort of gewoon zin in shakes (makkelijk, snel en lekker en relatief goedkope eiwitbron) kun je Whey pakken. Zoek je iets voor meer kracht, herstel en uithoudingsvermogen vind ik een combinatie van beta-alanine en creatine erg goed. Energie? Caffeine tabletjes is voor mij voldoende, eventueel gecombineerd met tyrosine. Daarnaast ben ik van mening dat je altijd d3 en omega-3 moet slikken. Deze twee producten krijg je uit dagelijkse voeding niet optimaal binnen, waardoor het handig die te supplementeren en zeker het geld waard. Gewoon doen dus :thumbs:

Voor mij is het allemaal geen issue. Ik koop nooit huismerken maar reguliere merken. Wanneer B&F mij een beter prijs kan bieden voor dezelfde producten haal ik het daar.. Ben en blijf een Nederlander he :)

Voor mij is het allemaal geen issue. Ik koop nooit huismerken maar reguliere merken. Wanneer B&F mij een beter prijs kan bieden voor dezelfde producten haal ik het daar.. Ben en blijf een Nederlander he :)
Anders heb je ook echt een plaat voor je kop. Karma voor jou!:cool:

Anders heb je ook echt een plaat voor je kop. Karma voor jou!:cool:

Ik vertrouw gewoon nooit op huismerken. Bij XXL vertrouw ik dan wel op de whey sinds de testen dit uitwijzen. Eerder had ik daar namelijk ook geen vertrouwen in.

Ik vertrouw gewoon nooit op huismerken. Bij XXL vertrouw ik dan wel op de whey sinds de testen dit uitwijzen. Eerder had ik daar namelijk ook geen vertrouwen in.
Zelfs bij XXL heb ik soms mijn twijfels nog wel. Op alles wat ze zeggen, voelen ze zich direct aangevallen en schieten ze in de verdeging. Desalniettemin blijven het huismerken en die willen veelal zo goedkoop mogelijk producten aanbieden, wat veelal ten koste van de kwaliteit gaat. Dit gebeurd bij alle merken, ook de grotere, alleen doordat die merken vaak veelal vaker afgezet worden en dus ook vaker getest worden, kun je er bijna op aan dat het wel klopt. En nee.. kom nou niet aan met het MusclePharm verhaal...

Terug
Naar boven