AndroidHealthClinic

Hulp bij voedingsschema

Je moet wat minder de libelle gaan lezen....

nou nou dat zal ook wel mee vallen.
ik bedoel gewoon dat als je later op de avond nog een bom aan kcal in neemt dat je dat gaat opslaan als vet en dat dus niet meer verbrand.

Maar goed dat hadden de meeste ook wel zelf kunnen bedenken dat ik t zo bedoelde.
Zal t de volgende keer helemaal letterlijk uitschrijven! :D

ik bedoel gewoon dat als je later op de avond nog een bom aan kcal in neemt dat je dat gaat opslaan als vet en dat dus niet meer verbrand.

Maar goed dat hadden de meeste ook wel zelf kunnen bedenken dat ik t zo bedoelde.
Zal t de volgende keer helemaal letterlijk uitschrijven! :D

Je moet gewoon elke avond minstens een uur nken. dan kun je makkelijk nog een bak rijst naar binnen werken :D

• Topic Starter Topic Starter
kan er iemand soms zeggen of elke morgen een banaan eten met brinta goed is ?

Ik weet het niet precies dus vandaar de vraag aan jou: hoe gaat dan dan zo ongeveer in zijn werk? Op het moment dat ik voor het slapen gaan nog even een hele maaltijd naar binnen werk, hoe lang duurt het dan voordat deze mijn maag is gepasseerd, door mijn darmen is opgenomen, en vervolgens is omgezet in lichaamsvet?

Terug
Naar boven