MuscleMeat

Hulp nodig met de Kuur (Anapolon)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van anadrol-only kuur niets verliezen, KAN GEWOON NIET, het is eerder NIETS OVERHOUDEN.

Advies (als je toch meteen wilt gaan kuren...):

250mg a 500mg Test Enanthaat per week (1-11)
200 a 400mg Deca per week (1-10)
Eerste 4 weken anapolon @ 50mg/dag (hoeft niet maar aangezien je het toch liggen hebt :rolleyes: )
En een goede nakuur natuurlijk...
Verder goede voeding (kijk eens in de voeding sectie van dit forum) en goede training...

Hiervan wordt je groot, en vooral, blijf je groot, wat toch het belangrijkste is eh?

• Topic Starter Topic Starter
Van anadrol-only kuur niets verliezen, KAN GEWOON NIET, het is eerder NIETS OVERHOUDEN.

Wat bedoel je precies met die zin Hondadelsoll

thx alvast

the S zei:

thx alvast

dat je stom bezig ben als je eraan begint, en dat je toch niets overhoud van de gains! ennuh, ff snel breed worden lukt sneller met een BreEzaH en wat push ups. Ga dat eerst nog maar een paar jaar doen....

Laatst bewerkt:
M@rsel zei:
dat je stom bezig ben als je eraan begint, en dat je toch niets overhoud van de gains! ennuh, ff snel breed worden lukt sneller met een BreEzaH en wat push ups. Ga dat eerst nog maar een paar jaar doen....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tazzz ey gozerrr ik vroeg je netjes om hulp.. niet van die blije kinderachtige adviezen die je misschien aan je broertje geeft. maar niet aan mij vriend als je me niet helpt beterr hou je je mond.. easy;)

breezerr loll dat drinken pusssyyss mann je bedoelde hennesy neem ik aan ;)

maar een keer en daarna niet meer?..

je zal de eerste zijn die ik ken die het bij een enkel kuurtje houdt bro..

luister aub en begin er nog niet aan..

oxy zou ik zker niet gebruiken als je dan toch perse wilt gaan kuren...pak dan winny daar behoud je tenminste zo goed als al je gewonnen massa mee.

the S zei:
tazzz ey gozerrr ik vroeg je netjes om hulp.. niet van die blije kinderachtige adviezen die je misschien aan je broertje geeft. maar niet aan mij vriend als je me niet helpt beterr hou je je mond.. easy;)

Lees nu eens goed alle posts nog eens door... denk je nu echt dat we je zitten te narren ofzo?? Ik en met mij hier velen helpen jongens zoals jij met zoals je vraagt met adviezen.. echter krijgen we dit dagelijks voor de kiezen.. meer zo rond de zomertijd dus je bent vroeg :D

Mijn advies.. kuur niet.. en als je het echt niet kan laten dan zeker niet met oxy.

Pak wat primobolan(inject) of wat testosteron(inject).. durf je dat niet neem dan wat winstrol of dianabol tabs..

Maar je kunt nog zoveel massa pakken met een goed dieet en eetschema.. zonde om je potentie te vergooien..

the S zei:

thx alvast

Zei je niet dat je vriend van een anadrol kuur, na de kuur NIETS verloor van zijn gewonnen "spiermassa" (eigenlijk vochtmassa)? Dit kan namelijk echt niet, eens je met de anadrol stopt ben je alles bijna meteen terug kwijt... Daarom dat de meeste mensen die anadrol gebruiken er ook iets anders achter of bijnemen zoals bv deca en test.

Aja, anadrol = oxymetholone = anapolon.

the S zei:

nee zeker niet maar als je toch al van iedereen hier hoort dat je niet verstandig bezig bent...??? waarom stel je het dan gewoon niet nog effe uit, of maak je een fatsoenlijke eerste kuur waar je ook nog iets aan hebt en overhoud?? een kuurtje is niet iets wat je zomaar ''effe'' doet omdat je snel breed wilt worden, je moet er wel goed over nadenken en de gevolgen kennen!

Maar als je toch doorzet moet je het zelf weten... het is en blijf natuurlijk je eigen keus

HondaDelsol zei:
Zei je niet dat je vriend van een anadrol kuur, na de kuur NIETS verloor van zijn gewonnen "spiermassa" (eigenlijk vochtmassa)? Dit kan namelijk echt niet, eens je met de anadrol stopt ben je alles bijna meteen terug kwijt... Daarom dat de meeste mensen die anadrol gebruiken er ook iets anders achter of bijnemen zoals bv deca en test.

Aja, anadrol = oxymetholone = anapolon.

Ja kan wel @ me vriend is misshcine wel wat kwijt geraakt maar niet veel als je wilt laat ik je foto zien vriendddd...

e het is niet zo dat je met oxy alles kwijt raakt, je krijgt tijdens gebruik enorme kracht/massa boost, die kracht en massa verlies je grotendeels waardoor het uiteidekijk lijkt alsof je nix hebt gewonnen...en oxy is ook nog eens erg slecht voor je lever..
pak je eerste kuur gewoon goed aan en ga voor test/deca, zou echt zonde zijn als je tijdens je eerste kuur niet alles eruit haalt...
owja en er is idaad niet zoiets als ik doe maar 1 kuurtje, once u joint the darkside theres no way back...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven