Fitness Seller

Hulp nodig met de Kuur (Anapolon)

Status
Niet open voor verdere reacties.

the S

Novice
Waardering
0
Ey ik train nu al aardig een jaartje ofzo en ik wil anapolon gebruiken heb het al besteld.... 2 doosjes van 50 mg 20 pillen dus totaal 100 mg 40 pillen wat is het beste dat ik gewoon eerst een kuur pak van alleen 50 mg dus die van 20 pillen ?>? hoe gaa ik dat doen hoeveel moet ik per dag slikken 1 tg ? er is mij ook dit aangeraden MARIADISTEL ofzo om die pillen door je lever te helpen ofzo Kunnen jullie mij A.U.B helpen stap voor stap.

Ik dank jullie zeeer

Greetzzz

Als ik je leeftijd zo zie en dan al aan de oxy had je het bij mij niet gekregen...
Ga eerst eens gewoon trainen en kijk dan over een paar jaartjes weer eens...
De mariadistel kan je wel nemen hoor is goed voor je lever....

oxy is ongeveer het zwaarste wat er is,aan orale middelen.Zeer slechte keuze,maar dan ook zeer slecht als eeste kuur.Ik zou ze in de kast leggen,en zeker wachten met kuren.

En wat betreft je leeftijd...........Bezint eer gij begint

Oxy only is wel kracht en massawinst (lees vocht). Maar je zal er niks van overhouden. Nakuur zal je vast ook nog niet van hebben gehoord.

reed the sticky's en volg het advies van de heren boven mij op!!

Hahahahaha! 18 jaar, traint pas 1 jaar en gelijk aan de oxy's :roflol:

Je bent beter met een inject kuur, je bent toch niet bang van de naaldjes eh? :D

Goedemorgen heej.. gaat weer goed de laatste tijd hier..

- 18 jaar.. = no go voor a.s.minstens 21.. liever ouder.
- oxy voor 1e kuur is een slechte keuze..
- 1 jaar trainen en dan a.s. ?? zonde man.. je kan nog lang voorruit zonder.

Maw.. niet kuren en zeker niet met de oxy zo.. koop een pot eiwit en creatine..

Thanatos zei:
Goedemorgen heej.. gaat weer goed de laatste tijd hier..

- 18 jaar.. = no go voor a.s.minstens 21.. liever ouder.
- oxy voor 1e kuur is een slechte keuze..
- 1 jaar trainen en dan a.s. ?? zonde man.. je kan nog lang voorruit zonder.