MuscleMeat

Hulp nodig bij Trainingsschema !

Renzomare

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
90kg
Hallo !
ik ben nu al een tijdje aan het trainen en het bevalt me super ! alleen vind ik dat bij mijn sportschool niet echt mooie trainingschema's gemaakt worden. Ik vraag vaak van doe is wat meer een pomp schema dus echt op kracht en pomp. Maar dat doen ze vaak niet, vaak train je dan maar 2 oefeningen op borst bijvoorbeeld.:eek:

Nu heb ik al een beetje gekeken op internet maar ik kan niet echt wat vinden, wie heeft al een kant en klaar schema liggen voor mij ? die mij dat zo even door kan geven. die dan bijvoorbeeld zegt van maandag borst+triceps enzovoort.

Hulp hard nodig !! want zo word ik niet opgepompt !
PS heb nu ook net Noxipro binnen dus wil ook met pre-work outs gaan werken.:)

Zou eerst kijken of je split of fb wil, wat je niveau is, etc. Aan de hand daarvan kan je veel beter een schema maken. Staat ook veel info in de stickies. Denk trouwens niet dat er iemand is die je zomaar een kant en klaar schema geeft als je er zelf (naar mijn idee) niet veel moeite voor doet

Geef eerst eens wat meer informatie over jezelf
- hoe vaak train je per week
- wat is je doel? Vet verbranden of massa opbouwen
- wat heb je zelf al uitgezocht

Als je wilt gaan trainen of zelfs wilt gaan bodybuilden dan zal je veel moeten lezen. In het begin zal dit moeilijk en veel zijn, maar als mensen dit door hebben zullen ze je daarbij ook helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train 4 dagen in de week.
Ik wil graag massa opbouwen !
Ik heb zelf uitgezocht dat je het beste elke dag een andere grote spiergroep aan kan pakken.
klopt dit ook ?

Dat klopt idd, als je 4 dagen traint zou ik persoonlijk zoiets doen:
Borst/voorkant schouder
Rug/achterkant schouder
Benen/midden schouder
Armen

Ik train 4 dagen in de week.
Ik wil graag massa opbouwen !
Ik heb zelf uitgezocht dat je het beste elke dag een andere grote spiergroep aan kan pakken.
klopt dit ook ?

Dan zou ik zelf inderdaad kiezen voor een vier daagse split. Ik heb zelf een hele lang tijd getraind met het volgende schema:
Dag 1 - Benen
Dag 2 - Borst / Triceps
Dag 3 - Rug / Biceps
Dag 4 - Schouders

Op internet en dbb zijn er talloze voorbeelden te vinden van een schema. Denk dat je per oefening het beste 3 setjes kan doen en dan je herhalingen tussen de 6 en 10 kan houden, dus bijvoorbeeld 10, 8 , 6.

Op de site http://www.bodybuilding.com/exercises/ kan je bijna alle oefeningen wel vinden en wordt handig uitgelegd met filmpjes.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de info !!

Terug
Naar boven