Ik ben Quinten, 20 jaar en nieuw op deze forum. Ik fitness al 1 jaar, ben begonnen op 52kg met 1m87 en zit momenteel op 68kg. 2 maand geleden had ik 72kg bereikt, maar wegens voedselvergiftiging en ziekte achteraf (italianen en vlees ...) ben ik vermagerd tot 68kg en lukt het niet meer om te verdikken. Ik heb een excel bestandje gekregen van een vriend. Het is een nutrition planner van marc fitt. Ik had graag wat hulp gehad met een voedingsschema samen te stellen aangezien ik weinig kennis heb over de dagelijkse nodige kcal, proteine,.. en dit graag wel zou leren maar het lijkt me allemaal zo ingewikkeld. Ik geef nu wat verdere informatie over mijzelf en mijn huidig dieet.
7u: havermout pap (havermout korrels, potje natuur yoghurt, cacao poeder)
10u: stuk fruit met rijstkoeken (de ongezoute koeken)
13u: pasta of een broodje
16u: proteine shake (mutant mass, 3 scoops neem ik met water)
19u: warme maaltijd van thuis, varieert elke dag
21u30: afterworkout (een spierherstel van body&fit, fitness van 20u tot 21u)
22u30: proteine shake (mutant mass, 3scoops, met water want met melk is het teveel voor mijn maag)
23u: 250gr verse kaas yoghurt (0% vet)
Momenteel zit ik dus vast op 68kg met 6,8% lichaamsvet op 1m87. Ik weet niet wat het perfecte gewicht zou mogen zijn op mijn lengte, maar ik mik om nog zon 15kg bij te komen. Met dit dieet ben ik zon 20kg bij gekomen, maar het lukt niet meer en het is ook wat amateuristisch imo. Hou ook rekening mee dat ik 5 tot 6 keer per week naar fitness ga. Wie zich geroepen voelt om mij te helpen, alle hulp is meer dan welkom. Als je wilt kan ik het excel bestandje van marc fitt doorsturen waarmee je mij kan helpen of voor je zelf te gebruiken. Ik ben gewoon op zoek naar een nieuw voedingsschema waarmee ik zo snel mogelijk mass kan nemen.
En ja, ik heb al eerder opzoekswerk gedaan, maar ik ben nog al druk met mijn politie opleiding en om dan nog uit te vinden hoe het hele systeem van dagelijkse behoefte aan proteine, kcal,.. te onderzoeken ben ik nog geen stap verder dus hoop ik hier wat hulp te krijgen.
Dank bij voorbaat!
7u: havermout pap (havermout korrels, potje natuur yoghurt, cacao poeder)
10u: stuk fruit met rijstkoeken (de ongezoute koeken)
13u: pasta of een broodje
16u: proteine shake (mutant mass, 3 scoops neem ik met water)
19u: warme maaltijd van thuis, varieert elke dag
21u30: afterworkout (een spierherstel van body&fit, fitness van 20u tot 21u)
22u30: proteine shake (mutant mass, 3scoops, met water want met melk is het teveel voor mijn maag)
23u: 250gr verse kaas yoghurt (0% vet)
Momenteel zit ik dus vast op 68kg met 6,8% lichaamsvet op 1m87. Ik weet niet wat het perfecte gewicht zou mogen zijn op mijn lengte, maar ik mik om nog zon 15kg bij te komen. Met dit dieet ben ik zon 20kg bij gekomen, maar het lukt niet meer en het is ook wat amateuristisch imo. Hou ook rekening mee dat ik 5 tot 6 keer per week naar fitness ga. Wie zich geroepen voelt om mij te helpen, alle hulp is meer dan welkom. Als je wilt kan ik het excel bestandje van marc fitt doorsturen waarmee je mij kan helpen of voor je zelf te gebruiken. Ik ben gewoon op zoek naar een nieuw voedingsschema waarmee ik zo snel mogelijk mass kan nemen.
En ja, ik heb al eerder opzoekswerk gedaan, maar ik ben nog al druk met mijn politie opleiding en om dan nog uit te vinden hoe het hele systeem van dagelijkse behoefte aan proteine, kcal,.. te onderzoeken ben ik nog geen stap verder dus hoop ik hier wat hulp te krijgen.
Dank bij voorbaat!