twizzle2711 zei:ja tuurlijk begrijpen we je word maar snel ''Breed''![]()
is dat jouw hulp

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
twizzle2711 zei:ja tuurlijk begrijpen we je word maar snel ''Breed''![]()

)the S zei:Van anadrol-only kuur niets verliezen, KAN GEWOON NIET, het is eerder NIETS OVERHOUDEN.
Wat bedoel je precies met die zin Hondadelsoll
thx alvast
M@rsel zei:dat je stom bezig ben als je eraan begint, en dat je toch niets overhoud van de gains! ennuh, ff snel breed worden lukt sneller met een BreEzaH en wat push ups. Ga dat eerst nog maar een paar jaar doen....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

the S zei:tazzz ey gozerrr ik vroeg je netjes om hulp.. niet van die blije kinderachtige adviezen die je misschien aan je broertje geeft. maar niet aan mij vriend als je me niet helpt beterr hou je je mond.. easy![]()
the S zei:Van anadrol-only kuur niets verliezen, KAN GEWOON NIET, het is eerder NIETS OVERHOUDEN.
Wat bedoel je precies met die zin Hondadelsoll
thx alvast
the S zei:
waarom stel je het dan gewoon niet nog effe uit, of maak je een fatsoenlijke eerste kuur waar je ook nog iets aan hebt en overhoud?? een kuurtje is niet iets wat je zomaar ''effe'' doet omdat je snel breed wilt worden, je moet er wel goed over nadenken en de gevolgen kennen!HondaDelsol zei:Zei je niet dat je vriend van een anadrol kuur, na de kuur NIETS verloor van zijn gewonnen "spiermassa" (eigenlijk vochtmassa)? Dit kan namelijk echt niet, eens je met de anadrol stopt ben je alles bijna meteen terug kwijt... Daarom dat de meeste mensen die anadrol gebruiken er ook iets anders achter of bijnemen zoals bv deca en test.
Aja, anadrol = oxymetholone = anapolon.