Boehoe, wat een oneerlijke wereld he. Het zijn altijd de mensen die zelf geen succes hebben die anderen ook niks gunnen.
Wel als hij eerst loopt te beweren dat hij de komende jaren bij Ajax blijft spelen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boehoe, wat een oneerlijke wereld he. Het zijn altijd de mensen die zelf geen succes hebben die anderen ook niks gunnen.
Pff, welkom in de wereld van de voetballerij. Juist als spelers zulke dingen zeggen, weet je dat er wat speelt. Dat is hetzelfde als wanneer de directie van een voetbalclub vanuit het niets de mededeling doet dat ze "het volste vertrouwen hebben in de trainer". Dan weet je ook dat hij binnen een week op straat staat.
Ja dat is waar. Maar hij kan ook gewoon z'n bek houden. Ach ja. Nu is hij opgerot, wij kopen van die 20 miljoen mooi weer een nieuwe speler van Groningen / Heerenveen.
so true!!als nu alle voetballers van nederland hem volgen,dan kunnen ze de eredivisie mooi opdoeken!is er ook weer ruimte voor wat leuks op de tv!!!

Het kan snel gaan. Twee dagen geleden was er nog nergens sprake van.![]()

als nu alle voetballers van nederland hem volgen,dan kunnen ze de eredivisie mooi opdoeken!is er ook weer ruimte voor wat leuks op de tv!!!
Ik hoop dat hij verkocht wordt voor 20 miljoen. En vervolgens een kk trap krijgt tijdens een wedstrijd in Spanje. Waarna zijn enkel volledig naar de klote gaat.
Verrader.
Whahaha kan wel merken dat er hier een paar vieze kakkerlakken zitten.
Wat er ook gezegd word, er is geen 1 club in de eredivisie die zo slecht speelt en toch nog in de top 3 blijft!
Huntelaar heeft 100% gelijk als je het mij vraagt. Voor flink wat geld in de zon zitten en met je oude maten trainen en chillen. Kan me geen mooier leven voorstellen.
500.000 naar de graafschapallemaal door die stertraining die hij gehad heeft daar
weet nog dat we hem stuntelaar noemde en dat hij altijd op de bank zat :$