- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Van Persie binnenkort ook naar Real
Ik hoop dat Ajax niet zo'n Feyenoord-speler gaat kopen. Zo'n briljant talent uit een paprikaland, die na zes maanden weer mag vertrekken vanwege zijn onkunde. Daarnaast hebben ze altijd Cvitanich nog, die er misschien wel 20 inschopt/kopt in de komende 20 wedstrijden.
Raul speelt er ook nog, al is die dit seizoen ook niet in z'n topvorm.
Ik denk dat Huntelaar best een basisplek kan veroveren daar als hij eenmaal z'n draai gevonden heeft. Scoren doet hij altijd, en bij Real Madrid is de aanvoer nog 10 keer beter dan bij Ajax.
De geruchten gaan dat Danny Blind in Denemarken is om te onderhandelen met OB over Baye Djiby Fall. Een spits uit Senegal die al langer door Ajax gevolgd wordt. 23 Jaar oud en al 4 clubs gehad, en geen enkele club van enigsinds niveau.
Nu bekend is dat Heerenveen sowieso 1 miljoen krijgt plus een percentage van de transfersom die Ajax van Real Madrid ontvangt, moet er toch binnen een bepaald budget worden gekeken, ook omdat Huntelaar destijds al voor 9 miljoen is gekocht. Dus als Ajax 20 miljoen krijgt van Real Madrid, is sowieso 20-9-1=10 miljoen wat maximaal overblijft, en dan moet er nog een percentage van 20 miljoen aan Heerenveen betaald worden. Als dat 10% is, blijft er voor Ajax nog maar 8 miljoen over. Daar koop je tegenwoordig een speler voor uit de Jupiler League.
PSV wilde deze zomer Milevskiy kopen, maar dat is afgeketst. Misschien kan Ajax eens een hengeltje uitgooien bij Dinamo Kiev. Ik meen dat hij rond de 10 miloen euro moest kosten. Ik vind het een goede spits, goed aanspeelpunt en goede dribbelaar met overzicht.
Mocht Huntelaar voor 20 miljoen vertrekken, wat natuurlijk wanbeleid is aangezien Ajax een aantal maanden geleden een bod van 40 miljoen geweigerd heeft, dan komt het dus neer dat hij Ajax 8 miljoen winst en 100 doelpunten in 120 wedstrijden opleverd. Je kan dat natuurlijk ook van een positieve kant bekijken.
Verder denk ik dat hij bij Real makkelijk een basisplaats zou veroveren. Ruud is natuurlijk nog eruit tot volgend seizoen. Raul heeft zijn krediet verspeeld bij het Real publiek. Saviola zit daar voor spek en bonen.
@internethoolies, sterf. Als dat alles is wat in je hoofd omgaat kan je er beter zelf een einde aan maken ipv zuurstof verspillen.
Dat van die 40 miljoen is wel waar, al heeft Huntelaar eerder zelf verklaard dat hij alleen voor een topclub weg zou willen. Volgens mij had hij niet echt trek om bij City te gaan spelen.
Haha, dat meen je toch niet?
Ik hou me niet zo bezig hoor, met Ajax. Maar als een spits als Huntelaar zich te goed zou voelen voor een topclub als manchester City, dat zou toch een lachertje zijn.
Dat hij veel in de Nederlandse competitie scoort hoeft nog niet te betekenen dat hij in een Engelse of Spaanse competitie ook veel zou scoren.
Huntelaar is best een aardig spits, maar persoonlijk vind ik hem toch te beperkt.

Meen ik wel, heeft hij meerdere malen gezegd. En blijkbaar heeft hij gelijk gekregen![]()

Moeten we nog maar zien. Of hij mee kan komen bij real
En hij zal wel flink in waarde gezakt zijn dan. Niet dat hem iets boeit natuurlijk, maar zegt toch wel iets over zijn prestaties van afgelopen tijd.

Moeten we nog maar zien. Of hij mee kan komen bij real
En hij zal wel flink in waarde gezakt zijn dan. Niet dat hem iets boeit natuurlijk, maar zegt toch wel iets over zijn prestaties van afgelopen tijd.
Huntelaar is natuurlijk makkelijk een van de beste spelers bij Ajax. Maar het valt toch moeilijk te ontkennen dat hij moeite heeft zijn topvorm te vinden.
Verder boeit het me geen fl**ker. Als ik hem niet meer hoef te zien op mn rustige zondagavond, voel ik me al een stuk beter.
Ik hoop dat hij verkocht wordt voor 20 miljoen. En vervolgens een kk trap krijgt tijdens een wedstrijd in Spanje. Waarna zijn enkel volledig naar de klote gaat.
Verrader.