Fitness Seller

Breaking News Huntelaar eindelijk opgerot bij ajax

Bacchianini is een calimero.
feijenoord is het Ajax van rotterdam! Vraag maar aan een echte rotterdamse supporter, een Spartaan.

Jammer dan Huntelaar weg is maar het was te verwachten. Ik verwacht niet dat hij het gaat maken bij real. Maar dat dacht ik ook van van Nistelrooij, dus.. :)

kon je verwachten van een spartaan he S-P-E-R-M-A!!!!!!

Yeaah die stuntelaar is op gedondert!

Precies...tactiek van de koninklijke;), ze hebben ook maar € 20 miljoen euro
geboden, daar moet dus nog het nodige bij want suliman die ze van Heerenveen hebben gehaald deze zomer, hebben ze eigenlijk met het geld van Huntelaar gehaald en koste ook al dik € 16 miljoen...tevens heeft Heerenveen recht op 20% van de transfer inkomsten boven de € 9 miljoen
op Huntelaar.

Tussen de 24 en 27 miljoen lijkt me een meer rieele optie, denk dat Ajax ook nog wat tekorten in de begroting wil afdekken:dance:.

Kijk....:D, volgens mij zit ik dicht bij de bron:D.
Ajax zal denk ik alleen nog Ricky van Wolfswinkel (Vitesse) eventueel halen, het geld van de Huntelaar-tranfer is namelijk deze zomer al uitgegeven....

20 miljoen vast en 7 miljoen variabel is een goede deal, je financiele positie
is weer sterk toegenomen en denk dat je kwa financieel beleid meer naar de kant van Heerenveen op moet;). Kun je b.v. in de winterstop ook nog Barinogwat, Rommendahl en Delorge verkopen, is er misschien nog ruimte om
nog een talent van elders toe te voegen...

Ik heb respect voor Huntelaar, zou nooit willen dat die jongen wat overkomt.
Ik gun het hem dan ook van harte die transfer.

zeg ik dan dat ik het Huntelaar niet gun want komop het is de beste spits van Nederland nog steeds alleen ik denk niet dat die Spanje aan kan.

En is het zeker een aderlating voor Ajax wat ik niet erg vind.

Hoop echt dat de 5+6 regel eens tot stand zal komen. kan niet wachten. De mooie tijden van ajax en oranje jaren 90, ben blij dat ik dat later tegen mijn kinderen kan vertellen. Ze zullen jaloers op me zijn en het zichzelf niet voor kunnen stellen, een nederlandse club die europa domineerde...
Het gaat niet om of het ajax is of wat dan ook, na een seizoen is wijnaldum ook al weer weg bij feyenoord. het voetbal in Nederland is zo weinig aan, weer een Nederlander weg, weer minder kwaliteit, weer een imago deuk. Er zal wel een 2e rangs afrikaan komen voor en seizoenetje.

Elke Nederlandse topper is tot nu toe in het buitenland uitgegroeid tot een wereldtopper. Zo ook Huntelaar.

Bacchianini is een calimero.
feijenoord is het Ajax van rotterdam! Vraag maar aan een echte rotterdamse supporter, een Spartaan.

Jammer dan Huntelaar weg is maar het was te verwachten. Ik verwacht niet dat hij het gaat maken bij real. Maar dat dacht ik ook van van Nistelrooij, dus.. :)

Sparta, k*tclub. Tijdens de bekerwedstrijd zaten der nog geen 4000 man, terwijl der normaal 10.000 zitten. Brutale ''echte'' supporters.

Die heeft het ook nog wel een half seizoen goed gedaan bij Chelsea toch?:roflol:

Wat is er van hem geworden eigenlijk?

Die heeft het ook nog wel een half seizoen goed gedaan bij Chelsea toch?:roflol:

Wat is er van hem geworden eigenlijk?

Chelsea? Ajax heeft hem destijds aan Inter verkocht. Beste deal voor Ajax ooit, ze hebben er geloof ik destijds 13 miljoen voor gekregen. Hij zit nu bij Everton.

Chelsea? Ajax heeft hem destijds aan Inter verkocht. Beste deal voor Ajax ooit, ze hebben er geloof ik destijds 13 miljoen voor gekregen. Hij zit nu bij Everton.

Bij Everton speelt hij ook nooit. Hij zou beter naar een club in de eredivisie gaan, maar hij wil natuurlijk zijn salaris niet inleveren.

Bij Everton speelt hij ook nooit. Hij zou beter naar een club in de eredivisie gaan, maar hij wil natuurlijk zijn salaris niet inleveren.

Klopt, hij speelt daar amper. Hij heeft zelfs nog een paar interlands gespeelt, hoewel ik hem nooit echt heel goed vond. Bij een club als Nec of Heerenveen zou hij het prima doen denk ik, maar dan moet hij inderdaad wel veel salaris inleveren.

wat denk je waar die zijn carriere is begonnen bijv Agovv en een regioclubje die laatste heeft nog nooit een miljoen gezien ik ook niet trouwens haha

Wat een parate kennis :o Huntelaar is nooit bij agovv begonnen. Hij begon bij een amateur club en ging daarna naar de jeugdopleiding van De Graafschap.

Terug
Naar boven