Kan iemand deze topics sluiten
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb even nagekeken wat je voedingsbehoefte is en dat komt op ongeveer 3100 kcal (onderhoud) en als je wilt bijkomen komt dit op 3600 kcal en wat ik lees krijg jij 2600 kcal binnen dus jij zit er dik onder dus het is heel normaal dat je aan het afvallen bent.
Tip: Meer eten
mijn onderhoud is amper 3100kcal -_- weet niet hoe je het berekend hebt ben practisch even lang en bijna 20kg zwaarder met veel minder vet
Als je troep wil, moet je Mammoth nemen.Dus... 500g roodvlees per dag, wil je kanker? Max 520g roodvlees per week.
Verder kloppen je kcals berekeningen voor geen meter. Bijvoorbeeld 500ml volle melk is 320kcals en 100g havermount is 364kcals. En wat voor slappe weightgainer is dat? 100g maar 300kcals? Ga lekker over op mammooth.
Vergeet ook niet je olie enzo erin te berekenen meestal per eetlepel 90 kcals, sauzen kun je eventueel ook toevoegen, maargoed dat zijn ook alleen maar suikers(ketchup wel aan te raden maar dan die van heinz zonder al die conserveringsmiddelen en troep.
Dus over hoeveelheid kcals zit je wel goed denk ik, zo niet een shake extra weightgainer?.