XXL Nutrition

hulp nodig aub , probleempje bij 1ste x spuiten

dragon2012

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
79kg
Vetpercentage
8%
Hallo, ik heb net zelf gespoten in mijn glutes voor de eerste x zelf gedaan.
naald ging er soepeltjes in , maar het aspireren lukte niet dus vroeg ik aan de gene die bij mij was of die kon aspireren , toen kwam er lucht uit geen bloed, toen raakte die gene in paniek en shit heel erg naar , dus ik denk wtf ik zette de drukte de spuit leeg vervolgens liep er sustanon met bloed uit me glutes.

DAFUQ just happend ?

kan ik beter 112 bellen of wat (5 minuten geleden gebeurd)

• Topic Starter Topic Starter
niemand online hier ofzo ? ik raak een klein beetje nerveus

Zolang je je niet slecht of misselijk e.d. begint de voelen niet, bloed het hard of is het al gestopt? Anders houd je er even iets tegenaan dat het stopt met bloeden

Bij het aspireren moet je een tegendruk voelen (vacuüm). Vervolgens de spuit natuurlijk niet meer bewegen en injecteren.

Als er bloed uit de injectieplaats komt dan hoeft dat niet te zijn door het injecteren in een ader, kan ook gewoon dat er een adertje geraakt is. Gewoon druk uitoefenen met een watje paar minuten.

Zolang je je niet slecht of misselijk e.d. begint de voelen niet, bloed het hard of is het al gestopt? Anders houd je er even iets tegenaan dat het stopt met bloeden

Als hij er lucht mee ingespoten heeft kan hij wel eens een probleem hebben.. Als ik hem was zou ik om hulp zoeken voor zeker te zijn.

Ik ben geen expert op dat vlak, dit is wat ik als eerste zou doen. Als hij lucht had ingespoten zou hij het toch moeten merken aan iets?

Ik weet niet wat het spul is eigenlijk wat je spuit maar mijn huisarts zegt altijd maar zo; Een bezoekje kan nooit kwaad bij onraad.

die lucht kwam uit mijn bilspier , toen ik aspireerde, het bloed kwam daarna er uit nadat de naald er al uit was , ik voel me wel heel erg paniekerig ik weet neit man moet ik echt naar het ziekenhuiis ?

bloedvat geraakt onderweg en niet lang genoeg gewacht met de naald erin te houden, dan komt er dus bloed en olie uit.

no problemo

Ik zou als ik jou was de huisarts eerst bellen. Die weet wat je moet doen en dan kun je ook geen fouten maken. Er is hier vast wel iemand die jou tips kan geven maar hoe weet je zeker dat die tips kloppen.
Als je gezondheid in het geding is zou ik direct de huisarts bellen.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 14:29 ----------

Verder hoef je ook niet bang te zijn dat de huisarts het door verteld. Hij heeft een beroepsgeheim en zal geen oordeel over je hebben.

bloedvat geraakt onderweg en niet lang genoeg gewacht met de naald erin te houden, dan komt er dus bloed en olie uit.

no problemo

toen ik ging aspireren kwam er echt veel lucht uit , ben bang dat dat weer mee is gespoten

die lucht kwam uit mijn bilspier

Zoals ik al zei (wel gelezen?) is dat geen lucht. Dat is vacuüm als de naald al in de spier zat op dat moment. Geen probleem dus.

De lucht moet al lang uit de spuit geduwd zijn als de naald door de huid gaat, en bij aspireren kan er normaal nooit lucht in de spuit komen tenzij iemand erg onhandig is en de naald tijdens het aspireren uit de huid laat komen.

Je kon dit allemaal voorkomen als je eerst de procedure ff op internet zoekt en rustig doorneemt voor je gaat injecteren.

Niks aan de hand.

Zoals ik al zei (wel gelezen?) is dat geen lucht. Dat is vacuüm als de naald al in de spier zat op dat moment. Geen probleem dus.

De lucht moet al lang uit de spuit geduwd zijn als de naald door de huid gaat, en bij aspireren kan er normaal nooit lucht in de spuit komen tenzij iemand erg onhandig is en de naald tijdens het aspireren uit de huid laat komen.

Je kon dit allemaal voorkomen als je eerst de procedure ff op internet zoekt en rustig doorneemt voor je gaat injecteren.

uhuh vacuum ok dat is mooi, goed te vergissen met lucht, kleurloos u know ,ik heb wel tutorials gevolgd , zelfs een video tutorial http://www.youtube.com/watch?v=2PDqLDjMDtA

dit was gewoon een eerste x ****up , volgende x beter

Niks aan het handje, anders had je het allang gemerkt of was je nu allang de pijp uit geweest.

Dat je wat lucht ziet verschijnen tijdens het aspireren is normaal, als je dan stopt met trekken zie je dat vanwege het vacuum het weer verdwijnt.

Je bent gewoon ergens halverwege het injecteren door een adertje gegaan.
Je injectie heeft niet zoals je omschrijft in je ader plaatsgevonden, anders kwam er tijdens het aspireren bloed mee.

Toen je de naald eruit trok had het geraakte adertje even vrij spel om wat bloed te lozen, thats it.

No worry

Niks aan het handje, anders had je het allang gemerkt of was je nu allang de pijp uit geweest.

Dat je wat lucht ziet verschijnen tijdens het aspireren is normaal, als je dan stopt met trekken zie je dat vanwege het vacuum het weer verdwijnt.

Je bent gewoon ergens halverwege het injecteren door een adertje gegaan.
Je injectie heeft niet zoals je omschrijft in je ader plaatsgevonden, anders kwam er tijdens het aspireren bloed mee.

Toen je de naald eruit trok had het geraakte adertje even vrij spel om wat bloed te lozen, thats it.

No worry

tnx man very reassuring.

glad to be alive!

Als je in een ader injecteerd merk je het DIRECT aan je longen.
Hoesten, branderig gevoel in je longen, benauwd, heeeel benauwd.

Terug
Naar boven