Fitness Seller

Hulp nodig met de Kuur (Anapolon)

Status
Niet open voor verdere reacties.

the S

Novice
Waardering
0
Ey ik train nu al aardig een jaartje ofzo en ik wil anapolon gebruiken heb het al besteld.... 2 doosjes van 50 mg 20 pillen dus totaal 100 mg 40 pillen wat is het beste dat ik gewoon eerst een kuur pak van alleen 50 mg dus die van 20 pillen ?>? hoe gaa ik dat doen hoeveel moet ik per dag slikken 1 tg ? er is mij ook dit aangeraden MARIADISTEL ofzo om die pillen door je lever te helpen ofzo Kunnen jullie mij A.U.B helpen stap voor stap.

Ik dank jullie zeeer

Greetzzz

Als ik je leeftijd zo zie en dan al aan de oxy had je het bij mij niet gekregen...
Ga eerst eens gewoon trainen en kijk dan over een paar jaartjes weer eens...
De mariadistel kan je wel nemen hoor is goed voor je lever....

oxy is ongeveer het zwaarste wat er is,aan orale middelen.Zeer slechte keuze,maar dan ook zeer slecht als eeste kuur.Ik zou ze in de kast leggen,en zeker wachten met kuren.

En wat betreft je leeftijd...........Bezint eer gij begint

Oxy only is wel kracht en massawinst (lees vocht). Maar je zal er niks van overhouden. Nakuur zal je vast ook nog niet van hebben gehoord.

reed the sticky's en volg het advies van de heren boven mij op!!

Hahahahaha! 18 jaar, traint pas 1 jaar en gelijk aan de oxy's :roflol:

Je bent beter met een inject kuur, je bent toch niet bang van de naaldjes eh? :D

Goedemorgen heej.. gaat weer goed de laatste tijd hier..

- 18 jaar.. = no go voor a.s.minstens 21.. liever ouder.
- oxy voor 1e kuur is een slechte keuze..
- 1 jaar trainen en dan a.s. ?? zonde man.. je kan nog lang voorruit zonder.

Maw.. niet kuren en zeker niet met de oxy zo.. koop een pot eiwit en creatine..

Thanatos zei:
Goedemorgen heej.. gaat weer goed de laatste tijd hier..

- 18 jaar.. = no go voor a.s.minstens 21.. liever ouder.
- oxy voor 1e kuur is een slechte keuze..
- 1 jaar trainen en dan a.s. ?? zonde man.. je kan nog lang voorruit zonder.

Maw.. niet kuren en zeker niet met de oxy zo.. koop een pot eiwit en creatine..

niets op toe te voegen :)

Beste kerel,

Je hebt net de hielprik gehad. Denk je niet dat je iets te jong bent voor anabolen?

the S zei:
Ey ik train nu al aardig een jaartje ofzo en ik wil anapolon gebruiken heb het al besteld.... 2 doosjes van 50 mg 20 pillen dus totaal 100 mg 40 pillen wat is het beste dat ik gewoon eerst een kuur pak van alleen 50 mg dus die van 20 pillen ?>? hoe gaa ik dat doen hoeveel moet ik per dag slikken 1 tg ? er is mij ook dit aangeraden MARIADISTEL ofzo om die pillen door je lever te helpen ofzo Kunnen jullie mij A.U.B helpen stap voor stap.

Ik dank jullie zeeer

Greetzzz

2 doosjes van 50 mg 20 pillen dus totaal 100 mg 40 pillen

OMG..wordt steeds gekker hier..

gozer even serieus..oxy is niet wat je zoekt..na een jaartje en op die leeftijd heb je nog volop groeipotentieel..maak niet de fout door te vroeg te beginnen aan AAS..

eten als een paard en keihard trainen..geduld is een schone zaak bro..

grtjes D.W.

Ik moet wel zegen dat de hulp die je vroeg de juiste is; niet doen is het juiste advies , maar waarom kies je ook voor oxy voor je eerste kuur?

the S zei:

Ik dank jullie zeeer

Greetzzz
Je kunt beter 2 doosjes wilhelmina pepermunt naar binnen werken.

the S zei:

Ik dank jullie zeeer

Greetzzz

Niet meer dan 1 per dag nemen, wordt dus bijna 6 weekjes op 50 mg per dag, 2 keer per dag een halve tab.
Nakuren met nolvadex en/of clomid en daarna pas de mariadistel.

• Topic Starter Topic Starter
hmm ik had niet om jullie advies gevraagd maar om hulp .. ;) vriend van me heeft het ook gedaan nx mis mij en hij heeft nx kwijt geraakt . focking breed dus misschien zitten jullie fout?? Endymion thx voor de infoo

ng meer mensen hier die me willen helpen

alvast thx ^ ^

the S zei:
hmm ik had niet om jullie advies gevraagd maar om hulp .. ;) vriend van me heeft het ook gedaan nx mis mij en hij heeft nx kwijt geraakt . focking breed dus misschien zitten jullie fout?? Endymion thx voor de infoo

alvast thx ^ ^

Mijn advies! Ik zou gewoon gaan kuren lekker snel breed worden ja toch? :rolleyes:

Vooral niet nakuren kost alleen maar extra tijd, zonde! Succes kerel! Post nog wel even before en after pic's als je klaar bent! :rolleyes:

the S zei:

alvast thx ^ ^
Het is jouw lichaam kerel je moet het zelf weten maar IMO ben je zeer onverantwoord bezig zo; je bent nog maar 18, je traint slechts een jaartje en je gaat gelijk met een van de zwaarste roids beginnen als eerste kuur.

Dat je vriend niks kwijgeraakt is geloof ik niet, tenzij hij direct met andere roids doorgegaan is wat je vaak ziet bij mensen die onverantwoord met roids omspringen.

• Topic Starter Topic Starter
@ black night ja ik weet dat het mijn lichaam isss ik ga deze shit niet blijven doen gewoon 1 x en dan blijven doortrainen ik blijf dat spul niet voor altijd doen..
en ik hoef ook geen bodybuilder te zijn als ik maar breed wordt snap je.

Krijg ik ng hulp bro's

ja tuurlijk begrijpen we je word maar snel ''Breed'' :lifter:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven