MuscleMeat

Hulp nodig krijg weinig massa verlies heel snel massa!

Ik heb even nagekeken wat je voedingsbehoefte is en dat komt op ongeveer 3100 kcal (onderhoud) en als je wilt bijkomen komt dit op 3600 kcal en wat ik lees krijg jij 2600 kcal binnen dus jij zit er dik onder dus het is heel normaal dat je aan het afvallen bent.

Tip: Meer eten

Ik heb even nagekeken wat je voedingsbehoefte is en dat komt op ongeveer 3100 kcal (onderhoud) en als je wilt bijkomen komt dit op 3600 kcal en wat ik lees krijg jij 2600 kcal binnen dus jij zit er dik onder dus het is heel normaal dat je aan het afvallen bent.

Tip: Meer eten

mijn onderhoud is amper 3100kcal -_- weet niet hoe je het berekend hebt ben practisch even lang en bijna 20kg zwaarder met veel minder vet

mijn onderhoud is amper 3100kcal -_- weet niet hoe je het berekend hebt ben practisch even lang en bijna 20kg zwaarder met veel minder vet

Nou ik bereken het op site dat ik heb gevonden op het net en als ik het voor jou bereken zit jij op 3400kcal (onderhoud)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor reacties!
180gr eiwit= 720
370koolh=1480
100gr vet=900
waarschijnlijk meer want gooi veel wokolie oosters er bij

ik eet 3100kcal + bannaan =3180 begrijp niet hoe je bij 2700komt
ik eet ruim genoeg want ik word wel dikker + sterker

iedergeval ik denk dat 3100kcal voor iemand van 56kilo+22% vet=70kilo genoeg is
het is mijn lichaams bouw begon fitness op 55kilo met 20% vet ofzo

Laatst bewerkt door een moderator:
100gram havermout 300kcal
500ml melk volle 250kcal
250gram gehakt 500kcal
rijst zilvervlies 100gram ongekookt 350kcal
100gram rijst 350kcal
250gram gehakt 500kcal
weightgainer 100gram 350kca
50gram casein 160kcall

Nou als ik hier alle kcal van optel krijg ik 2760 kcal

k

oke kcal zijn niet exact maar bedankt
ik kom zelf uit op 3150 met mijn berekening eet eigelijk 500gram gehakt geen 400gr en nogmeer maar hoe sluit ik all mijn topics heeft niet veel nut

avond eten is 300-400kcal ong die vergeet je

denk dat alleen een moderator dit kan.

d

oke bedankt
ik ben van 55kilo naar 80killo gegaan in 3jaar lekker!
had gewoon een verotte weegschaal kheb weegschaal ook getest
een vriend woog evenveel als bij hem thuis dat maakt deze topic overbodig want ik heb
goeie massa gegained! dacht gewoon dat ik nog steeds een botje was

Its all in your head

Heb jij nog nooit in een spiegel gekeken dan? Dat al die kilo's je niet zijn opgevallen

jawel maar ik zag wil dat ik breder werd maar ik had een slechte weegschaal dus dacht dat het de pump was
heb ook dat spiegel syndroom weetniet precies hoe het heet dat je je eigealtijd skinny vind
persioonlijk ben ik ookk nogsteeds skinny

Ik vrat toen ik 80 kg woog 3700 kcal anders kwam er ook weinig van. Neem het dus maar wel aan als er gezegd word dat je meer moet eten. Kan me niet voorstellen dat iemand van 1.85 lang van 80 kg groeit op 3000 kcal. Als je jezelf altijd skinny vind, wegen, en je spieren opmeten. Spiegel neemt me ook in de zeik maar als ik een paar maanden niet bij me ouders ben geweest zegt me vader ook wel eens dat ie ziet dat ik groei, dus niet teveel in de spiegel kijken

ey

heey dudesons bedankt maar zit in me hoofd ik groei goed

Dus... 500g roodvlees per dag, wil je kanker? Max 520g roodvlees per week.

Verder kloppen je kcals berekeningen voor geen meter. Bijvoorbeeld 500ml volle melk is 320kcals en 100g havermount is 364kcals. En wat voor slappe weightgainer is dat? 100g maar 300kcals? Ga lekker over op mammooth.
Vergeet ook niet je olie enzo erin te berekenen meestal per eetlepel 90 kcals, sauzen kun je eventueel ook toevoegen, maargoed dat zijn ook alleen maar suikers(ketchup wel aan te raden maar dan die van heinz zonder al die conserveringsmiddelen en troep.

Dus over hoeveelheid kcals zit je wel goed denk ik, zo niet een shake extra weightgainer?.

Dus... 500g roodvlees per dag, wil je kanker? Max 520g roodvlees per week.

Verder kloppen je kcals berekeningen voor geen meter. Bijvoorbeeld 500ml volle melk is 320kcals en 100g havermount is 364kcals. En wat voor slappe weightgainer is dat? 100g maar 300kcals? Ga lekker over op mammooth.
Vergeet ook niet je olie enzo erin te berekenen meestal per eetlepel 90 kcals, sauzen kun je eventueel ook toevoegen, maargoed dat zijn ook alleen maar suikers(ketchup wel aan te raden maar dan die van heinz zonder al die conserveringsmiddelen en troep.

Dus over hoeveelheid kcals zit je wel goed denk ik, zo niet een shake extra weightgainer?.
Als je troep wil, moet je Mammoth nemen.

domme reactie mijn weightgainer is teminste clean zonder zooi
clean voedsel heeft minder kcal
kanker krijg je toch overal van :rolleyes:

Stats
70kilo bankdrukken 5x
80kilo squatolympic 5x
120kilo deadlift 6x

perfecte vorm niet zoals somige Gym gasten

Terug
Naar boven