- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Dat is het probleem als je zelf eerst flink cashed op 1 van je spelers. Elke club in Nederland weet precies wat Ajax heeft verdient aan de verkoop van Sneijder, Babel en de Mul en gaan dus absurde bedragen vragen als Ajax komt. De directeur van FC Groningen roept nu al dat er "Sulejmani achtige bedragen" geboden moeten worden om Berg los te weken. Ze roepen keihard dat ze de spelers niet willen verkopen, maar ondertussen houden ze zelf het geruchtencircuit op peil met dit soort uitspraken. Vanuit Ajax is er altijd ontkend dat er interesse is voor Marcus Berg, al zal deze er heus wel zijn. De directeur van FC Groningen zit zich nu al te verheugen op de onderhandelingen met Ajax om eens flink te cashen, zelfde geld voor Vitesse met van Wolfswinkel. Die van Hintum heeft ook alweer geroepen dat van Wolfswinkel het volle pond moet opleveren en dat Ajax lachend weg wordt gestuurd als ze 2 miljoen bieden. Dit terwijl deze speler een half jaar geleden misschien €500,000 had gekost. Het is moeilijk voor Ajax om binnen Nederland nog spelers te kopen voor een normale prijs.
Het mooi is dat Wolfswinkel en Berg niet eens meer dan 3 miljoen waard zijn. Zo'n Berg heeft nog niks gepresteerd. Zie hem elke week smerige overtredingen maken, maar 8 doelpunten in 13 duels, vind ik nou geen 16 miljoen waard. Om over van Wolfswinkel al helemaal niet te beginnen. Die gast heeft nog geen pepernoot gepresteerd, maar dankt zijn hype aan geblaat van Vitesse en een uitverkiezing voor Oranje B. Kerel heeft 2 doelpunten ofzo

Huntelaar schiet er 35 in en gaat voor 20 miljoen weg. Dat zegt genoeg. Ik hoop dat Ajax uit hun eigen jeugd kan putten. Laat die andere clubs maar verrotten. Ik weet zeker dat Ajax, mits ze dit jaar ver komen in de Uefa cup, heel veel goede spitsen in Europa kan halen.
Begin echt als een ajax-fan te klinken, terwijl ik dat helemaal niet ben

, al moet Ajax zich natuurlijk nooit laten verleiden daar in mee te gaan. Ajax moet het wat dat betreft misschien wat harder gaan spelen, nog vroeger scouten en b.v. jeugdspelers al voor de A1 bij andere clubs weghalen, dan betaal je hoogstens de opleidingsvergoeding.
...maar denk in de huidige