Ajax heeft net € 5,8 miljoen geboden op Elia van FC Twente..ze hebben het nog afgewezen ook
...volgens mij hebben ze in Enschede niet door dat het maar FC Twente is...het is toch een eer dat Ajax in een speler van hun geinteresseerd is
....denk dat ze die Barinogwat in de deal moeten gaan betrekken, dan komt het wel rond
.
Ajax is ook nog steeds geinteresserd in van Wolfswinkel, daar zijn ze de zaak ook nog van aan het aftasten vooral nu Ajax een aantal spelers wil verhuren en verkopen...in die combi zullen ze ook wat gaan proberen bij Vitesse verwacht ik, al denk ik dat er ook nog zeker € 2 miljoen aan cash bij moet
.
...volgens mij hebben ze in Enschede niet door dat het maar FC Twente is...het is toch een eer dat Ajax in een speler van hun geinteresseerd is
....denk dat ze die Barinogwat in de deal moeten gaan betrekken, dan komt het wel rond
.Ajax is ook nog steeds geinteresserd in van Wolfswinkel, daar zijn ze de zaak ook nog van aan het aftasten vooral nu Ajax een aantal spelers wil verhuren en verkopen...in die combi zullen ze ook wat gaan proberen bij Vitesse verwacht ik, al denk ik dat er ook nog zeker € 2 miljoen aan cash bij moet
.