XXL Nutrition

Hulp en tips bij beslissen van cuttingskuurtje

2hard2die

Competitive Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
2
Heey Jongens,

Ik wil volgende maand een cuttings kuur zetten.
Het doel is om toch minimaal 6 % vetprct. te zakken en misschien nog wel een beetje massa.
Ik ben erg benieuwd naar de tren, maar ik maak me wel een beetje zorgen om de agressie en de stemmingswisselingen die dit kan oproepen.
Daarom lijkt mij een korte esther beter omdat ik dan sneller en gemakkelijker "uit" de kuur kan stappen of kan switchen van aas, indien nodig.
Daarentegen zie ik wel op tegen het vele prikken. Ik heb wel een liever vriendin die mij hierbij helpt, maar ik kan me echt wel leukere dingen bedenken om te doen iedere avond.:)

Week 1-8 : Test prop 100mg /EOD
Week 4-10 : Winny 40 mg /ED
Week 1-8 : Tren Ace 75 mg /EOD

wk1- 4 : 40mg winstrol /ED
wk 1-8 : 375 mg test e. /EW
wk 1-8 : 400mg tren e. /EW
wk10-12 : 100mg test prop /EOD
wk 1-12 : femara 0.5 mg /EOD (wordt dit nog wel door iemand gebruikt)

Ik twijfel nog over de toevoeging van t3 of clen.
Ik wil een redelijke spekjas uitrekken van +- 17 % en kan daarbij wel een beetje hulp gebruiken. Ik heb met zowel clen als t3 nog geen ervaring.

3 weken nakuren met 40 mg nolva

Ik ben benieuwd naar jullie tips, hersenspinsels en ervaringen.

2hard2die zei:
Heey Jongens,

Ik wil volgende maand een cuttings kuur zetten.
Het doel is om toch minimaal 6 % vetprct. te zakken en misschien nog wel een beetje massa.
Ik ben erg benieuwd naar de tren, maar ik maak me wel een beetje zorgen om de agressie en de stemmingswisselingen die dit kan oproepen.
Daarom lijkt mij een korte esther beter omdat ik dan sneller en gemakkelijker "uit" de kuur kan stappen of kan switchen van aas, indien nodig.
Daarentegen zie ik wel op tegen het vele prikken. Ik heb wel een liever vriendin die mij hierbij helpt, maar ik kan me echt wel leukere dingen bedenken om te doen iedere avond.:)

Week 1-8 : Test prop 100mg /EOD
Week 4-10 : Winny 40 mg /ED
Week 1-8 : Tren Ace 75 mg /EOD

wk1- 4 : 40mg winstrol /ED
wk 1-8 : 375 mg test e. /EW
wk 1-8 : 400mg tren e. /EW
wk10-12 : 100mg test prop /EOD
wk 1-12 : femara 0.5 mg /EOD (wordt dit nog wel door iemand gebruikt)

Ik twijfel nog over de toevoeging van t3 of clen.
Ik wil een redelijke spekjas uitrekken van +- 17 % en kan daarbij wel een beetje hulp gebruiken. Ik heb met zowel clen als t3 nog geen ervaring.

3 weken nakuren met 40 mg nolva

Ik ben benieuwd naar jullie tips, hersenspinsels en ervaringen.

hmmm vind kuren en clen k*t, dat geeft je hart een opdonder. t3 daarintegen vind ik wel een toegevoegde waarde hebben, zeker als je op 50mcg p/d zit.
als je bang bent voor de sides van tren zou ik enath nemen daarbij schijn je veel minder last te hebben van bijwerkingen, probleem is echter wel de lange ester. als je echter kleinere hoeveelheid ed met de act ester zet heb je mooie stabielere bloedwaarde en ga je de sides ook tegen mijn inziens. verder moet je zelf een keuze maken. vind persoonlijk dat je gezien je "spekjas" wel een week of 10 moet kuren. eq, test en tren zouden een goede optie zijn. met als uitloper evt winny of masteron. primo, test en tren ook...er is zoveel te bedenken

in ieder geval succes

Hmmm... je hebt twee verschillende kuurplannen gepost?

Als je gaat voor lange esters zou ik zeker ook een DHT-middel naast je test enth zetten, bijv Primo of Masteron. Tren enth kan dan eventueel ook lager.

1-10: test enth 375 mg pw
1-10: primo 300 mg pw
1-10: tren enth 200 mg pw
11-13: masteron 200 mg eod

14-> nakuur.

...bijvoorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Thorwulf zei:
Hmmm... je hebt twee verschillende kuurplannen gepost?.

Ja idd, daar was ik misschien niet helemaal duidelijk in.
Het is of de eerste kuur met korte esters of de 2e kuur met lange esters.

dennis999 zei:
hmmm vind kuren en clen k*t, dat geeft je hart een opdonder. t3 daarintegen vind ik wel een toegevoegde waarde hebben, zeker als je op 50mcg p/d zit.
als je bang bent voor de sides van tren zou ik enath nemen daarbij schijn je veel minder last te hebben van bijwerkingen, probleem is echter wel de lange ester. als je echter kleinere hoeveelheid ed met de act ester zet heb je mooie stabielere bloedwaarde en ga je de sides ook tegen mijn inziens. verder moet je zelf een keuze maken. vind persoonlijk dat je gezien je "spekjas" wel een week of 10 moet kuren. eq, test en tren zouden een goede optie zijn. met als uitloper evt winny of masteron. primo, test en tren ook...er is zoveel te bedenken

in ieder geval succes

Ik wil er niet meer dan drie verschillende aas in gooien, dat vind ik wel genoeg.
Maar de t3 kan er best bij voor een extra boost. Vanaf dag 1 erin gooien?
Ik neem aan dat ik wel opbouw met t3 , maar afbouwen is niet nodig, toch?

Damn gozer afbouwen met T3 is het aller belangrijkste wat er is.Meer dan wat ook.Schildklier wordt tijdens t3 gebruik uitgeschakeld,plotseling stoppen met innamen van T3 kan resulteren in onherstelbare schade aan de schildklier door shock.

2hard2die zei:
Ik wil er niet meer dan drie verschillende aas in gooien, dat vind ik wel genoeg.
Maar de t3 kan er best bij voor een extra boost. Vanaf dag 1 erin gooien?
Ik neem aan dat ik wel opbouw met t3 , maar afbouwen is niet nodig, toch?

zou t3 er pas ingooien als je bloedwaarde van de as hoog genoeg zijn. t3 kan geen onderscheid maken tussen vet en spieren, as beschermen je spieren tegen de vreetzucht van de t3. afhankelijk van je kuur (oral, frontload of korte ester) zou ik pas na enkele weken beginnen. week 2 of 3 bijvoorbeeld

krieltje zei:
Damn gozer afbouwen met T3 is het aller belangrijkste wat er is.Meer dan wat ook.Schildklier wordt tijdens t3 gebruik uitgeschakeld,plotseling stoppen met innamen van T3 kan resulteren in onherstelbare schade aan de schildklier door shock.

denk dat t wel meevalt met die schok hoor. hoewel ik zowel zou afbouwen als opbouwen wordt het gevaar van t3 mijn inziens vaak overschat

dennis999 zei:
denk dat t wel meevalt met die schok hoor. hoewel ik zowel zou afbouwen als opbouwen wordt het gevaar van t3 mijn inziens vaak overschat

Ben nu zelf een week bezig met T3 en lees overal dat het tricky is om direct te stoppen,wat maakt het afbouwen dan uit no problemo toch.Zou het niet proefondervindelijk willen ondervinden.Bouw gewoon lekker af:D

Kan iemand mij vertellen of ik veel meer vocht zal vasthouden in de kuur met lange esthers icm femara t.ov. de kuur met korte esters?

Terug
Naar boven