- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot vandaag best weer wat last gehad (heupen, ellebogen) maar even met Nick meegedaan, Deadlifts.
Opgewerkt tot 5x5x100
Goodmornings 3x8x60
Ellebogen protesteerden het meest.\Heupen geen probleem (meer)

Tot vandaag best weer wat last gehad (heupen, ellebogen) maar even met Nick meegedaan, Deadlifts.
Opgewerkt tot 5x5x100
Goodmornings 3x8x60
Ellebogen protesteerden het meest.\Heupen geen probleem (meer)

5xBw (pijnlijke knieën...)
5x20 (gaat al beter)
5x50 (voelt veel beter dan zonder gewicht!)
5x70
5x90
5x100
7x115 (eigenlijk meer een conditie beperking dan kracht...)
8x90
20 minuutje bezig geweest.
Blij mee eigenlijk.
Ging goed met heel losse bandjes voor wat warmte, zonder riem, maar met polsbandages.
Hamstrings verkrampten een beetje na de twee laatste sets.
Misschien off-topic en buiten dat niet helemaal mijn zaak, maar merken jullie "veel" verschil qua pijntjes/gains nu je de 35 grens gepasseerd bent?
Kleine pijntjes heeft denk ik nagenoeg iedereen wel, 18 of 48.

Tja bij mij is het reuma...Misschien off-topic en buiten dat niet helemaal mijn zaak, maar merken jullie "veel" verschil qua pijntjes/gains nu je de 35 grens gepasseerd bent?
Hey, BBBB!
Will do matey!
Ik heb wel een redelijk vaste basis kracht eigenlijk ja.Hey Hummer, fijn dat het nu weer zachtjes aan wat beter gaat!
Aan de gewichten te zien, is het niet te zien dat je er zo'n tijd uit bent geweest
Succes met verder opbouwen!
Van de zomer 200kg Skinnie!no pain, no gain GVDnogantoe!!!
gewoon knallen hummer! hup 200 kg op die stang! je moet even door die grens heen![]()
Misschien off-topic en buiten dat niet helemaal mijn zaak, maar merken jullie "veel" verschil qua pijntjes/gains nu je de 35 grens gepasseerd bent?
Maarja, buiten het trainen om zit ik gewoon heel de dag achter een desk. Dus ja,Ik ook niet! ;-)Hoop is goed, inzet=check, kracht=check..ik zie geen obstakels meer..![]()
Tja, ik doe inmiddels al meer dan 30 jaar redelijk zwaar en intensief lichamelijk zwaar werk, en dat vergt zijn tol vrees ik.Ja nou, ik nietMaarja, buiten het trainen om zit ik gewoon heel de dag achter een desk. Dus ja,
het is een ander verhaal bij Hummie met zijn bootwerk allemaal
Ik schijn een legende niet te kennen, maar good luck on your comeback !
1x per maand trainen, 1x per week bedoel je of vat ik m even niet
Maar het ging dus weer lekker, fijn te lezen. Dat zijn goeie berichten! Hummer is back![]()