MuscleMeat

Breaking News Huntelaar eindelijk opgerot bij ajax

Pff, welkom in de wereld van de voetballerij. Juist als spelers zulke dingen zeggen, weet je dat er wat speelt. Dat is hetzelfde als wanneer de directie van een voetbalclub vanuit het niets de mededeling doet dat ze "het volste vertrouwen hebben in de trainer". Dan weet je ook dat hij binnen een week op straat staat.

Pff, welkom in de wereld van de voetballerij. Juist als spelers zulke dingen zeggen, weet je dat er wat speelt. Dat is hetzelfde als wanneer de directie van een voetbalclub vanuit het niets de mededeling doet dat ze "het volste vertrouwen hebben in de trainer". Dan weet je ook dat hij binnen een week op straat staat.

Ja dat is waar. Maar hij kan ook gewoon z'n bek houden. Ach ja. Nu is hij opgerot, wij kopen van die 20 miljoen mooi weer een nieuwe speler van Groningen / Heerenveen.

+1 en j**** lopen altijd weg.

Whahaha kan wel merken dat er hier een paar vieze kakkerlakken zitten.

Wat er ook gezegd word, er is geen 1 club in de eredivisie die zo slecht speelt en toch nog in de top 3 blijft!

Huntelaar heeft 100% gelijk als je het mij vraagt. Voor flink wat geld in de zon zitten en met je oude maten trainen en chillen. Kan me geen mooier leven voorstellen.

Ajax en Real Madrid hebben een akkoord bereikt over de transfer van Klaas Jan Huntelaar. Met de overgang, per 2 januari 2009, is een totaalbedrag gemoeid van 27 miljoen euro, waarvan 20 miljoen euro vast en 7 miljoen euro variabel.

Staat nu op de ajax site.....

Yup, het is bevestigd op de Ajax site.

als nu alle voetballers van nederland hem volgen,dan kunnen ze de eredivisie mooi opdoeken!is er ook weer ruimte voor wat leuks op de tv!!!

500.000 naar de graafschap :P allemaal door die stertraining die hij gehad heeft daar
weet nog dat we hem stuntelaar noemde en dat hij altijd op de bank zat :$

Whahaha kan wel merken dat er hier een paar vieze kakkerlakken zitten.

Wat er ook gezegd word, er is geen 1 club in de eredivisie die zo slecht speelt en toch nog in de top 3 blijft!

Huntelaar heeft 100% gelijk als je het mij vraagt. Voor flink wat geld in de zon zitten en met je oude maten trainen en chillen. Kan me geen mooier leven voorstellen.

daar heb je gelijk in we spelen echt klote maar wij gaan niet als het slecht gaat met de club met onze rug naar het veld staan en massaal de tribiunes verlaten en je club alleen maar uitfluiten nee wij gaan naar de spelers en de trainer toe om het zelf eens tegen hun vertellen gekke neuzen dat jullie zijn.

500.000 naar de graafschap :P allemaal door die stertraining die hij gehad heeft daar
weet nog dat we hem stuntelaar noemde en dat hij altijd op de bank zat :$

wat denk je waar die zijn carriere is begonnen bijv Agovv en een regioclubje die laatste heeft nog nooit een miljoen gezien ik ook niet trouwens haha

Boeiend.

NEC is de toekomst.

Bacchianini is een calimero.
feijenoord is het Ajax van rotterdam! Vraag maar aan een echte rotterdamse supporter, een Spartaan.

Jammer dan Huntelaar weg is maar het was te verwachten. Ik verwacht niet dat hij het gaat maken bij real. Maar dat dacht ik ook van van Nistelrooij, dus.. :)

Terug
Naar boven