hallo ben nieuw op dit forum en ook nieuw in het fitniss, ik doe nu zo'n 4 maanden sporten, maar wil nu toch wat meer info, want wil graag meer massa kweken.
ik ben 23 jaar, 1,74 m. weeg 64 kg, vertpercentage ? .
ik doe nu 4 dagen in de week trainen ,
maandag: borst, biceps, schouders, buik
dinsdag, rug, triceps, benen
donderdag: borst,biceps,schouders,buik
vrijdag:rug,triceps,benen
welke oefeningen ik doe kan ik niet echt zeggen ken niet alle namen, maar elke spier doe ik zon 4 a 5 verschillende oefeningen.
en ik doe dan per oefening 3 setjes, met herhalingen van 10 , 8 en 6 keer, en iedere keer het gewicht verzwaren.
zo heb ik het van andere gehoord. ik hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen met een goed schema, want ik wil zo snel mogelijk spieren kweken. ik ben ook al een tijd bezig met mijn voeding maar hier op het forum vind ik er al ook heel wat info over.
alvast bedankt. greets raf
ik ben 23 jaar, 1,74 m. weeg 64 kg, vertpercentage ? .
ik doe nu 4 dagen in de week trainen ,
maandag: borst, biceps, schouders, buik
dinsdag, rug, triceps, benen
donderdag: borst,biceps,schouders,buik
vrijdag:rug,triceps,benen
welke oefeningen ik doe kan ik niet echt zeggen ken niet alle namen, maar elke spier doe ik zon 4 a 5 verschillende oefeningen.
en ik doe dan per oefening 3 setjes, met herhalingen van 10 , 8 en 6 keer, en iedere keer het gewicht verzwaren.
zo heb ik het van andere gehoord. ik hoop dat jullie me hier verder mee kunnen helpen met een goed schema, want ik wil zo snel mogelijk spieren kweken. ik ben ook al een tijd bezig met mijn voeding maar hier op het forum vind ik er al ook heel wat info over.
alvast bedankt. greets raf