Fitness Seller

hulp: meerdere anabolen injecteren

Bezoekers in dit topic

jsfit

Cool Novice
Lid geworden
5 mei 2015
Berichten
45
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
ik ga zelf test en mast gebruiken. ik kan alleen informatie vinden over het injecteren van 1 product.

hoe werkt het als ik meerdere anabolen tegelijk ga injecteren. ik trekt 1ml lucht in de spuit, stop die lucht in de test en trek 1 ml eruit.

Moet ik dan weer 1ml lucht erin trekken, zodat ik 1 ml test en 1ml lucht in de spuit heb, 1ml lucht in de masteron spuiten en 1ml masterson terugtrekken zodat ik 1ml test en 1ml mast in de spuit heb zitten of hoef ik voor de masteron geen lucht meer in de spuit te trekken?

kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe dit werkt?

ik heb overigens naald 0,8x40 om terug te trekken en 0,7x40 om te prikken. ik ga in me glutes prikken is dit goed?
 
Precies zoals je zelf zegt, is goed. Elke keer 1ml lucht inspuiten. Zo doe ik het ook.

Of 2 ml Lucht optrekken. 1 ml lucht inspuiten, 1ml optrekken. Dan de resterende 1ml lucht inspuiten en 1 ml optrekken.

Oefening baart kunst dus ff testen wat je zelf het gemakkelijkste vind

Naalden zijn ook goed. Al gebruik ik zelf 1,2x40 om op te trekken. Gaat net nog wat gemakkelijker.
 
Ik deed het nooit met lucht.
Ging altijd prima, had wel dikke optrekkers 1,2 * 40mm
 
Heb met groene naalden geen enkel probleem om op te trekken zonder lucht.
 
Precies zoals je zelf zegt, is goed. Elke keer 1ml lucht inspuiten. Zo doe ik het ook. Of 2 ml Lucht optrekken. 1 ml lucht inspuiten, 1ml optrekken. Dan de resterende 1ml lucht inspuiten en 1 ml optrekken. Oefening baart kunst dus ff testen wat je zelf het gemakkelijkste vind Naalden zijn ook goed. Al gebruik ik zelf 1,2x40 om op te trekken. Gaat net nog wat gemakkelijker.

hier ben ik ook wel benieuwd na want je trekt toch altijd 1/8 deel extra mee de spuit in om de belletjes eruit te halen en de naald te smeren? loopt de hele zooi dan niet door elkaar heen?
 
hier ben ik ook wel benieuwd na want je trekt toch altijd 1/8 deel extra mee de spuit in om de belletjes eruit te halen en de naald te smeren? loopt de hele zooi dan niet door elkaar heen?


Nee. Blijkbaar heb je het nog nooit gedaan. Dan zul je het zelf merken dat het niet zo moeilijk is.

En je houdt de vial altijd op zijn kop met het rubber naar beneden. Dus je injecteert alleen lucht in de vial.

Als het eenmaal samen in de spuit zit dan maakt het niks meer uit.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven