XXL Nutrition

Hulp gevraagd!

Kay1994

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
67kg
Hey allemaal,

Ik ben 18jr, 1.77m en 67kg. Ik zou graag van mijn bierbuikje af willen en wat meer borst/buik/rug spieren willen.

Nu is mijn vraag, hoe kom ik zsm van mijn bierbuikje af en train ik zo optimaal mogelijk mijn borst, buik en rug?

Ik eet nu:

Ochtend: 2 broodjes (pindakaas,appelstroop,kaas of grillworst) en een glas jus d'orange
Middag/ochtend: Van 10 tot 4 eet ik 6/8 broodjes, een paar keer een glas water of thee, pakje koek en een grote koek.
Avond: Avond eten = Groente, aardappels/rijst etc (meestal geen vlees, wel kip)
(Tussendoor soms croissants, koek, kaas-ui bollen etc in de pauze.)

Ik voetbal ook 3x in de week. Nu vanwege de zomerstop even niet.

Is wat ik eet goed? En zijn deze twee workouts(hieronder te zien) voldoende voor wat ik wil?

Graag advies en tips! Bedankt! :)

De twee tutorials:
http://www.youtube.com/watch?v=bOfBfiFhWKg

http://www.youtube.com/watch?v=gk6A0rNxPNc

Hey allemaal,

Ik ben 18jr, 1.77m en 67kg. Ik zou graag van mijn bierbuikje af willen en wat meer borst/buik/rug spieren willen.

Nu is mijn vraag, hoe kom ik zsm van mijn bierbuikje af en train ik zo optimaal mogelijk mijn borst, buik en rug?

Ik eet nu:

Ochtend: 2 broodjes (pindakaas,appelstroop,kaas of grillworst) en een glas jus d'orange
Middag/ochtend: Van 10 tot 4 eet ik 6/8 broodjes, een paar keer een glas water of thee, pakje koek en een grote koek.
Avond: Avond eten = Groente, aardappels/rijst etc (meestal geen vlees, wel kip)
(Tussendoor soms croissants, koek, kaas-ui bollen etc in de pauze.)

Ik voetbal ook 3x in de week. Nu vanwege de zomerstop even niet.

Is wat ik eet goed? En zijn deze twee workouts(hieronder te zien) voldoende voor wat ik wil?

Graag advies en tips! Bedankt! :)

nee niet genoeg

een sixpack voor deze zomer gaat je niet lukken beter luck next year

dik gedrukte niet meer eten btw
en waarom geen vlees bij je avond eten

• Topic Starter Topic Starter
nee niet genoeg

een sixpack voor deze zomer gaat je niet lukken beter luck next year

dik gedrukte niet meer eten btw
en waarom geen vlees bij je avond eten

Bedankt voor je antwoord!

Ik heb geen skinny lijf hoor ;p Ben voetballer. Geen Pindakaas,stroop, verse Jus'd'orange en koek. Heb je hier alternatieven voor ?

En ik eet geen vlees omdat ik dat niet lkkr vind! Kip wel, eten we 1-2x p/week.

Hoorde van een vriend dat ik zo'n zakje noten moet kopen en daar af en toe moet uit peuzelen? En havermout met magere kwark in de ochtend?

Bedankt voor je antwoord!

Ik heb geen skinny lijf hoor ;p Ben voetballer. Geen Pindakaas,stroop, verse Jus'd'orange en koek. Heb je hier alternatieven voor ?

En ik eet geen vlees omdat ik dat niet lkkr vind! Kip wel, eten we 1-2x p/week.

Hoorde van een vriend dat ik zo'n zakje noten moet kopen en daar af en toe moet uit peuzelen? En havermout met magere kwark in de ochtend?

havermout in de ochtend is idd een betere oplossing kwark kan ook maar dat kan je ook in de avond ipv chips ofzo

en croissants echt niet doen neem gewoon volkoren brood (volkorenbol gezond ofzo is best te eten:P)

en ja een handje pinda's is een goede vervanger als snack tussendoor
evt ook rijstwaffels als je dat lust en pindakaas kan wel btw maar met mate zeker omdat het nu zomerstop is en je toch minder voetbalt heb je ook minder calorien nodig

havermout in de ochtend is idd een betere oplossing kwark kan ook maar dat kan je ook in de avond ipv chips ofzo

en croissants echt niet doen neem gewoon volkoren brood (volkorenbol gezond ofzo is best te eten:P)

en ja een handje pinda's is een goede vervanger als snack tussendoor
evt ook rijstwaffels als je dat lust en pindakaas kan wel btw maar met mate zeker omdat het nu zomerstop is en je toch minder voetbalt heb je ook minder calorien nodig

Oke! Stel dat ik dan in de ochtend kwark met havermout eet, en een glas vers geperste sinaasappels. In de ochtend/middag af en toe een broodje, stukje appel, noten? (P.s. wat op brood te doen?)

En in de gewoon avondeten. En ipv chips, noten en/of kwark voor later op de avond.

Krijg ik dan een gespierder bovenlichaam als ik de bovenstaande oefeningen doe? Over 2 maanden ga ik weer volop voetballen. En over een maand ben ik werkzaam bij een boer. Daar ben ik ook actief, lopen, kisten tillen etc.

Laatst bewerkt:
Oke! Stel dat ik dan in de ochtend kwark met havermout eet, en een glas vers geperste sinaasappels. In de ochtend/middag af en toe een broodje, stukje appel, noten? (P.s. wat op brood te doen?)

En in de avond eten. En ipv chips, noten en/of kwark voor later op de avond.

Krijg ik dan een gespierder bovenlichaam als ik de bovenstaande oefeningen doe? Over 2 maanden ga ik weer volop voetballen. En over een maand ben ik werkzaam bij een boer. Daar ben ik ook actief, lopen, kisten tillen etc.

kip of kalkoen filet is het best voor op brood
en onthoud vanuit je benen tillen he niet vanuit je rug;)

kip of kalkoen filet is het best voor op brood
en onthoud vanuit je benen tillen he niet vanuit je rug;)

Haha ja :)

Kip filet voor op brood hou ik niet zo van, heb je alternatieven? En misschien ideeën voor tussendoortjes?

Zij die twee filmpjes voor wat ik wil bereiken trouwens voldoende? (Ik hoef geen overdreven gespierd lichaam)

Haha ja :)

Kip filet voor op brood hou ik niet zo van, heb je alternatieven? En misschien ideeën voor tussendoortjes?

Zij die twee filmpjes voor wat ik wil bereiken trouwens voldoende? (Ik hoef geen overdreven gespierd lichaam)

het zal minimaal effect hebben.

Ga naar een sportschool of doe wat de barbrothers doen (youtube).

En geen zorgen hoor, zelfs al train je als een BB'er (wat ik je aanraad) zal het je nog vele jaren kosten voordat je te groot word.

het zal minimaal effect hebben.

Ga naar een sportschool of doe wat de barbrothers doen (youtube).

En geen zorgen hoor, zelfs al train je als een BB'er (wat ik je aanraad) zal het je nog vele jaren kosten voordat je te groot word.

Een gemiddeld wasbordje is voldoende :)

Als eerst wil ik dat overtollige vet kwijtraken, moet wel lukken als ik gezonder eet.

Dit dus? Ik heb alleen geen stang waar ik mijzelf aan kan optrekken voor die leg raises enz, is daar iets anders voor?
http://www.youtube.com/watch?v=5n3mbzcRHj8&feature=player_embedded#!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven