AndroidHealthClinic

Hulp nodig bij cut kuurtje

gathino

Cool Novice
Waardering
0
Heb al eerder een post geplaats dat ik wil droogtrainen en advies gevrsaagd maaar geen antwoord gekregen erop :( ???

Ik heb zeg maar 2 maanden niks kunnen doen door blessure en ben nu weer 3 weekjes bezig..maar in die 2 maanden ben ik goed ingezakt en heb veeeeel vet gewonnen dus wou ff droogtrainen en in shape komen.

Dacht hieraan:
week1 t/m 8: 200 mg deca per week
week 1 t/m 10:2weken op af met clen...doseringen?????
week 10 t/m 1 clomid(nakuur)

Gaarne jullie advies heren..heb het nodig en wil snel bestellen...

THANKS!!!! :D

Ik zou geen deca nemen als je droog wilt trainen.

Denk aan producten als clen, test. prop., tren. ac., winny.

200 mg zal voldoende zijn als het puur is om verder massaverlies te voorkomen. Hangt ook van je dieet af. In principe zal elke AAS een eiwitsparende functie hebben. Iets betere alternatieven vind ik Primo of Boldenone omdat bij Deca only je wel eens een chronisch slap plassertje zou
kunnen krijgen. In dat geval zou je kunnen stacken met 25-50 mg Proviron per dag.
Het cutten is echter 60% voeding en 40% cardio..............

Succes

gathino zei:
Heb al eerder een post geplaats dat ik wil droogtrainen en advies gevrsaagd maaar geen antwoord gekregen erop :( ???

Ik heb zeg maar 2 maanden niks kunnen doen door blessure en ben nu weer 3 weekjes bezig..maar in die 2 maanden ben ik goed ingezakt en heb veeeeel vet gewonnen dus wou ff droogtrainen en in shape komen.

Dacht hieraan:
week1 t/m 8: 200 mg deca per week
week 1 t/m 10:2weken op af met clen...doseringen?????
week 10 t/m 1 clomid(nakuur)

Gaarne jullie advies heren..heb het nodig en wil snel bestellen...

gathino zei:
in die 2 maanden ben ik goed ingezakt en heb veeeeel vet gewonnen dus wou ff droogtrainen en in shape komen.

gast, als je 2 maanden niet kan trainen hou dan altijd wat T3 bij de hand, zo word je niet vet ok je raakt mischien wat spiermassa kwijt maar dat raak je toch wel kwijt als je nix doet.

europeman zei:
gast, als je 2 maanden niet kan trainen hou dan altijd wat T3 bij de hand, zo word je niet vet ok je raakt mischien wat spiermassa kwijt maar dat raak je toch wel kwijt als je nix doet.

sorry bro maar zou iemand die zelf geen goed cuttiingschema kan in elkaar flanzen zker niet aan de t3 laten gaan :rolleyes:

europeman zei:

Tuurlijk.

Gewoon wat T3 nemen alsof het niets is. :rolleyes:

Ja joh gast, jezus man, weet je niet eens dat je dat dan ff moet doen man! Pfff amateur! Dat doet toch iedereen ;)

of dnp, als je toch bezig bent...

ik zou een periode nemen van 10 weken voor serieuze cut fase.

1e 4 weken beginnen met goed dieet en cardio. De cardio opbouwen. Na de 4 weken zorgen dat je hoeveelheid cardio goed op peil is en je dieet ook aanslaat!

Dan zou ik beginnen met winstrol of trenbolone acetate voor 6 weken dit in combi met clenbuterol. 2 weken op 2 weken af.

En combi van goede cardio en dieet alleen kan je al flink droog maken. Wil je echt serieus omlaag met je BF% dan zou ik pas de clen+AS. overwegen.

Terug
Naar boven