AndroidHealthClinic

Hulp gevraagd! welke fatburner?

nielscorn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Hallo iedereen!

Dit is mijn eerste post op dit forum en heb een vraag over welke fatburner best te gebruiken...

Ik heb al wat rondgekeken maar geraak er maar niet uit welke de beste zou zijn! ik begin vanaf mei met mijn trainingsprogramma en wou weten wat het effectiefste zou zijn van supplement!
Ik heb momenteel 18% vet maar zie er niet dik uit, klein zwembandje op mijn buik maar het gaat wel, maar na al die jaren wil ik er eindelijk eens 'strak' uitzien!
Ik moet er niet perse een bodybuilder uitzien maar mooi gespierd en alles in evenwicht, aangezien ik ook snelkracht moet trainen en flexibel moet blijven!
extra: ik heb wel al wat spieren maar moet vooral nog gespierder worden en conditie goed opbouwen en vet verliezen.
Training:
4-5x in de week +1u lopen
3-4x krachttraining(ongeveer 3-4u)

Is die training genoeg?

Doel: Onder 10% vet te geraken tegen augustus/oktober (is dit mogelijk?)

Kan iemand mij aub hiermee helpen, ik zou zo efficiënt mogelijk willen trainen en weet dat supplementen(indien goed gebruikt) enorm veel kunnen helpen!
p.s. ik heb al vroeger creatine gebruikt(is dit nog immer goed voor spieropbouw, dus kan ik dit extra bij een fatburner gebruiken?)

Alvast bedankt als iemand mij zou kunnen helpen!

Je wilt en verwacht te veel. Van 18 naar 10% gaan is een flinke stap en je zult je moeten richten op kracht of cardio training. Als je zo diep wilt gaan in % moet je cardioen en kracht erbij doen, prio op cardio. Om op je vraag terug te komen, lipo 6 van Nutrex is goed, mitotropin van Gaspari is goed, Hydroxycut van Muscletech is bewezen effectief.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap wel dat het niet snel zou gaan, maar heb al eens 10kg afgevallen in 2 maand tijd, het zou toch normaal mogelijk moeten zijn om in 4-5 maand 7% vet te verliezen?

extra: wanneer kun je best de producten gebruiken? 30 min voor de training?

De meeste die hier zullen reageren zullen toch zeggen: "gebruik een goed voedingsschema, vooral met 18% vet"

15 topics naar beneden staat ook een topic over de beste fatburner at the moment.

Extra: Per fatburner anders, maar staat op de verpakking!

Succes

Laatst bewerkt:
ik zeg energize

Ik hoop dat je met lopen wandelen bedoelt en niet hardlopen.

niet hardlopen, joggen aan hartslag 140-150n ongeveer een uur aan 9 km/h.

Is er dus echt niets dat ik gewoon als supplement kan nemen tijdens mijn trainingen waardoor ik mss 500g/1kg vet per maand extra kan kwijtgeraken?

Ik ga zoiezo hard trainen, ik zoek gewoon iets extra's die zou helpen om het vlugger te laten gaan. Ik heb ook al gehoord over supplementen die ervoor zorgen dat je minder honger hebt en ervoor zorgen dat je minder vet opneemt? weet iemand hier meer over?

ook nog iets, wat denken jullie van fat blockers? zou dit mss beter zijn om mee te starten en dan later fat burners enz gebruiken?

niet hardlopen, joggen aan hartslag 140-150n ongeveer een uur aan 9 km/h.

Is er dus echt niets dat ik gewoon als supplement kan nemen tijdens mijn trainingen waardoor ik mss 500g/1kg vet per maand extra kan kwijtgeraken?

Ik ga zoiezo hard trainen, ik zoek gewoon iets extra's die zou helpen om het vlugger te laten gaan. Ik heb ook al gehoord over supplementen die ervoor zorgen dat je minder honger hebt en ervoor zorgen dat je minder vet opneemt? weet iemand hier meer over?

Het gaat vlugger als je minder eet, (maar tja, dat hou je ook maar beperkt vol)

Een supplement gaat never nooit niet een pond per maand uitmaken.

8% zakken moet zeker lukken voor oktober/augustus.

1% per week is niet gemakkelijk maar zeker wel haalbaar.

goed voedingsschema + energizer of zo (diamond labs eca 30+ mja dat is in nl niet helemaal legaal, werkt wel super)

en veel cardio +KT!!!!

je zal dan niet veel spierwinst boeken, dus dat moet je de periode na je cut doen.

Ik zou nu ook geen creatine erbij gebruiken doe dat ook lekker als je weer gaat bulken na oktober/augustus.

Dat wordt dan wel bye bye mucles, zoveel afvallen met jouw gewicht;)

Ik snap wel dat het niet snel zou gaan, maar heb al eens 10kg afgevallen in 2 maand tijd, het zou toch normaal mogelijk moeten zijn om in 4-5 maand 7% vet te verliezen?

extra: wanneer kun je best de producten gebruiken? 30 min voor de training?

Je kan veel vet kwijtraken in korte tijd, maar dan moet je veel krachttraining doen en daarop aansluitend cardio.
ca. 45 zwaar KT en 20 tot 30 minuten cardio er achteraan.

Goed eten en goed je eiwitten binnenkrijgen.

een goed setje supplementen om te beginnen is carnithine en een vitamine B complex.
Carnithine kan je gewoon van een goedkoper huismerk bij de grotere drogisten nemen en B comlex ook.
Eventueel kan je nog een pot amino's nemen. Zelf doe ik het erg goed op amino1600 van Vitalife.

carnithine 2 tot 3x per dag innemen en B complex alleen smorgens bij het ontbijt.
Carnithine werkt ook snachts door, je mag die innemen een uur voor het slapen gaan.

Drinken, (liefst verse)sinaasappelsap gemengd met water, meermalen per dag. ook bij het ontbijt drinken. Citruszuur breekt vet af.

Vetblockers NIET gebruiken. Zijn erg slecht voor je. Je hebt vetten nodig om te leven en te functioneren. Ook alle goede vetten worden geblocked met fatblockers.

succes.

Terug
Naar boven