Hey allemaal,
Ik ben nieuw hier op deze forum en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik ben 23 jaar, 172 en hier komt het ik weeg 52kg! Nu ben ik nooit echt zwaar geweest..in me goede tijden 55kg maar 3 weken geleden is een verstandkies getrokken waardoor ik ontzettend ben afgevallen en ik moet nog 2 keer naar de kaakchirurg maar dat ter zijde. Ik ben naar de huisarts geweest..bloed laten prikken en het enige dat ze zeggen is dat ik gezond ben..ik ben niet moe..ik heb gewoon trek om te eten dus er is niks mis volgens hun. Nu hoef ik niet onzettend gespierd te worden maar een fiks aantal kilo's erbij mag wel..hier is wat ik dagelijks ongeveer eet:
9 uur (afhankelijk van wanneer ik opsta hehe)
3 bruine boterhammen met pindakaas
glas melk
banaan
12 uur
2 bruine boterhammen met pindakaas
2 bruine boterhammen met aardappel salade
glas melk
3 uur
1 bruine boterhammen met aardappel salade
glas melk
(soms ook wat fastfood - mcdonalds of patat met frikandel ofzo)
6 uur
Rijst met groente en vlees
10 uur
2 boterhammen pindakaas
1 boterham aardappelsalade
glas melk
Nu zou ik graag willen weten of dit de juiste voeding is..is het te weinig? Of moet ik andere dingen gaan eten? Ben laatste tijd ook meer pindakaas gegeten omdat mij verteld is dat daar veel calorieen inzitten..nu vind ik het best lekker maar zou toch liever iets anders daarvoor in de plaats nemen omdat het zo ontzetten droog is en moeilijk te eten is haha.
Ik hoop dat iemand me kan helpen
VC5
Ik ben nieuw hier op deze forum en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik ben 23 jaar, 172 en hier komt het ik weeg 52kg! Nu ben ik nooit echt zwaar geweest..in me goede tijden 55kg maar 3 weken geleden is een verstandkies getrokken waardoor ik ontzettend ben afgevallen en ik moet nog 2 keer naar de kaakchirurg maar dat ter zijde. Ik ben naar de huisarts geweest..bloed laten prikken en het enige dat ze zeggen is dat ik gezond ben..ik ben niet moe..ik heb gewoon trek om te eten dus er is niks mis volgens hun. Nu hoef ik niet onzettend gespierd te worden maar een fiks aantal kilo's erbij mag wel..hier is wat ik dagelijks ongeveer eet:
9 uur (afhankelijk van wanneer ik opsta hehe)
3 bruine boterhammen met pindakaas
glas melk
banaan
12 uur
2 bruine boterhammen met aardappel salade
glas melk
3 uur
1 bruine boterhammen met aardappel salade
glas melk
(soms ook wat fastfood - mcdonalds of patat met frikandel ofzo)
6 uur
Rijst met groente en vlees
10 uur
2 boterhammen pindakaas
1 boterham aardappelsalade
glas melk
Nu zou ik graag willen weten of dit de juiste voeding is..is het te weinig? Of moet ik andere dingen gaan eten? Ben laatste tijd ook meer pindakaas gegeten omdat mij verteld is dat daar veel calorieen inzitten..nu vind ik het best lekker maar zou toch liever iets anders daarvoor in de plaats nemen omdat het zo ontzetten droog is en moeilijk te eten is haha.
Ik hoop dat iemand me kan helpen
VC5