Dylan053
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 69kg
Ik ben 17 jaar en ik ga nu iets langer 4 maand naar de sportschool. Ik begon met 3 dagen per week en ging al snel naar 4 dagen. Nu ben ik er over uit om over te gaan op 5 dagen split. Ik ben op het moment aan het bulken en let goed op wat ik binnen krijg. (Ik houd alles bij en heb ook een eetschema gemaakt).
Mijn probleem is dat ik niet op de zaterdag kan trainen. Ik heb nu twee split schema's gemaakt alleen ik twijfel welke het beste zou zijn.
1.
Maandag: Rug
Dinsdag: Borst
Woensdag: -
Donderdag: Bi's en Tri's
Vrijdag: Benen
Zaterdag: -
Zondag: Schouders
2.
Donderdag: Benen
Vrijdag: Bi's en Tri's
Beiden hebben een klein nadeel en dat is met de triceps. Bij schema 1 is het mogelijk dat mijn triceps nog niet hersteld zijn van borst trainen. Bij schema 2 is het weer zo dat mijn triceps kapot zouden zijn vóór het trainen van schouders wat ook niet slim lijkt.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met een keuze maken wat beter zou zijn. Misschien hebben jullie nog een ander idee om wat dingen om te wisselen.
PS. sorry als ik iets heb gemist, dit is mijn eerste post
Mijn probleem is dat ik niet op de zaterdag kan trainen. Ik heb nu twee split schema's gemaakt alleen ik twijfel welke het beste zou zijn.
1.
Donderdag: Bi's en Tri's
Vrijdag: Benen
2.
Donderdag: Benen
Vrijdag: Bi's en Tri's
Beiden hebben een klein nadeel en dat is met de triceps. Bij schema 1 is het mogelijk dat mijn triceps nog niet hersteld zijn van borst trainen. Bij schema 2 is het weer zo dat mijn triceps kapot zouden zijn vóór het trainen van schouders wat ook niet slim lijkt.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met een keuze maken wat beter zou zijn. Misschien hebben jullie nog een ander idee om wat dingen om te wisselen.
PS. sorry als ik iets heb gemist, dit is mijn eerste post