- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komop man... je bent toch geen psychopaat ofzo... Als wel adviseer ik je om niet te kuren...
Ja tussen een psychopaat en een lul zit wel een verschilletje... Ik ben sowieso een lul. Ook zonder tren.

Voor gainen
W1-12 test e 600mg/week
W 1-10 deca 400mg/week
W6-12 winstrol 50mg/day
Ik zou de winstrol in de eind van het kuur doen
Ik heb de kuur al gekozen...
---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------
1-13 bold 600 mg (ew)
1-14 test-e 500mg (ew)
1-14 mast-e 500mg (ew)
1-5 winny 60mg (ed)
1-15 500iu (2x ew)
17-19 nolva 20mg
dit is ie geworden..
Wat voor bijwerkingen kan ik verwachten?
....
- Gynecomastie (ontwikkeling van borsten) als gevolg van oestrogeenvorming
- Acne en vette huid
- Erectiestoornissen (tijdelijk)
- Verhoogde bloeddruk
- Vergrote kans op hartaandoeningen
- Bij mannen kunnen de testikels tijdelijk krimpen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (Pregnyl)
- Toename van het lichaamshaar
- Vermannelijking (bij vrouwen)
....
lijstje pik je zo van de dbb wiki af

').... - Gynecomastie (ontwikkeling van borsten) als gevolg van oestrogeenvorming - Acne en vette huid - Erectiestoornissen (tijdelijk) - Verhoogde bloeddruk - Vergrote kans op hartaandoeningen - Bij mannen kunnen de testikels tijdelijk krimpen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (Pregnyl) - Toename van het lichaamshaar - Vermannelijking (bij vrouwen) .... lijstje pik je zo van de dbb wiki af

Was idd wel een beetje schot voor open goal...
Ik ga een krat bier leegdrinken vanavond, wat kan ik verwachten morgen...??![]()

Nee ik wil graag mast eens proberen en deca wil ik niet ivm. bloat etc.. (heb ook slechte ervaring met tren en 19-nor varianten ben ik niet zo meer van sinds toen)
Mensen moeten 's kappen met Tren en Deca te vergelijken omdat iemand er ooit 19-NOR\ voor heeft gezet. Compleet verschillende producten.