- Waardering
- 2
Heey Jongens,
Ik wil volgende maand een cuttings kuur zetten.
Het doel is om toch minimaal 6 % vetprct. te zakken en misschien nog wel een beetje massa.
Ik ben erg benieuwd naar de tren, maar ik maak me wel een beetje zorgen om de agressie en de stemmingswisselingen die dit kan oproepen.
Daarom lijkt mij een korte esther beter omdat ik dan sneller en gemakkelijker "uit" de kuur kan stappen of kan switchen van aas, indien nodig.
Daarentegen zie ik wel op tegen het vele prikken. Ik heb wel een liever vriendin die mij hierbij helpt, maar ik kan me echt wel leukere dingen bedenken om te doen iedere avond.
Week 1-8 : Test prop 100mg /EOD
Week 4-10 : Winny 40 mg /ED
Week 1-8 : Tren Ace 75 mg /EOD
wk1- 4 : 40mg winstrol /ED
wk 1-8 : 375 mg test e. /EW
wk 1-8 : 400mg tren e. /EW
wk10-12 : 100mg test prop /EOD
wk 1-12 : femara 0.5 mg /EOD (wordt dit nog wel door iemand gebruikt)
Ik twijfel nog over de toevoeging van t3 of clen.
Ik wil een redelijke spekjas uitrekken van +- 17 % en kan daarbij wel een beetje hulp gebruiken. Ik heb met zowel clen als t3 nog geen ervaring.
3 weken nakuren met 40 mg nolva
Ik ben benieuwd naar jullie tips, hersenspinsels en ervaringen.
Ik wil volgende maand een cuttings kuur zetten.
Het doel is om toch minimaal 6 % vetprct. te zakken en misschien nog wel een beetje massa.
Ik ben erg benieuwd naar de tren, maar ik maak me wel een beetje zorgen om de agressie en de stemmingswisselingen die dit kan oproepen.
Daarom lijkt mij een korte esther beter omdat ik dan sneller en gemakkelijker "uit" de kuur kan stappen of kan switchen van aas, indien nodig.
Daarentegen zie ik wel op tegen het vele prikken. Ik heb wel een liever vriendin die mij hierbij helpt, maar ik kan me echt wel leukere dingen bedenken om te doen iedere avond.
Week 1-8 : Test prop 100mg /EOD
Week 4-10 : Winny 40 mg /ED
Week 1-8 : Tren Ace 75 mg /EOD
wk1- 4 : 40mg winstrol /ED
wk 1-8 : 375 mg test e. /EW
wk 1-8 : 400mg tren e. /EW
wk10-12 : 100mg test prop /EOD
wk 1-12 : femara 0.5 mg /EOD (wordt dit nog wel door iemand gebruikt)
Ik twijfel nog over de toevoeging van t3 of clen.
Ik wil een redelijke spekjas uitrekken van +- 17 % en kan daarbij wel een beetje hulp gebruiken. Ik heb met zowel clen als t3 nog geen ervaring.
3 weken nakuren met 40 mg nolva
Ik ben benieuwd naar jullie tips, hersenspinsels en ervaringen.