MuscleMeat

Hulp met kuur gevraagd

BOJ

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m99
Massa
110kg
Vetpercentage
9%
Hallo dbb'ers,

kuur verleden:
1ste: 1-8 test-e 250mg (ew)+ 1-6 winny 50mg (ed)
2de: 1-8 test-e 250 mg (ew)+ 1-8 tren-a 75mg (eod) + 1-6 winny 50mg (ed)

nu heb ik de volgende kuur al samen gesteld. (begin over 2 weken)
1-12 test-e ew 600mg
1-12 mast-e ew 480mg
1-6 winny ed 50mg

nu zijn mijn vragen als volgt:
- zal ik hier een beetje mee gainen?
- zouden jullie iets toevoegen? (miss deca of bold?'rekening houdend dat voor bold 12 weken te kort zijn)
- stel ik zou deca toevoegen; zou dit niet to much zijn na mijn kleine kuur verleden?

alvast bedankt voor het antwoorden.

Als je voor massa gaat zou ikzelf de mast eruithalen, deca voor in de plaats nemen 200/400mg pw.
Je hebt ook al aan de tren-a gezeten, dus dan kun je deca ook wel een keer proberen denk ik zo..

Mast weg en idd voor deca gaan, of tren <3<3<3<3<3. Dan ga je zeker wel gainen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Heren,

Tren wordt het even zeker niet.
Maar mast-e die heb ik nu al thuis liggen en ik wil deze vast proberen om te kijken of ik gevoelig ben van Acné.
dit omdat mijn zomer kuur wordt test-p mast-p (misschien t3)

nu vroeg ik me af:

1-12 test-e ew 600mg
1-12 mast-e ew 480mg
1-6 winny ed 50mg
1-10 deca ew 200mg

is dat to much ? (4 producten)
Zal de hoge dosering 't.o.v. de deca' mas-e zorgen dat ik minder vocht vast houdt?
I know ligt aan je voeding maar die is zeer in orde dus daar zal het vocht niet van komen.
maar, hoor dat je altijd vocht vast houdt.

Graag geen hele theorien over mensen die geen vocht vast houden bij deca :fire:

samenvatting :P:
- lage deca tov mast, (ga ik minder vocht vast houden?)
- is dit to much tov mijn kuur verleden ?

Heren,

Tren wordt het even zeker niet.
Maar mast-e die heb ik nu al thuis liggen en ik wil deze vast proberen om te kijken of ik gevoelig ben van Acné.
dit omdat mijn zomer kuur wordt test-p mast-p (misschien t3)

nu vroeg ik me af:

1-12 test-e ew 600mg
1-12 mast-e ew 480mg
1-6 winny ed 50mg
1-10 deca ew 200mg

is dat to much ? (4 producten)
Zal de hoge dosering 't.o.v. de deca' mas-e zorgen dat ik minder vocht vast houdt?
I know ligt aan je voeding maar die is zeer in orde dus daar zal het vocht niet van komen.
maar, hoor dat je altijd vocht vast houdt.

Graag geen hele theorien over mensen die geen vocht vast houden bij deca :fire:

samenvatting :P:
- lage deca tov mast, (ga ik minder vocht vast houden?)
- is dit to much tov mijn kuur verleden ?

Ik zou mast eruit halen en alleen deca zetten. Word winter, tshirt tijd is voorbij dus f**k dat beetje vocht, anders NPP als je minder vocht wil. Maar dat zijn dingen die je zelf moet overwegen.

Vocht is voornamelijk afhankelijk van je voeding, niet van je spullen. Het is natuurlijk wel zo dat Dbol meer vocht vast houd dan vb winny.
Ik ken wedstrijdmannen die in prep dbol gebruiken zelfs, hangt gewoon puur van voeding & lichaam af.

Winny is een product wat ik vb alleen maar zou nemen in wedstrijd prep of zomer voorbereiding, in de winter zie ik het nut niet van in, maar dat is mijn mening.

Waarom gewoon geen Test E + Deca ?

Iemand reactie op mijn 2de vraag :p
is dit to much na mijn kuur verleden ?

Sides van deca hou je niet tegen met Mast of een AI omdat 't anders werkt ( iets met niet via de AR receptor, heb pas hele onderzoeken nog gelezen maar geen zin ze weer op te zoeken ). Enige manier om vocht verkregen door Deca weg te werken ( als je voeding top is ) is te stoppen met Deca.

Verder idd Mast eruit laten, het proberen omdat je het van de zomer wilt pakken is een bull argument imo. Lekker 500 Test/400 Deca pakken, of 600/500 als je hetzelfde merk hebt als ik. Zit ik ook op en gaat heerlijk.

Sides van deca hou je niet tegen met Mast of een AI omdat 't anders werkt ( iets met niet via de AR receptor, heb pas hele onderzoeken nog gelezen maar geen zin ze weer op te zoeken ). Enige manier om vocht verkregen door Deca weg te werken ( als je voeding top is ) is te stoppen met Deca.

Verder idd Mast eruit laten, het proberen omdat je het van de zomer wilt pakken is een bull argument imo. Lekker 500 Test/400 Deca pakken, of 600/500 als je hetzelfde merk hebt als ik. Zit ik ook op en gaat heerlijk.

Waarom dan niet gewoon.

test /deca / mast

waarom zegt iedereen mast eruit halen?

ik lees juist vet positieve dingen over mast

Waarom dan niet gewoon.

test /deca / mast

waarom zegt iedereen mast eruit halen?

ik lees juist vet positieve dingen over mast

Omdat Mast niks doet tegen de sides van Deca, zeg ik toch :P Komt nog 's bij dat 't niet bijdraagt aan massa ook en je hebt mijn reden om 't niet naast Deca te pakken. De look van Test+Deca ( vaak toch wat softer/vochtiger ) overheerst de eventuele effecten die een lage dosis Mast heeft. Je gaat er dus niet hard en scherp door uitzien, bouwt er geen extra massa mee op en het houdt het vocht/eventuele gyno van Deca niet tegen.

Waarom zou jij het wel pakken in deze kuur?

Omdat Mast niks doet tegen de sides van Deca, zeg ik toch :P Komt nog 's bij dat 't niet bijdraagt aan massa ook en je hebt mijn reden om 't niet naast Deca te pakken. De look van Test+Deca ( vaak toch wat softer/vochtiger ) overheerst de eventuele effecten die een lage dosis Mast heeft. Je gaat er dus niet hard en scherp door uitzien, bouwt er geen extra massa mee op en het houdt het vocht/eventuele gyno van Deca niet tegen.

Waarom zou jij het wel pakken in deze kuur?

nou mijn idee was om aan de volgende kuur.

1-12 test-e
1-12 mast -e
1-4 winny

nog een juice toe te voegen die mij wat extra massa bezorgt.

misschien omdat ik van 250mg test naar 600mg test ga dat ik daar ook al massa van opbouw maar, ik had zelf het idee van niet.
(toen ben ik aan of bold of deca gaan denken voor erbij)
Bold moet je te lang voor on zijn en ik kan helaas niet langer kuren dan 13 weken anders kom ik met mijn weken / nakuur / zomerkuur niet uit.
Dat houdt in dat ik de bold maar tot week 11 door kan laten lopen.. (lees veel dat bold minimaal 14 weken moet)

Dus toen kwam ik op deca uit.
Ik dacht lichte dosering deca (200mg pw) zal zeker voor beetje massa zorgen.

1-12 test-e
1-12 Primo
1-12 mast -e
1-4 winny

doe je toch lekker primo erbij

Hallo mensen,

Dit wordt ie! :)

1-14 test-e ew 600mg
1-14 mast-e ew 480mg
1-6 winny ed 50mg
1-13 bold 600 mg

moet test en mast 1 of 2 weken langer laten lopen dan bold of is het goed zo?
(ivm langere werking bold)

Lijkt me goed zo, misschien dat ik zelf de bold op 800 zou doen.

Pak je nog hCG tijdens je kuur? Is wel aan te raden; 250iu EOD t/m eerste week nakuur.

Lijkt me goed zo, misschien dat ik zelf de bold op 800 zou doen.

Pak je nog hCG tijdens je kuur? Is wel aan te raden; 250iu EOD t/m eerste week nakuur.

Dit wordt mijn eerste x bold en eerste mast dus wil 't nie te gek maken :P

Wel bedankt voor je reactie!

Zou er inderdaad wel hcg bij nemen 250 iu oed of 2 e 500 iu ew.

Terug
Naar boven