XXL Nutrition

Hulp met kuur gevraagd

Nou ik ben aan 't twijfelen of ik het doe of niet...
er zijn wat verschillende/tegensprekende theorieën over.

Er valt niks tegen te spreken over HCG.
Als jij enige waarde hecht aan je teelballen neem je die HCG toch gewoon mee? Die 2 injecties per week kunnen er toch nog wel bij zeker?

• Topic Starter Topic Starter
Er valt niks tegen te spreken over HCG.
Als jij enige waarde hecht aan je teelballen neem je die HCG toch gewoon mee? Die 2 injecties per week kunnen er toch nog wel bij zeker?

En die afwijkende zaadcellen dan?
als je geen HCG gebruikt zal het herstel slechter zijn maar geen vervorming.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Stel dat ik toch HCG ga gebruiken moet ik eerst nog een nieuwe leverancier zoeken aangezien die van mij gestopt is. (omgeving eindhoven)

Ik ga me weer even inlezen over HCG.
De vorige x wel gebruikt alleen dit x twijfelde ik.

Als jij ballen als rozijntjes wil hebben moet je het vooral niet doen....

2x 750iu dan maar per week ?

laatste 3 weken van de kuur incl 1ste week na de kuur?

Waarom niet vanaf begin?

2x 750iu dan maar per week ?

laatste 3 weken van de kuur incl 1ste week na de kuur?

Lees:

Lijkt me goed zo, misschien dat ik zelf de bold op 800 zou doen.

Pak je nog hCG tijdens je kuur? Is wel aan te raden; 250iu EOD t/m eerste week nakuur.

OF..

Zou er inderdaad wel hcg bij nemen 250 iu oed of 2 x 500 iu ew.

dus vanaf week 1 t/m eerste week nakuur; 250iu EOD of 2x 500iu EW

Nou ik ben de kuur begonnen.

1-13 bold 600 mg (ew)
1-14 test-e 500mg (ew)
1-14 mast-e 500mg (ew)
1-5 winny 60mg (ed)
1-15 500iu (2x ew)
17-19 nolva 20mg

ik ben nog nooit hoger gegaan als test-e 250mg..
ga ik van deze kuur roid rage krijgen?

Roid rage is iets wat niet bestaat. Sommige compounds zoals trenbolone versterkt alleen je persoonlijkheid als ik me niet vergis...

sucses ! hou je een logje bij?

Roid rage is iets wat niet bestaat. Sommige compounds zoals trenbolone versterkt alleen je persoonlijkheid als ik me niet vergis...

Ik merkte bij Tren dat ik duidelijk sneller opgefokt werd.
Ook zat ik destijds privé in de knoop en tren kwam niet ten goede.

Ik heb eigenlijk niet zo'n zin in weer die agressie. (daarom voor 2 milde aas - mast en bold - gekozen)

nu hoor ik dat ja altijd een soort roid rage krijgt .. al is het bij test.
aangezien ik nu mijn test verdubbeld heb (van 250mg pw naar 500mg pw) ben ik benieuwd of ik hier mijn agressie sneller op komt zetten.

iemand meer informatie hierover?

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

sucses ! hou je een logje bij?

Als er meer geïnteresseerde zijn wil ik best een logje bijhouden.

Niemand kan je zeggen of jij agressief gaat worden, zit allemaal tussen je oren. Ik word wel wat eh, meer uitgesproken op AAS ( kan echt nergens m'n bek over houden alsi k niet heel erg m'n best doe ) maar agressief, nee. Ken ook gasten die zichzelf zo gek maken dat ze na 1 pilletje Anavar al gaten in de muur slaan enzo. Ja serieus.

Niemand kan je zeggen of jij agressief gaat worden, zit allemaal tussen je oren. Ik word wel wat eh, meer uitgesproken op AAS ( kan echt nergens m'n bek over houden alsi k niet heel erg m'n best doe ) maar agressief, nee. Ken ook gasten die zichzelf zo gek maken dat ze na 1 pilletje Anavar al gaten in de muur slaan enzo. Ja serieus.

haha placebo wins

Ik ben sowieso al snel geprikkeld .. (snel discussie etc aan gaan)
Is er wel iets tegen te doen als ik merk dat dit het geval is ??

Ik ben sowieso al snel geprikkeld .. (snel discussie etc aan gaan)
Is er wel iets tegen te doen als ik merk dat dit het geval is ??

Veel zelfreflectie tijdens je kuur, zorg dat je beseft wat je zegt en doet. Als je dat niet kan zorg dan dat je een wingman hebt die je in de gaten kan houden.

Veel zelfreflectie tijdens je kuur, zorg dat je beseft wat je zegt en doet. Als je dat niet kan zorg dan dat je een wingman hebt die je in de gaten kan houden.

Thanks voor de tip.
Het probleem is dat je dan lulliger gaat doen tegen je ouders en vriendin. (snel irritatie)
Tegen de maten ben je vaak gewoon de zelfde.

Ik hoor wel dat bold en mast niet echt de heftige agressie wekkers zijn.
Wel kan ik het van de test krijgen aangezien ik nu op 500mg ipv 250mg zoals andere cycle's.

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Iemand nog tips of ervaringen om te delen ?

Terug
Naar boven