AndroidHealthClinic

Hulp gezocht aub ! Eerste kuur

Zou ik niet doen, het is nuttig dat deze mensen het afgeraden wordt. Je moet mensen tegen hun stomiteiten beveiligen anders kan die stomiteit wel eens op jouw schouders vallen en dat wil je helemaal niet. Ik zou TS gewoon waarschuwen dat zijn plannen dom zijn.
Luisteren doen ze zelden.

Vaak hebben ze de hulpmiddelen niet om met eigen potentieel ver te geraken en dan grijpen ze naar psuedooplossingen... :(

Vind het erg dat we zo'n slecht motiverende samenleving hebben dat jongeren hun eigenwaarde niet meer vinden. :(

De staat van de maatschappij kan niet 100% verbeteren maar 400% imo.

Dit. Plus er zijn voldoende topics waar alle raad al gegeven is.
Dat soort mensen leest nooit iets... en als ze niet lezen kunnen wij boekjes gaan spelen met onze woorden. Beste is dat we het doen volgens het boekje en goede raad geven voor ieder van ons hun voordeel. Niks mis met aas, vroeger gebruikte ze allerlei hulpmiddelen en de dag van vandaag vinden we ze nog volcontinu uit, maar wel met verkeerd gebruik van goederen. Het heeft allemaal te maken met goed verstand.

Het lichaam kan best wat hebben maar shockeerd zichzelf met grote hoeveelheden van niet-eigen productie. Het lijkt me verstandig daarom te doen wat je aankan.

Lache :)

Terug
Naar boven